فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار دارای ۵۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار :

فایل ورد کامل تحلیل جامع عملکرد آژانس‌های مسافرتی با بررسی ساختار مدیریتی، خدمات و چالش‌های بازار

مراحل یک :‌تعریف سیستم :‌

۱-۱-اهداف و وظایف سازمان

از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی
( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد. این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد:‌

– برگزار کننده سفرهای محلی و تفریحی ( اردوهای دانشجویی و دانش آموزی ، سفرهای نمایشگاهی ).

– برگزار کننده تورهای سیاحتی به کیش و قشم .

– بزگرار کننده سمینار به کنفرانس و تورهای ویژه دانشجویی.

– تنظیم برنامه مسافرتی ، مسافران با حداقل هزینه .

– انجام رزرواسیون هتل در سراسر کشور .

– انجام رزرواسیون هتل در کشورهای خارجی .

– اخذ ویزا از کشورهای آسیای میانه

۲-۱- نیروی انسانی و ساختار

نیروی انسانی فعال در این آژانس به صورت زیر هستند:

– مدیر ( مدیریت ) :‌نظارت بر کار پرسنل و برنامه ریزی وتصمیم نهایی .

– مدیر فنی : جانشین مدیر عامل و نرخ گیری بلیطهای خارجی ، ارائه بهترین مسیر و نظارت بر کار پرسنل .

– حسابدار: کنترل و تصمیم گیری در کلیه امور مالی دفتر ( اعم از حسابهای دریافتی و پرداختی و …).

– کارمند فروش بلیط داخلی :‌رزرو و صدور کلیه بلیطهای داخلی با سیستم رزویشن.

– کارمند فروش بلیط خارجی : رزرو و صدور کلیه بلیطهای خارجی .

– کارمند فروش تور داخلی و خارجی: پاسخ گویی و مشاوره با مسافر ( مراجعه
کننده ) جهت انجام تور داخلی و خارجی و گرفتن ویزا و رزو هتل.

– صندوقدار :‌دریافت و پرداخت وجوه نقدی .

– تحصیل وار: انجام امور بانکی و امور خارج از دفتر .

– آبدارچی :‌مسئول نظافت و پاکیزگی محیط آژانس .

ساختار این سازمان بصورت سلسله مراتبی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.