فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری دارای ۱۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری :
فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری در ۱۴۶ اسلاید قابل ویرایش با فرمت pptx
نام درس : فلسفه آموزش وپرورش
نام منبع درس : فلسفه تربیت(فلسفه آموزش وپرورش)
معرفی طرح درس:
در این درس (فلسفه آموزش وپرورش)تعریف فلسفه -معنی ومفهوم تربیت- مفهوم فلسفه تربیت – پندار گرائی وتربیت-واقع گرائی وتربیت-ماده گرائی وتربیت-عمل گرائی وتربیت-اسلام وتربیت، با استفاده از روشهای مختلف تدریس برای دانشجویان در ساعــات معین وبرنامه ریزی شده تدریس می شود.
اهداف درس
هدف کلی:دانشجویان رشته علوم تربیتی با گذراندن این درس با مفاهیم فلسفه ،معنی ومفهوم تربیت،مفهوم فلسفه تربیت وهمچنین با مکاتب مختلف فلسفی آشنا شده وآنرا فرا می گیرند.
اهداف جزئی :دانشجویان باید بتوانند :
۱.فلسفه را تعریف نمایند
۲.معنی ومفهوم تربیت را بیان نمایند
۳.فلسفه تربیت را تعریف کنند
۴.مکاتب مختلف فلسفی را با پیروان آن مکاتب و مشخصات ودیدگاههای آن مکتبها را توضیح دهند.
۵.نظر اسلام را در مورد تربیت بیان نمایند.
فایل کامل فلسفه آموزش و پرورش با بررسی مبانی نظری، اهداف تربیتی و رویکردهای نوین در تعلیم و یادگیری
فهرست مطالب
مقدمه
گفتار اول — فلسفه چیست؟
گفتار دوم — تربیت چیست؟
گفتار سوم — فلسفه تربیت
گغتار چهارم — پندار گرائی وتربیت
گفتار پنجم — واقع گرائی وتربیت
گفتار ششم — ماده گرائی وتربیت
گفتار هفتم — عمل گرائی و تربیت
گفتار هشتم — اسلام و تربیت
مـــقدمه
فلسفه به عنوان ابزاری بنیادین می تواند ما را در کنجکاوی در محتوای پاسخها ،سبک و سنگین کردن اندیشه ها و شیوه های اندیشیدن و نیز اشتیاق و علاقه برای گزینش بهترین آنها ما را وارد می کند که به فلسفه روی بیاوریم . به قول ویلیام همین وقتی در دنیای فلسفه قدم می گذراید اجباراً در ارتباط با عالمی هستند که بکلی از انچه در کوچه و خیابان پشت سر گذارده اید تفاوت دارد.
دنیای فلسفه — دنیایی است پاک و منزه که همه چیز در ان روشن است و درست در جای خودر قرار دارد. از درهم ریختگی خبری نیست . یعنی فیلسوف از همان واقعیت های درهم و برهم دنیائی روشن و منظم برایتان ترسیم می کند . در این دنیا اثری از تناقضات نیست و آئین خرد ومبانی اندیشمندی خطوط اصلی آن را ترسیم می کنند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 