فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF دارای ۲۷۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF :

دانلود بررسی میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT )

در فرآیند یاد دهی یادگیری بین اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک

این با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد.

فایل پی دی اف کامل تحلیل میزان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در فرآیند آموزش و یادگیری میان اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور اندیمشک PDF
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده

فصل اول : طرح فایل

مقدمه ——————————————————– ۱

بیان مسئله ——————————————————۲

ضرورت یا اهمیت فایل —————————————– ۴

اهداف فایل —————————————————۷

پرسشهای فایل یا فرضیه ها ————————————– ۸

تعاریف مفهومی ……………………………………………………………………۹

تعاریف عملیاتی ———————————————— ۱۱

فصل دوم : مبانی نظری و فایلهای انجام شده

فناوری اطلاعات و ارتباطات —————————————- ۱۳

ضرورت بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات ———————— ۱۴

کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات و ارتباطات —————————– ۱۵

روش های آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات ——————– ۱۷

فناوری آموزشی ———————————————— ۱۸

تعریف جدید فناوری آموزشی ————————————– ۱۹

فناوری تدریس ————————————————- ۱۹

فناوری یادگیری ———————————————— ۲۰

فناوری در آموزش ———————————————- ۲۰

یادگیری —————————————————– ۲۱

کاربرد اینترنت در آموزش —————————————– ۲۳

ضرورت بهره گیری از اینترنت برای پرورش نسل جوان ——————— ۲۴

آشنایی با جرائم اینترنتی ——————————————- ۲۵

فایل هایی درباره کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ———– ۲۷

فصل سوم : روش فایل

روش فایل ————————————————- ۳۲

روش نمونه گیری و نمونه آماری ———————————— ۳۲

ابزار جمع آوری داده ها —————————————— ۳۳

نمره گذاری مقیاس سنجش فناوری اطلاعات وارتباطات ………………………………………..۳۴

روش تجزیه و تحلیل داده ها ………………………………………………………………………………۳۴

روش اجرای پرسشنامه و گردآوری اطلاعات ……………………………………………………….۳۴

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه —————————————————— ۳۶

تجزیه و تحلیل پرسشها ——————————————- ۳۷

تجزیه و تحلیل فرضیه ها —————————————— ۶۵

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری ————————————————— ۷۶

پیشنهادات فایل ——————————————— ۷۸

محدودیت های فایل —————————————— ۷۹

منابع و ماخذ ————————————————- ۸۰

پرسشنامه ………………………………………………………………………….۸۱

چکیده

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نقشی اساسی در حوزه های گوناگون بازی می کند . یکی از حوزه هایی که با ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات ، دچار تحول اساسی شده ، حوزه آموزش است . در این فایل میزان استفاده اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه را از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاد دهی یادگیری مورد بررسی قرار می دهیم ، در این نظر سنجی از پرسشنامه هایی استفاده شده که شامل ۲۵ سوال بوده و جامعه آماری شامل ۶۴ نفر از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه بود . در این فایل یک فرضیه اصلی و ۵ فرضیه فرعی ارائه شد که از مجموع این فرضیه ها ، فرضیه اصلی و ۳ فرضیه فرعی آخر تائید و ۲ فرضیه فرعی ۱ و ۲ رد شدند ، چرا که بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات با محل دسترسی اساتید و اعضای هیئت علمی و سابقه تدریس اساتید و رشته تحصیلی آنها رابطه معنی داری وجود دارد . سطح معنی داری فرضیه اصلی = ۳% می باشد .

فرضیه سوم = ۰.۰۰۲

فرضیه چهارم = ۰۰۲%

فرضیه پنجم = ۰۴%

کلید واژه ها : بررسی فن آوری اطلاعات ، یاددهی و یادگیری – نظام آموزشی هیئت علمی اساتید ، دانشگاه پیام نور اندیمشک

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.