فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها دارای ۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها :
فایل ورد کامل شناسایی محتوای رسانههای الکترونیکی و بررسی میزان بهرهمندی روابط اداری از آنها
بیان مسئله:
وسایل ارتباط جمعی امروزه جز جدایی ناپذیر زندگی انسانها به شماره می روند و انسانها برای گرفتن تصمیمات بهینه نیاز به اطلاعات و داده های درست، جامع و روشن دارند که معمولاً این اطلاعات را از رسانه ها و روابط عمومی ادارات بدست می آورند واقعیت این است که امروزه روابط عمومی ها خود صاحب رسانه شده اند و می توانند وابستگی کمتری به رسانه های عمومی داشته باشند این رخداد کم اهمیتی نیست و می تواند سر منشأ تحولات جدی در کارکرد روابط عمومی ها در همه سازمانها و نهادها باشند چرا که دیگر به صرف تولید یک اطلاعیه خبری یا خام نمی توان اکتفا کرد و تولید خبر و گزارش یا محتوا و اطلاعات در روابط عمومی ها شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.
روابط عمومی امروز می تواند نشریه داخلی، نشریه بدون سازمانی، وب سایتهای اینترنتی، وبلاگ و خبرنامه های الکترونیکی را داشته باشد و از این طریق پیام های خود را بطور مستقیم به مخاطبان برساند این یعنی رسانه.
برخی دیدگاههای اقتقادی فعالیتهای رسانه ها را بخشی از فعالیتهای روابط عمومی های می دانند و آن را محصول رسانه های الکترونیکی تلقی می نمایند و تولید و انتشار اخبار راتحت عنوان و به معنای ارائه رویدادها از نگاه خاص و در واقع به عنوان یک روابط عمومی الکترونیک یا رسانه های الکترونیکی قلمداد می نمایند.
پخش مداوم و روزانه اخبار از سایت ادارات از کار کردهای ویژه رسانه های ارتباط جمعی است به عبارتی انتشار جریان رویدادهای خبری از سایت روابط عمومی ها وظیفه و نقش اساسی یک اداره است و خبر به عنوان یک تولید رسانه ای، گزارش از رویدادهای واقعی و عینی دارای یک یا چند ارزش خبری است که تحت تأثیر عوامل درون سازمان و برون سازمانی شکل می گیرد اما باید بدانیم که رسانه های الکترونیکی چیست؟ تساسل چه مواردی است:
رسانه های الکترونیکی سازمان ارتباطی هوشمندی ایست که توانایی واکنش مناسب در هر لحظه و مکان را داراست و روابط عمومی عبارت از یکسری مهارتهای عملی و راهبردی که به منظور افزایش حسن شهرت یک سازمان، کمک به تقویت روابط با مخاطبان اصلی و کسب توانایی در برخورد مقتدرانه با بحرانها طراحی شده است به عبارتی روابط عمومی ابزار قدرتمندی ایست که می تواند در موفقیت سازمان نقش مهمی ایفا کند برای ایجاد یک وجهه خوب و مقبول در بین مخاطبان اصلی خود لازم است بین روابط عمومی ادارات و رسانه ها تعامل وجود داشته باشد.
روابط عمومی شیوه تبادل موضوعات و پیامهای محتوا در بین سازمانها و عموم مردم را تشریع می کند به عنوان یک رشته علمی در پی ایجاد حسن شهرت برای سازمان است و هدف روابط عمومی در ادارات درک شدن، جلب حمایت و تاثیرگذاری بر عقاید و رفتار مخاطبان اصلی یک سازمان است و این هدف از طریق یکسری اقدامات برنامه ریزی شده و مستمر قابل حصول خواهد بود وظیفه یک روابط عمومی اثر بخش پیش بینی و راه اندازی مسایل مربوط به آینده است، نه عذر خواهی از کارکنان و عموم مردم به خاطر تصمیم گیری های نادرست.
هنوز عده ایی بر این باورند که روابط عمومی ها متولد شده اند تا جوابگوی رسانه ها باشند و همچنان به همین شیوه عمل می کنند اما آنهایی که از این عادت فاصله گرفته اند، راه ورود به عرصه روابط عمومی و رسانه های الکترونیکی را همواره کرده اند (اکنون مخاطبین روابط عمومی ها دیگر رسانه ها نیستند و اگر کمی به این مخاطبان دقت کنیم این مخاطبان خودشان معماران روابط عمومی هستند در حقیقت رسانه های الکترونیکی پاسخگو بودن به نیاز مخاطب را نشان می دهد و روابط عمومی ادارات نیاز با پیروی از این امر بیشتر به سوی عصر الکترونیکی یا دیجیتالی حرکت می کند.
امروزه برای مردم یک منطقه رویدادهای منطقه و خبر ادارات و پخش و انتشار آن از سایت ها مهمترین و اصلی ترین رویدادها تلقی می شوند و این وضعیت بهترین شرایط به رسانه های محلی در راه جذب مخاطب است تا با چاپ و انتشار خبر از سایت روابط عمومی ها مخاطبان بسیاری را به سوی جذب نمایند به نظر می رسد اگر این انتشار از رسانه ها الکترونیکی اقدام شود موثر تر و بهتر قلمداد خواهد شد و در این فایل سعی براین است که بدانیم میزان بهره مندی روابط عمومی ادارات اردبیل از رسانه های الکترونیکی تا چه اندازه ای است یا به عبارت بهتر. بررسی میزان بهره مندی و استفاده روابط عمومی ادارات استان از رسانه های الکترونیکی!
برای دستیابی به این مسئله به فایلات از روابط عمومی های استان نیاز است تا بدانیم ادارات استان چگونه و تا چه حد از این رسانه ها استفاده می نمایند و با دستیابی به اطلاعات از هر گونه تلاش برای مورد هدف قرار دادن مخاطبان پیام بوسیله روابط عمومی ها که تهیه کنندگان دست اندرکاران این امر هستند مثمر ثمر واقع گردد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 