فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر ارتقای خودکارآمدی و عزتنفس دانشآموزان پسر پایه اول متوسطه :
اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایه اول دورهی متوسطه
در ۷ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر خودکارآمدی و عزت نفس دانشآموزان پسر پایه اول دورهی متوسطه
The effect of the Coping skill's on the self efficiency and self esteem of the first years high school's boy students
چکیده
این فایل با هدف تعیین اثر بخشی مهارتهای مقابلهای، بر عزت نفس و خودکارآمدی، دانشآموزان پسر مقطع اول متوسطه شهرستان مشکینشهر انجام شده است. روش فایل حاضر نیمه آزمایشی و از نوع طرحهای پیشآزمونـ پس آزمون با گروه کنترل میباشد. جامعه آماری شامل تمامی دانشآموزان پسر مقطع اول متوسطه دبیرستانهای شهرستان مشکینشهر در رده سنی (۱۵ سال) و در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ بوده که حجم نمونه آن به تعداد ۳۰ نفر از میان جامعه که عزت نفس و خودکارآمدی پایینی داشتند پس از ارائه آزمون عزت نفس کوپر اسمیت و آزمون خودکارآمدی عمومی شرر و آدامز انتخاب شدند و بصورت تصادفی در ۲ گروه ۱۵ نفری گزینش شدند. گروه آزمایش(گروهی که تحت آموزش مهارتهای مقابلهای ۸ جلسهای ۵/۱ ساعته قرار گرفت و گروه کنترل یا بدون مداخله ۱۵ نفری) که هیچ آموزش مقابلهای دریافت نکرد. پس از پایان جلسات آموزش مهارتهای مقابلهای هر دو گروه با هم مقایسه شدند تا اثر بخشی آموزش مهارتهای مقابلهای در گروه آزمایش مشخص گردد.دادههای حاصل با استفاده از تحلیل آماری کوواریانس مورد بررسی قرار گرفت نتایج این فایل ضمن همسویی تقریبی با یافتههای فایلی دیگر تأکید میکند که آموزش مهارتهای مقابلهای در جهت کنار آمدن دانشآموزان با چالشهای زندگی و افزایش عزت نفس و ایجاد باورهای خودکارآمدی در آنها موثر بوده است.
کلمات کلیدی
مهارتهای مقابلهای ـ عزت نفس ـ خودکارآمدی
Abstract
This research was performed to understand the effect of the coping skills on the self-esteem and self-efficiency of the first year high school boy students in Meshkin shahr. Current research method is semi-Testable, in which is pre-testing and post-testing type with control group. Statistical population includes all of the boy students of first year high school of Meshkin shahr in academic year 91-92. The Testable group hadn't received any coping training. After finishing coping skills training sessions, two groups were compared to determine the effects of coping skills training on them. The obtained data was surveyed by the Statistical Analysis of Covariance. The results showed that comparing with witness group, the mean score of the self-esteem and self-efficiency of the testable group was increased. In other words, obtained result emphasis that coping skills training has a main effect on students to cope with life challenges and developing self-esteem and self-efficiency creation.
Keywords: Coping skills, Self-esteem, Self-efficiency
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 