فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد دارای ۸۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد :
ارتباط بین مدیرت دانش با یادگیری سازمانی
دانلود کارشناسی مدیریت بازرگانی
در ۷۸ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فایل ورد کامل مطالعه پیوند مدیریت دانش با فرآیند یادگیری سازمانی و نقش آن در ارتقای عملکرد
فهرست مطالب
مقدمه ۷
هدف از فایل ۸
مدیریت دانش ۱۲
واژهگزینی ۱۲
مدیریت دانش و خدمت مرجع ۱۳
تعاریف گوناگون ۱۴
مفهوم مدیریت دانش ۱۵
راهبردهای مدیریت دانش ۱۷
تعریف مدیریت دانایی ۱۸
دانایی صریح و ضمنی ۲۱
دانایی صریح ۲۱
دانایی تلویحی ۲۲
مهندس دانش کیست؟ ۲۲
عوامل حیاتی موفقیت مدیریت دانش ۲۳
نقش آموزش در مدیریت ۲۴
هدفهای اجتماعی ۲۷
هدفهای سازمانی ۲۸
هدفهای کارکنان ۳۰
نوآوری دانش در مدیریت ۳۳
ترکیب مدیریت دانش و نوآوری ۳۴
اهمیت دانش ۳۵
مهارت مدیریت دانش ۳۶
تکامل نوآوری دانش ۳۸
داراییهای دانش چیست؟ ۳۸
عناصر تشکیل دهنده نوآوری دانش چیست؟ ۳۹
اقدامات دانش مدار ۴۳
یادگیری سازمانی ۴۶
تعاریف واژههای مرتبط ۴۶
تعریف یادگیری سازمانی ۴۷
یادگیری سازمانی ۴۷
تعاریف ۴۹
توانمندسازها ۵۱
یادگیری ۵۶
۲-یادگیری دو حلقهای ۶۶
۳- یادگیری سه حلقهای ۶۶
عوامل شکل گیری مدل ذهنی : ۶۹
فصل اول
مقدمه
با بررسی روند بوجود آمدن سازمان های بزرگ در دهه های گذشته در مییابیم این سازمان ها به علت عدم تطابق خود با روند تحولات جهانی، دیگر کارایی لازم را در عرصه رقابت های جهانی ندارند، لذا برای بقای خود ناچارند تغییر ساختار دهند یا خود را به ابزارهایی مجهز کنند تا توان مقابله با تحولات جهانی را به دست آورند.
یکی از مهم ترین این ابزارها، ایجاد سازمان یادگیرنده و نهادینه کردن فرآیند یادگیری در سازمان ها است. سازمان یادگیرنده مفهوم رویکرد تغییر سازمانی و بهبود مستمر را نشان می دهد و ظرفیت تغییر را مشخص می کند. در عصر حاضر توانایی و میزانی که سازمان ها می توانند یاد بگیرند و سریعتر از رقبای خود واکنش نشان دهند بعنوان یک مزیت رقابتی پدیدار می شود( جاشاپارا،۲۰۰۳). تغییر سازمانی و بهبود مستمر در مدیریت کیفیت جامع نیز مشهود است. مدیریت کیفیت جامع یک فلسفه مدیریتی است که برای مدیریت سازمان ها دیدگاه جامع و متمایزی را مطرح می کند و یک رویکرد مدیریتی است که تفاوتهای اساسی با رویکردهای مدیریت سنتی دارد. همانطور که سازمان ها فعالیت های مدیریت کیفیت جامع را می پذیرند، ساختار آنها نیز تغییر می یابد .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 