فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
4 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش :

فایل ورد کامل پروپوزال بررسی تأثیر کیفیت یادگیری سازمانی و سرمایه اجتماعی بر توانمندسازی کارکنان اداره آموزش و پرورش

اطلاعات مربوط به موضوع پایان­نامه:

الف) بیان مسأله:

امروزه سازمانی که از رویکردهای منابع انسانی بهره می برد میتواند راه پیشرفت و موفقیت خود را بهتر و مطمئن تر پیموده و مسیر دستیابی به توسعه خود را تضمین نماید.در بحث رقابت بین المللی سازمانهایی پیشتاز هستند که توسعه منابع انسانی در آنها به عنوان یک بحث اصلی مطرح می باشد. در این راه یکی از رویکردهای توسعه منابع انسانی توانمندسازی کارکنان است. در جهان کنونی توانمندسازی نیروی انسانی عنصر مهم و اصلی است که بواسطه آن می توان در جهت پویایی سازمان و سنت گریزی گام برداشت و محیط و جوسازان را در جهت افزایش عملکرد و نیروی انسانی متحول نمود. (قاسمی، ۱۳۸۲).

تاریخچه اولین تعریف از اصطلاح توانمندسازی به سال ۱۷۸۸ بر می گردد که در آن توانمندسازی را به عنوان تفویض اختیار در نقش سازمان خودی مخی دانستند که این اختیار بایستی به فرد اعطا یا در نقش سازمان او دیده شود. این توانمندسازی به معنی اشتیاق فرد برای پذیرش مسئولیت واژه ای بود که برای اولین بار به طور رسمی به معنی پاسخگویی تفسیر شد. (رجبی، ۱۳۹۱).

واژه توانمندسازی در فرهنگ فشرده آکسفورد (قدرتمند شدن) (مجوز دادن) (ارائه قدرت) معنی شده است و در معنای خارجی قدرت بخشیدن و دادن آزادی عمل به افراد برای اداره خود (ابطحی و عباسی، ۱۳۸۶). توانمندسازی کارکنان یکی از تکنیک های موثر برای افزایش بهره وری کارکنان و استفاده بهینه از ظرفیت ها و تواناییهای فردی و گروهی در راستای هدفهای سازمان است. (۲۰۰۱، Klater , Ruble).

از نظر ERstad سه عنصری که زمینه ساز توانمند سازی را در محیط کار به وجود می آورد عبارتند از نگرشها ـ رابطه و ساختار سازمانی که هر یک از این عناصر سازمانی باید تغییر کند تا کارکنان توانمند را بوجود آورد، در غیر این صورت تمدن به مرور خواهد رفت. (۱۹۹۷، ERstad).

در ییک از بهترین مطالعات تجربی انجام شده در مورد توانمندسازی تا به امروز، اسیریتزر (۱۹۹۲) چهار بعد را برای توانمندسازی روانشناختی کارکنان شناسایی کرده است، و تن و کرون بر مبنای فایل میشرایک بعد به حل اضافه کرده اند و معتقدند برای آنکه مدیران بتواند دیگران را با موفقیت توانمند سازند، باید پنج ویژگی را در آن ایجاد کنند این ویژگی ها عبارتند از:

۱ـ احساس شایستگی

۲ـ احساس خودمختاری یا استقلال

۳ـ احساس موثر بودن

۴ـ احساس معنادار بودن

۵ـ احساس داشتن اعتماد به دیگران (اسیریتزر، ۱۹۹۲).

از آنجا که یکی از مفاهیم تاثیرگذار به توانمندسازی که در اسل اخیر در مباحث توسعه و بهره وری و کیفیت زندگی بسیار مطرح شده، سرمایه اجتماعی است (عمومی، ۱۳۸۴).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.