فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴ دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴ :
فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴
چکیده
هدف از فایل حاضر فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴ می باشد پزوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری این فایل شامل کلیه دانشجویان شهر اردبیل در سال ۱۳۹۱ می باشد. در این فایل با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای، بطور تصادفی انتخاب شده است.تعداد نمونه ۴۰ نفر بوده است. ابزار به کار رفته در این فایل تست سنجش عملکرد خانواد است که به همت ناتان بی اپشتاین، لارنس ام. بالدوین و دوان اس بیشاب تهیه شده است تجزیه و تحلیل داده ها ابتدا به صورت توصیفی می باشد که شامل (میانگین، انحراف استاندارد و … ) و در بخش دوم برای آزمون فرضیه ها از روش همبستگی پیرسون استفاده شد و برای این منظور از روش آماری SPSS بهره گرفته شد.نتایج نشان دارد بین عملکرد خانواده و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.بین مقیاس حل مشکل و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.بین مقیاس نقش ها و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.بین مقیاس همراهی عاطفی و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.بین مقیاس ارتباط و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.بین مقیاس کنترل رفتار و پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد.
کلمات کلیدی:پیشرفت تحصیلی-عملکرد خانواده-دانشجویان علامه طباطبایی
مقدمه
یکی از عوامل مهم و موثر در شخصیت نوجوانان ، خانواده آنهاست در این خصوص محیط خانواده اعم از رابطه ی بین پدرو مادر و همچنین رابطه ی آنها با نوجوانانشان نقش بسزایی در شخصیت و روان آنها دارد.
محیط گرم و دوستانه خانواده که در آن پدر و مادر و اعضای دیگر خانواده دارای روابط خوب و صمیمانه ای هستند معمولا نوجوانان سالم و با شخصیت مثبت و فعال بار می آیند که بازتاب عشق و علاقه ی خانوادگی را به صورت کار و کمک به دیگران نمایش می دهند.برعکس خانواده از هم پاشیده و زندگی در محیط آلوده و منحرف کنند،عدم مراقبت دقیق والدین و بی توجهی آنان در امر تعلیم و تربیت فرزندانشان، رفتارهای پرخاشگرانه را در نوجوانان پایه گذاری می کنند که این امر در جوانی با شدت بیشتر ظاهر می گردد.
پرخاشگری از جمله مشکلات عمده ی عاطفی در دوران نوجوانی است.همه روزه در مدارس نوجوانانی مشاهده می شوند که گردنده نوجوانان پرخاشگر معمولا قدرت مهار رفتار خود را ندارند و رسوم و اخلاق جامعه ای را که در آن زندگی می کنند زیر پا می گذارند.در اغلب موارد والدین و اولیای مدارس با آنها درگیری پیدا می کنند و حرکات آنها گاهی به حدی باعث آزارو اذیت دیگران می شود که به اخراج از مدرسه می انجامد.