فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل پی دی اف
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF دارای ۱۶۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF :

دانلود فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF

در ۱۶۴ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

چکیده

برآوردها نشان می دهد، مدت زمانی که در سازمانها صرف ارتباطات می گردد بین ۵۰/۰ درصد تا ۹۰/۰ درصد دامنه تغییر دارد، و اغلب اعضای سازمانها دست اندرکار فرایند ارتباطند و پیوسته به کار جذب، ارزیابی و پخش و توزیع اطلاعات اشتغال دارند، و در این راستا ارتباطات و چگونگی جهت گیری آنها به سمت اهداف سازمانی از مسائل ضروری مورد توجه مدیران است و این توجه ناشی از ارتباط مؤثر با کارکنان و درک انگیزه های ارتباطی آنان، در توفیق مدیران در دست یابی به اهداف طراحی شده سازمان عامل مؤثر است. ارتباطات از جمله موضوعاتی است که در علوم رفتاری و رفتار سازمانی از اهداف والایی برخوردار است و می تواند در عملکرد مدیران تأثیر عمده ای داشته باشد (محسنیان راد، ۱۳۶۹، ص ۲۴۷).

روش فایل حاضر توصیفی و از نوع پیمایشی است و جامعه آماری کارکنان و مدیران سازمان ملی جوانان به تعداد ۳۰۰ نفر کارکنان و ۱۴ نفر مدیر دارای تحصیلات دیپلم تا فوق لیسانس در نظر گرفته شدند و تعداد نمونه به روش تصادفی طبقه ای ۱۴ نفر از مدیران به علت کمی شمارش گردید و ۱۶۹ نفر از کارکنان انتخاب گردیده است، ابزار فایل شامل دو پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای چهار کارکرد ارتباطات رابینز بوده است.

اعتبار پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ برای مدیر ۹۵/۰ صدم اعتبار پرسشنامه کارمندان ۹۷/۰ صدم تعیین گردیده است.

برای تجزیه و تحلیل سؤالات پرسشنامه علاوه آمار توصیفی، آزمون t دو گروه مستقل مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از سؤالات فایل به شرح زیر است:

۱- بین فرآیند ارتباطات و عملکرد مدیران رابطه وجود دارد.

۲- مدیران بر این اعتقادند که کنترل رفتار سازمانی پرسنل از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.

۳- مدیران بر این اعتقادند که در پرسنل ایجاد انگیزه می کنند.

۴- مدیران بر این اعتقادند که عواطف و احساسات(روحیه) پرسنل چندان مهم تلقی نمی شود.

۵- مدیران بر این اعتقادند که انتقال اطلاعات به منظور تصمیم گیری از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.

فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ۱

فصل اول: کلیات فایل

۱-۱- مقدمه ۳

۲-۱- بیان مسئله ۳

۳-۱- هدف فایل ۴

۴-۱- اهمیت ضرورت فایل ۵

۵-۱- انگیزه فایل ۶

۶-۱- سوالهای فایل ۶

۷-۱- تعاریف عملیاتی ۶

فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل

۱-۲- مبانی نظری فایل ۱۱

۱-۱-۲- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات ۱۲

۲-۱-۲- ارتباطات چیست ۱۴

۳-۱-۲- تعاریف ارتباطات ۱۵

۴-۱-۲- هدف از برقراری ارتباط ۱۷

۵-۱-۲- انواع ارتباطات ۱۸

۶-۱-۲- محاسن ارتباطات غیر رسمی ۲۲

۷-۱-۲- شیوه های ارتباط ۲۳

۸-۱-۲- شکلهای ارتباط ۲۵

۹-۱-۲- فرآیند ارتباطات ۲۹

۱۰-۱-۲- الگوی ارتباطی برلو ۳۱

۱۱-۱-۲- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل ۳۱

۱۲-۱-۲- موانع برقراری ارتباط ۳۲

۱۳-۱-۲- کارکردهای ارتباطات ۳۳

۱۴-۱-۲- نقش ادراک در ارتباطات ۴۵

۱۵-۱-۲- بازخور ۴۷

۱۶-۱-۲- ویژگی یک ارتباط مؤثر ۴۹

۱۷-۱-۲- رفتار تأثیر گذار چیست ۵۰

۱۸-۱-۲- نقش بیان مؤثر در ارتباطات ۵۰

۱۹-۱-۲- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات ۵۲

ارتباط مؤثرتر ۵۲

۲۱-۱-۲- نقش شما در بهبود ارتباطات ۵۳

۲۲-۱-۲- ارتباطات محور توسعه ۵۵

۲۳-۱-۲- پیشرفت ارتباطات ۵۶

۲۴-۱-۲- انواع ارتباطات در سازمان ۵۹

۲۵-۱-۲- اهمیت ارتباطات سازمانی ۶۳

۲۶-۱-۲- مدیریت ارتباطات سازمانی ۶۵

۲۷-۱-۲- اهمیت ارتباطات در مدیریت ۶۵

۲۸-۱-۲- ارتباطات و مشکلات مدیریت ۶۹

۲-۲- عملکرد ۷۰

۱-۲-۲- مدیریت عملکرد ۷۱

۲-۲-۲- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد ۷۲

۳-۲-۲- تعریف ارزشیابی عملکرد ۷۳

۴-۲-۲- سابقه مدل ACHIEVE 75

۵-۲-۲- استفاده از مدل ACHIEVE 77

۶-۲-۲- سه کنش مدیریت عملکرد ۸۱

۷-۲-۲- برنامه ریزی عملکرد ۸۲

۸-۲-۲- سرپرستی ۸۳

۹-۲-۲- مرور بر عملکرد ۸۵

۱۰-۲-۲- معیارهای عملکرد ۸۵

۱۱-۲-۲- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد ۸۸

۱۲-۲-۲- الگوی بهبود عملکرد مدیریت ۹۲

۳-۲- پیشینه فایل ۹۶

۱-۳-۲- فایلات داخل کشور ۹۶

۲-۳-۲- فایلات خارج کشور ۹۸

فصل سوم: فرایند فایل

۱-۳- روش فایل ۱۰۵

۲-۳- جامعه آماری ۱۰۵

۳-۳- نمونه و روش نمونه گیری ۱۰۵

۴-۳- ابزار فایل ۱۰۶

۵-۳- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار فایل ۱۰۷

۶-۳- روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۰۷

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری

۱-۴- مقدمه ۱۰۹

۲-۴- توصیف داده ها ۱۱۰

۳-۴- تحلیل داده ها ۱۱۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد

۱-۵- بحث و نتیجه گیری ۱۲۷

۱-۱-۵- تفسیر سوال اصلی فایل ۱۲۷

۲-۱-۵- تفسیر سوالات فرعی فایل ۱۲۷

۱-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی اول فایل ۱۲۷

۲-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی دوم فایل ۱۲۸

۳-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی سوم فایل ۱۲۸

۴-۲-۱-۵- تفسیر سوال فرعی چهارم فایل ۱۲۹

۲-۵- نتیجه کلی ۱۳۰

۳-۵- محدودیتها و مشکلات فایل ۱۳۰

۴-۵- پیشنهادهای فایل ۱۳۰

۵-۵- خلاصه فایل ۱۳۱

منابع و مآخذ

فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF
فهرست منابع فارسی ۱۳۶

فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF
فهرست منابع لاتین ۱۳۹

ضمایم

پرسشنامه مربوط به مدیر

پرسشنامه مربوط به کارکنان

فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF
فهرست جداول

عنوان صفحه

جدول شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت ۱۱۵

جدول شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات ۱۱۶

جدول شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت ۱۱۷

جدول شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی ۱۱۸

جدول شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول فایل ۱۱۹

جدول شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم فایل ۱۲۰

جدول شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم فایل ۱۲۱

جدول شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم فایل ۱۲۲

جدول شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم فایل ۱۲۳

جدول شماره (۴-۱۰) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول ۱۲۴

جدول شماره (۴-۱۱) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول فایل ۱۲۵

جدول شماره (۴-۱۲) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم فایل ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۳) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم فایل ۱۲۶

جدول شماره (۴-۱۴) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم فایل ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۵) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم فایل ۱۲۷

جدول شماره (۴-۱۶) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم فایل ۱۲۸

جدول شماره (۴-۱۷) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم فایل ۱۲۸

جدول شماره(۴-۱۸) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم فایل ۱۲۹

جدول شماره (۴- ۱۹) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم فایل ۱۲۹

جدول شماره (۴-۲۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰

فایل پی دی اف کامل تحلیل نقش فرآیندهای ارتباطی در بهبود عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای وابسته شهر تهران PDF
فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار شماره (۲-۱) مفهوم فایول از پل ارتباطی ۱۴

نمودار شماره (۲-۲) مدل فرایند ارتباطات ۳۱

نمودار شماره (۲-۳) مدل برلو از ارتباطات ۳۳

نمودار شماره (۲-۴) سیستم اطلاعات ۴۵

نمودار شماره (۲-۵) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری ۴۷

نمودار شماره (۲-۶) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی ۷۷

نمودار شماره (۲-۷) موضع گیری برای عملکرد آینده ۷۸

نمودار شماره (۲- ۸) ارتباط اجزای الگوی بام ۹۸

نمودار شماره (۲- ۹) مدیریت عملکرد ۱۰۰

نمودار شماره (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت ۱۱۵

نمودار شماره (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات ۱۱۶

نمودار شماره (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت ۱۱۷

نمودار شماره (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی ۱۱۸

نمودار شماره (۴-۵) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول فایل ۱۱۹

نمودار شماره (۴-۶) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم فایل ۱۲۰

نمودار شماره (۴-۷) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم فایل ۱۲۱

نمودار شماره (۴-۸) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم فایل ۱۲۲

نمودار شماره (۴-۹) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم فایل ۱۲۳

نمودار شماره (۴-۱۰) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰

نمودار شماره (۴-۱۱) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند ۱۳۰

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.