فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری دارای ۵۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری :

فایل کامل مدیریت بازار و بازاریابی با بررسی راهبردهای نوین، تحلیل رفتار مصرف‌کننده و توسعه تجاری

تعاریف بازار یابی

بازار یابی یعنی انجام فعالیتهائی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن.

بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شودکه، جریان کالاها و خدمات را از تولید کننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهائی آن هدایت می کند.

بازار یابی عبارتست از فرایندی که طی آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران ، خواسته ها ونیازهای خود را تامین می کنند.

تعریف بازار یابی دربازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی ، طراحی، تدارکات ، تولید ، بیمه ، کنترل کیفیت ، انبارداری وآماده سازی برای مصرف،تعیین قیمت ، تعیین عوامل فروش ، شناسائی مشتری ، بسته بندی ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوریکه توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید.

تعریف تحقیقات بازاریابی

تحقیقات بازار یابی،روشی است عینی و سیستماتیک به منظور توسعه و ایجاد

(جمع آوری ،طبقه بندی،تجزیه و تحلیل) اطلاعات برای فرایند تصمیم گیری

مدیران بازار یابی .

تحقیقات بازار یابی از دیدگاه مالهاترا عبارتست از : شناخت ،جمع آوری و تجزیه

وتحلیل نظام یافته و عینی اطلاعات به منظور کمک به مدیریت در تصمیم گیریهای

مربوط به شناسائی ، حل مسائل و شناخت فرصتها در بازاریابی .

تحقیقات از نظر آقایان کاتلر و آرمسترانگ عبارتست از : عاملی که از طریق ارائه

اطلاعات به بازار یاب ،بین مصرف کننده ،مشتری و جامعه ارتباط ایجاد می کند.

انواع تحقیقات بازاریابی

الف: تحقیقات اکتشافی

این نوع تحقیقات به منظور کشف وآگاهی و بصیرت پیدا کردن نسبت به موضوع

مورد مطالعه بکار گرفته می شود.

روشهای انجام این نوع تحقیقات عبارتند از :

۱- گفتگو با متخصصین امر ۲- بررسیهای مقدماتی

۳- مطالعات موردی ۴- تجزیه و تحلیل اطلاعات قبلی نسبتا مرتبط

۵- انجام تحقیقات کیفی با استفاده از نمونه های کوچک و داده های بدون ساختار

ب: تحقیقات قطعی

تحقیقات قطعی، خود به دو نوع تحقیقات توصیفی و علی ( علت و معلولی )

تقسیم می شود.

تحقیقات توصیفی : همانطور که از نام این نوع تحقیقات مشخص است در

پژوهشهای توصیفی ،محقق بدنبال توصیف مسایل است.

محققان در این مطالعات از روشهای زیر بهره می گیرند:

*روش مشاهده * روش شبیه سازی * مطالعه بوسیله پرسشنامه

* تشکیل جلسات متعدد با افرادی مثل متخصصان ، مشتریان و نظایر آنها

تحقیقات علی (علت و معلولی ): از این نوع تحقیقات زمانی استفاده میشود

که محقق قصد داشته باشد به وجود رابطه علت و معلولی بین دو متغیر دست یابد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.