فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
4 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی دارای ۶۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی :

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی

مقدمه

بسیاری از شرکت ها در نتیجه کاهش سود و در مواجه به رقابت فزاینده جهانی به این نتیجه رسیده اند که با طرح بهایا‍‍بی بر مبنای هدف (قیمت گذاری بر مبنای قیمت بازار) به عنوان یک ابزار راهبردی و کلیدی دیگر قیمت گذاری محصولات بر مبنای بهای تمام شده مناسب نخواهد بود.

شرکت ها برای بقا باید در زمینه تولید و عرضه محصولات تخصصی پیدا کنند که علاوه بر تأمین سود مورد نظر آنها واجد کیفیت و کارکرد مورد نظر مشتریان نیز باشد بهایابی برمبنای هدف از شیوه های کسب اطمینان نسبت به کفایت سودآوری محصولات می باشد. این روش بهایابی در واقع روشی برای مدیریت راهبردی سودهای آتی شرکت است.

طبق این روش بر خلاف روش سنتی قیمت گذاری محصولات بهای تمام شده محصول تعیین کننده قیمت فروش نیست در بهایابی بر مبنای هدف اساس کار طراحی محصول به گونه ای است که رضایت مشتری جلب شده و در عین حال شرکت به بهای تمام شده هدف نیز دست یابد.

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف یک رویکرد ساختار یافته و منظم برای تعیین هزینه های تولید می باشد. که در آن یک محصول باید با سطح مشخصی از کیفیت و کارکرد و با قیمت فروش پیش بینی شده به منظور ایجاد یک سطح مشخصی از سودآوری تولید شود.

به عبارت دیگر فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف فرآیندی است برای حصول اطمینان از اینکه آیا یک محصول با ویژگی مشخص از لحاظ کیفیت و کارکرد و قیمت می تواند سطح رضایت بخشی از سودآوری ایجاد کند یا خیر .فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف یک ابزار راهبردی قوی است که سازمان را همزمان قادر به یافتن سه بعد،کیفیت، هزینه و زمان می کند. و هزینه ها را قبل از وقوع کنترل می کند. همچنین فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف فرهنگی را مقدور می دارد که به مشتری ارزش می دهد. و همه فعالیتهای فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف را نیازهای مشتریان هدایت میکند فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف یک رویکردی است . برای رسیدن به بهای محصول / خدمات در شرایطی که قیمت فروش بر اساس رقابت تعیین می گردد. و سود مورد انتظار از پیش مشخص و تعیین شده است .

فروش و سود از پیش تعیین شده و قطعی فرض می شود. لذا باید هزینه ها و بهای تمام شده را به سطحی رساند که با فرض قیمت از پیش تعیین شده فروش و حداقل سود انتظاری، هزینه ها از سطح و میزان پیش بینی شده فزونی نباید. آنچه کار مدیریت بنگاه را در این معامله دشوارتر می سازد. این است که کاهش و کنترل هزینه ها باید با حفظ و حتی گاهی ارتقاء کیفیت نیز همراه باشد. به همین لحاظ می گویند.

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف بخشی از فرآیند مد‍یریت جامع برای بقاء سازمان در محیط رقابت فزاینده است.

در حال حاضر فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف را می توان به عنوان فرآیند سیستماتیک مدیریت هزینه و برنامه ریزی سود توصیف کرد. که کاهش هزینه ها را با متمرکز کردن تلاش تمامی دوایر مربوط به یک شرکت مانند بازاریابی، مهندسی، تولید و حسابداری انجام می دهد. که فرآیند کاهش هزینه در مراحل قبل از تولید انجام می شود.

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی
فهرست صفحه

۱-۱:مقدمه. ۵

۲-۱:تعریف موضوع. ۶

۳-۱:بیان مسئله. ۷

۴-۱:اهداف فایل.. ۷

۵-۱:فرضیات… ۸

۶-۱:محدودیت فایل.. ۸

۷-۱:قلمرو فایل: ۱۰

پیشینه هزینه‌ یابی هدف… ۱۲

تعریف هزینه ‌یابی هدف… ۱۵

مثلث سه بعدی و منطقه بقا ۱۶

اصول کلیدی هزینه‌ یابی هدف… ۱۷

مبانی نظری هزینه ‌یابی هدف… ۱۹

الف) هزینه‌ های محرک بازار. ۲۰

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف… ۲۳

منشأ و تاریخچه فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف… ۲۴

تعریف هزینه های هدف… ۲۵

اهداف فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف… ۲۷

مزیت های فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف… ۲۸

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف در مقایسه با مدیریت سنتی هزینه. ۲۹

مقایسه دو رویکرد سنتی مدیریت هزینه و فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف… ۳۰

نحوه پیاده سازی نظام فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدفمند. ۳۱

ب) فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف در سطح محصول. ۳۳

ج) فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف در سطح قطعات… ۳۵

یک تمرین عملی بر اساس کار گروهی.. ۳۵

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف در ایران. ۳۸

ضرورت فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف… ۴۱

اصول عمده در فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف… ۴۳

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی قیمت بازار. ۴۳

مشتری مداری.. ۴۳

تمرکز برفرآیند طراحی.. ۴۴

همکاری سیستمی.. ۴۵

الف) دیدگاه بازاریابی.. ۴۶

ب) از دیدگاه تولید کننده ۴۶

ج) از دیدگاه مشتری (مصرف کننده) ۴۷

د) دیدگاه اجتماع. ۴۷

مشارکت زنجیره ارزش… ۴۷

مفهوم فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف… ۴۸

فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی هدف در مقایسه با روش سنتی مدیریت هزینه. ۴۸

مبنای نظری فایل ورد کامل مطالعه جامع هزینه‌یابی و کاربرد آن در مدیریت مالی و تصمیم‌گیری سازمانی بر مبنای هدف… ۴۹

چگونگی جمع آوری اطلاعات: ۵۱

توصیف نمونه مورد بررسی.. ۵۵

نتیجه گیری.. ۵۷

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.