آنچه که باعث توجه به رفتار پرخاشگرانه شده است اثرات نامطلوب آن بر رفتار بین فردی و همچنین اثرات ناخوشایند آن بر حالات درونی و روانی افراد است. آمار عنوان دانشآموزان با توجه به استعدادها، علایق، توان و تفاوتهای فردی در راستای پیشرفت تحصیلی از اهداف اصلی نظام تعلیم و تربیت هر کشوری میباشد در صورتی که این مهم اتفاق بیافتد قطعاً مردان و زنان آینده این جامعه با علاقه و جدیت در عملکرد خود موفقتر بوده و جامعهای ایدهآل را میسازند. لذا تمامی دستاندرکاران تعلیم و تربیت و محقق جامعه باید سعی داشته باشند به شناسایی عوامل عدم موفقیت و موفقیت دانشآموزان را در جهت پیشرفت تحصیلی سوق دهند تا اهداف مورد نظر نظام تعلیم و تربیت محقق شود. به عبارت دیگر با اینکه چرخ تکامل علم بشریت چنان با سرعت پیش میرود که تشخیص مقصد نهایی این حرکت شتابدار، کاری بس دشوار است ولی بازهم جوامع بشری حین پیشرفت به سوی تکامل علمی مواجه به مشکلات لاینحل و صعبالعبوری است که وظیفه مسئولان نظام تعلیم و تربیت و محققان را سنگینتر میکند. از همه مهمتر آفتهای نظام آموزشی کشور ما افت تحصیلی است که همه ساله به صورت گوناگون مقدار بسیار زیادی از استعدادهای بالقوه انسان و منابع اقتصادی جامعه را هدر داده و نابسامانیهای فردی، اجتماعی را به جای میگذارد همه ساله این پدیده در ایران به صورت جنبههای مختلف شکست تحصیلی چون غیبت مطلق از مدرسه، ترک تحصیل قبل از موعد مقرر، تکرار پایه تحصیلی، غیبت میان سؤالات تحصیلی دانشآموزان کیفیت عزل تحصیلات دانشآموزان در مقایسه با آن چه باید باشد. کسب محفوظات به جای معلومات جلوه مینماید که آثار اجتماعی روانی، اخلاقی، عاطفی و اقتصادی زیاد مترتب است. بنابراین باید شرایطی پیشبینی کرد که پیشرفت تحصیلی مطلوب حاصل و افت تحصیلی به حداقل ممکن بر سر یکی از راههای که میتوان در جهت افزایش پیشرفت تحصیلی کمک گرفت شناخت. مسائل و مشکلاتی است که مانع رسیدن دانشآموزان بر پیشرفت تحصیلی و برطرف عنوان این موانع است. بر همین اساس اینجانب فایل خود را به بررسی پیشرفت تحصیلی و موفقیت کنونی آن درروند تعلیم و تربیت و نقش وضعیت اقتصادی والدین اختصاص داده و حاصل کاوشهای خود را در این گرد آوردهام.
فایل ورد کامل تحلیل رابطه عملکرد خانواده با میزان پیشرفت تحصیلی دانشجویان پردیس علامه طباطبایی اردبیل در سالهای ۱۳۹۳-۱۳۹۴
فهرست مطالب
فصل اول
مقدمه.. ۱
بیان مسئله.. ۴
ضرورت واهمیت فایل.. ۶
اهداف فایل.. ۷
فرضیه.. ۷
متغیر های فایل.. ۸
تعاریف نظری و عملیاتی.. ۸
فصل دوم
پیشینه نظری.. ۱۰
خانواده به عنوان سیستم.. ۱۴
خانواده به عنوان معلم و الگو.. ۱۵
خانواده به عنوان کانون محبت و امنیت.. ۱۵
ابعاد خانواده.. ۱۶
الف:فرزند پروری استبدادی(مستبدانه).. ۱۷
ب:فرزند پروری قاطع.. ۱۸
ج:فرزند پروری سهل گیر.. ۱۸
نقش اقتصاد در خانواده.. ۲۱
موقعیت اجتماعی _ اقتصادی و یادگیری.. ۲۲
وضعیت اجتماعی و اقتصادی والدین.. ۲۵
تربیت فرزندان وباروری ثمربخش.. ۲۵
شبکه خانوادگی.. ۲۶
والدین درمسئولیت شریک هستند.. ۲۶
تفاوت محیط زندگی دانش آموزان زرنگ یا پیشرفته با ضعیف ۲۷
پیشینه ی عملی.. ۳۴
فصل سوم
روش فایل.. ۳۷
جامعه آماری.. ۳۷
نمونه و روش نمونه گیری.. ۳۷
ابزار فایل.. ۳۷
ابعاد مقیاس سنجش عملکرد خانواده.. ۳۸
پایایی و اعتبار پرسشنامه ی عملکرد خانواده.. ۳۹
روش تجزیه و تحلیل داده ها.. ۴۰
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها.. ۴۲
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری.. ۴۹
محدودیت فایلی.. ۴۹
منابع و ضمائم.. ۵۱
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 