فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان دارای ۱۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان :
اثر آموزش برنامهی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر بهبود عملکرد حل مساله و دانش و مهارت فراشناخت دانشآموزان در ۱۲۰ صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc
فایل ورد کامل بررسی اثر آموزش برنامههای فراشناخت پانورا و فیلیپو بر ارتقای عملکرد حل مسئله و مهارتهای فراشناختی دانشآموزان
فهرست مطالب
عنوان
چکیده
فصل اول: کلیات فایل
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسأله
۱-۳- اهمیت و ضرورت فایل
۱-۴- اهداف فایل
۱-۵- فرضیههای فایل
۱-۶- تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها
فصل دوم: پیشینهی فایل
۲-۱- مقدمه
۲-۲- ناتوانیهای یادگیری
۲-۲-۱- ویژگیهای کودکان با ناتوانی یادگیری
۲-۲-۳- طبقهبندی ناتوانیهای یادگیری
۲-۳- ناتوانی یادگیری ریاضی
۲-۳-۱- تعریف ناتوانی یادگیری ریاضی
۲-۳-۲- ویژگیهای کودکان با ناتوانی یادگیری ریاضی
۲-۳-۳- سببشناسی اختلال ریاضی
۲-۴- روشهای آموزش کودکان با اختلال یادگیری ریاضی
۲-۴-۱- روانشناسی رفتاری و آموزش مستقیم
۲-۴-۲- آموزشهای شناختی و فراشناختی (آموزش حل مسأله)
۲-۴-۲-۱- اصول زیربنایی نظریهی یادگیری شناختی(جونز، پالینسکار، اوگل و کار، ۱۹۸۹)
۲-۴-۲-۲- آموزش راهبردهای شناختی یادگیری
۲-۴-۲-۳- آموزش راهبردهای فراشناختی یادگیری
۲-۵- برنامهی آموزش دانش و مهارتهای فراشناختی
۲-۵-۱- برنامهی آموزش دانش و مهارتهای فراشناختی جاگر و همکاران (۲۰۰۵)
۲-۵-۲- برنامهی آمورش مهارتهای شناختی و فراشناختی دمبو(۱۹۹۴)
۲-۵-۳- برنامهی آموزش مهارتهای شناختی و فراشناختی درس ریاضی و حل مسأله
۲-۵-۴- برنامه شناختی و فراشناختی حل مسأله مونتاگو(۱۹۹۷)
۲-۵-۵- برنامه آموزش مهارتهای شناختی و فراشناختی ریاضی و حل مسألهی یوسفی و همکاران(۱۳۸۵)
۲-۶- برنامه آموزش فراشناخت پانورا و فیلیپو(۲۰۰۷)
۲-۶-۱- زمینهی نظری و پیشینهی فایلاتی برنامهی آموزش فراشناخت پانورا و فیلیپو
۲-۶-۲- روششناسی
۲-۶-۳- نتایج
۲-۶-۴- بحث
۲- ۷- فایلات انجام شده پیرامون موضوع در داخل و خارج از کشور
فصل سوم: مواد و روشها
۳-۱- مقدمه
۳-۲- نوع فایل
۳-۳- جامعه فایل
۳-۴- شیوه نمونهگیری
۳-۴-۱- حجم نمونه
۳-۵- ابزار فایل
۳-۵- ۱- چک لیست تشخیصی اختلال ریاضی
۳-۵-۲- پرسشنامهی ارزیابی و سنجش مهارتهای فراشناخت ریاضی پانورا و فیلیپو
۳-۵-۳- آزمون هوش ریون
۳-۵-۴- آزمون عملکرد حل مسأله
۳-۶- اجرای نهایی
۳-۷- روش تجزیه و تحلیل دادهها
۳-۸- محدودیتهای فایل
۳-۹- مداخلهی روانشناختی برنامهی فراشناخت پانورا و فیلیپو
فصل چهارم: یافتههای فایل
۴-۱- مقدمه
۴-۲- یافتههای فایل
۴-۲-۱- بررسی و نتایج فرضیهی اول فایل
۴-۲-۲- بررسی و نتایج فرضیهی دوم فایل
فصل پنجم: بحث و نتیجهگیری
۵-۱- مقدمه
۵-۲- خلاصهی از فایل
۵-۳- بیان یافتهها و بحث پیرامون آن
۵-۴- پیشنهادهای عملی جهت کاربرد یافتهها
۵-۵-پیشنهاد موضوعهای فایلی
منابع فارسی
منابع انگلیسی
پیوستها
چکیدهی انگلیسی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 