فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی دارای ۲۰۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی :

عنوان فایل ورد کامل مطالعه روانشناسی مصرف‌کننده با بررسی رفتار خرید، انگیزه‌های روانی و اثرات بازاریابی

صفحه

۱-مقدمه

۲-تعاریف متغیرها

الف: تعریف مصرف کننده

ب: تعریف بهره وری

ج: تعریف فرآیند فروش

د: تعریف مصرف

هـ : تعریف ماهیت رفتار مصرف کننده

ر: تعریف مدیریت خدمت

۳-طبقه بندی

الف) عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری

ب) مدل دایره ای عوامل موثر بر بهره وری (سوترماتسیر)

ج) روشهای اصلی بهبود بهره وری توسط سومانت واماکنو

د) چند راه کار برای ایجاد انگیزه خرید مشتری

هـ) راههای جلب رضایت مشتریان وفادار از دمینیک توربین

ر): شش انگیزه خرید و ۷ مرحله فروش پیگیر

۴: عوامل و مراحل شکل گیری متغیر:

الف) نقش فن آوری دیجیتالی، تلفن و تبلیغات بر رفتار مصرف کننده

ب) تأثیر ارکان پنج گانه تجارت بر تأمین رضایت مشتری

د) نقش برقراری ارتباط با مشتری و اخذ بازخورد مورد نیاز «نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری»

ر) تأثیر اندازه گیری بهره وری در سیستم بهبود بهره وری

م: تأثیر آموزش کارکنان در نحوه برخورد با مشتری و افزایش بهره وری

ن: نقش زنجیره خدمت به مشتریان در حفظ آنان و افزایش سوددهی

و: نقش مهارتهای انسانی و ظاهر فروشنده بر مصرف کننده

هـ: تأثیر مارک کالا و بسته بندی و ارائه خدمات بر مصرف کننده

۵-مشکلات متغیر

الف: ۲۵ اشتباه در فروشندگی و راههای اجتناب از آن

ب: رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی و راه حل آن

ج) اهمیت پوزش ساختن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش

د) چرا مشتریان را از دست می دهیم؟

ر) چگونه شکایات را مطرح کنیم؟

۶: بهبود مشکلات متغیر

الف: استفاده مؤثر از وقت و برنامه مدون در مراحل فروش

ب: استقرار یک نظام شکایات

ج: چگونه از شکایات مشتریان سود ببریم؟

د) چگونه مشتری خود را حفظ کرده و فروش موفق داشته باشیم؟

هـ: هرم موفقیت و پنج عمل مؤثر بر مصرف

۷-تحقیقات انجام شده در این زمینه

۸-نتیجه گیری و جمع بندی

۹-منابع و مآخد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.