فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF دارای ۳۹۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF :

فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF

این مجموعه شامل ۳۳ در ارتباط با " مدیریت تولید " می باشد.

فایل کلیه مقالات PDF

لیست مقالات در یک فایل اکسل جداگانه

تعداد صفحات مقالات ۳۹۶

حجم فایل زیپ دانلودی ۲۳.۲ MB

فایل پی دی اف کامل مجموعه مقالات مدیریت تولید با تحلیل جامع رویکردهای علمی، صنعتی و راهبردهای بهبود بهره‌وری PDF
فهرست مقالات به شرح ذیل می باشد :

۲۸۴ کاربرد روش شناسی های رویه پاسخ، رگرسیون فازی و الگوریتم ژنتیک برای ارزیابی عوامل موثر در فرایند مونتاژ کاسه چرخ خودرو

۲۸۵ بی اعتمادی صنایع به تحقق و توسعه

۲۸۶ چالشهای تولیدی محصول در کلاس جهانی

۲۸۷ بررسی میزان اثرات ضد تورمی افزایش تولید در بخش های مختلف صنعت، خدمات و کشاورزی

۲۸۸ طراحی مدل برنامه ریزی تولید چندمحصولی در زنجیره تأمین براساس رویکرد برنامه ریزی آرمانی (مطالعه ی موردی: گروه صنعتی برنز)

۲۸۹ شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر در توسعه محصول جدید (NPD)، در گروه خودرو سازی سایپا با رویکرد AHP

۲۹۰ مدل های اجرایی در فرایند توسعه محصول جدید

۲۹۱ الگویی مبتنی بر مهندسی همزمان برای مدیریت تنوع محصول در زنجیره تأمین صنعت پوشاک

۲۹۲ تعیین کننده های افزایش سطح زیر کشت کلزا در استان خراسان رضوی: تحلیل محتوا

۲۹۳ فرایند توسعه محصول جدید

۲۹۴ ارائه مدل موفقیت تحلیل متدولوژی چابک در مرحله نگهداشت محصول نرم افزاری از دیدگاه تحلیل گران نرم افزار

۲۹۵ کاربرد یک مدل ریاضی برای متعادل سازی خط مونتاژ (مطالعه موردی: شرکت تراکتورسازی)

۲۹۶ الزامات توسعه مارپیچی محصول

۲۹۷ تعیین نقطه سفارش مجدد برای خرید کالا با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی در شرکت های بازرگانی

۲۹۸ یک مدل ریاضی جدید جهت حل مسئله بالانس خطوط مونتاژ چند محصولی

۲۹۹ تعیین عوامل مؤثر بر چابک سازی فرآیند توسعه محصول جدید با استفاده از روش تجزیه به مولفه های اصلی (مطالعه موردی صنایع تولیدی ایران)

۳۰۰ عوامل کلیدی موفقیت دراستقرارسیستم تولیدکششی (موردمطالعه: صنعت قطعه سازی خودروایران)

۳۰۱ تدوین برنامه های توسعه جهت حرکت به سمت تولید ناب بر اساس سیستم جکسون

۳۰۲ پیش بینی راهکارهای بهینه افزایش تولید

۳۰۳ : بررسی میزان انطباق سازمان های تولیدی با اصول تفکر ناب (مطالعه موردی: شرکت تراکتورسازی ایران – تبریز)

۳۰۴ ارزیابی رابطه بین پاداش و افزایش تولید با استفاده از معادلات همزمان (مطالعه موردی)

۳۰۵ شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر رقابت پذیری کسب و کارهای خوشه صنعتی شیلات استان سیستان و بلوچستان با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای

۳۰۶ بررسی سیستمی وضعیت چای در ایران

۳۰۷ تلفیقی جدید برای طراحی محصول

۳۰۸ مهندسی همزمان : راهبرد توسعه محصول شرکت های جهانی

۳۰۹ لزوم تحول در سیستم استاندارد سازی محصولی

۳۱۰ بررسی نقش عوامل حیاتی در طراحی محصول جهت رسیدن به تولید در کلاس جهانی

۳۱۱ استراتژی توسعه محصول جدید (NPD) در محیط تولید کلاس جهانی (WCME) با رویکرد مهندسی فرهنگی

۳۱۲ رویکرد سیستمها به پیشرفت دانش برای ایجاد محصولات و خدمات جدید

۳۱۳ مدیریت نوآوری محصول

۳۱۴ طراحی مدل ریاضی و کاربرد آن به منظور پیش بینی محصول و صنایع ملی معادن مس سرچشمه

۳۱۵ بنگاه توسعه یافته (EE)

۳۱۶ QFD جهت طرح ریزی محصول در GP – ANP ارائه مدل ترکیبی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.