فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار :
فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانسهای مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالشهای بازار
مراحل یک :تعریف سیستم :
۱-۱-اهداف و وظایف سازمان
از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی
( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد. این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد:
– برگزار کننده سفرهای محلی و تفریحی ( اردوهای دانشجویی و دانش آموزی ، سفرهای نمایشگاهی ).
– برگزار کننده تورهای سیاحتی به کیش و قشم .
– بزگرار کننده سمینار به کنفرانس و تورهای ویژه دانشجویی.
– تنظیم برنامه مسافرتی ، مسافران با حداقل هزینه .
– انجام رزرواسیون هتل در سراسر کشور .
– انجام رزرواسیون هتل در کشورهای خارجی .
– اخذ ویزا از کشورهای آسیای میانه
۲-۱- نیروی انسانی و ساختار
نیروی انسانی فعال در این آژانس به صورت زیر هستند:
– مدیر ( مدیریت ) :نظارت بر کار پرسنل و برنامه ریزی وتصمیم نهایی .
– مدیر فنی : جانشین مدیر عامل و نرخ گیری بلیطهای خارجی ، ارائه بهترین مسیر و نظارت بر کار پرسنل .
– حسابدار: کنترل و تصمیم گیری در کلیه امور مالی دفتر ( اعم از حسابهای دریافتی و پرداختی و …).
– کارمند فروش بلیط داخلی :رزرو و صدور کلیه بلیطهای داخلی با سیستم رزویشن.
– کارمند فروش بلیط خارجی : رزرو و صدور کلیه بلیطهای خارجی .
– کارمند فروش تور داخلی و خارجی: پاسخ گویی و مشاوره با مسافر ( مراجعه
کننده ) جهت انجام تور داخلی و خارجی و گرفتن ویزا و رزو هتل.
– صندوقدار :دریافت و پرداخت وجوه نقدی .
– تحصیل وار: انجام امور بانکی و امور خارج از دفتر .
– آبدارچی :مسئول نظافت و پاکیزگی محیط آژانس .
ساختار این سازمان بصورت سلسله مراتبی می باشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 