فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری دارای ۱۵۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری :
فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری
چکیده
فایل حاضر به منظور « بررسی تأثیر تبلیغات انیمیشن شهرداری بر عملکرد مخاطبان» با روش پیمایشی و ابزار پرسشنامه در جامعه آماری شهر تهران که تعداد ۶۰۰ نفر به طور اتفاقی از جامعه آماری انتخاب شده است، انجام گرفته است. بدین منظور از چهارمنطقه شهرتهران(۴، ۸، ۶، ۲۱) تعداد ۱۵۰ نفر گزینش شده است. هدف فایل با توجه به فرضیه های فایل، بررسی رابطه بین متغیرهای سن، جنس، تحصیلات، نوع گفتگوی شخصیت انیمیشن و محتوی تبلیغات با نحوه آموزش مردم می باشد و با استفاده از روش آماری خی ۲ و سنجش شدت رابطه از V کرامر، نتایج زیر حاصل شده است.
خی ۲ محاسبه شده (۱۶/۸)برای متغیر سن، (۱۱/۳۳)برای متغیر تحصیلات،(۳۳/۸۴)برای متغیر جنس،(۸۲/۴۰) برای متغیر نوع گفتگوها (۵۰/۴۱) برای متغیر محتوی تبلیغات، در سطح ۰۵/۰ معنادار است و با اطمینان ۹۵% می توان گفت که بین سن ، جنس، تحصیلات، نوع گفتگوهای شخصیت انیمیشن و محتوی تبلیغات و آموزش مردم رابطه معنادار وجود دارد.
کلید واژه ها: انیمیشن،شهرداری، مخاطب
فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده…………………………………………………………………………………………
فصل اول-کلیات
مقدمه………………………………………………………………………………………… ۲
بیان مسئله……………………………………………………………………………………. ۴
اهمیت و ضرورت فایل……………………………………………………………………. ۵
اهداف فایل………………………………………………………………………………… ۶
فرضیه های فایل…………………………………………………………………………… ۶
سؤالات فایل……………………………………………………………………………….. ۷
متغیرهای فایل……………………………………………………………………………. ۷
مفاهیم و اصطلاحات ………………………………………………………………………… ۷
فصل دوم- پیشینه فایل
مقدمه……………………………………………………………………………………….. ۱۰
بخش اول-انیمیشن در جهان………………………………………………………………… ۱۲
تاریخچه انیمیشن……………………………………………………………………………. ۱۵
انیمیشن کامل……………………………………………………………………………….. ۱۹
تاریخچه انیمیشن چک واسلواکیا……………………………………………………………. ۲۰
تاریخچه انیمیشن در استونیا…………………………………………………………………. ۲۱
تاریخچه انیمیشن در فرانسه…………………………………………………………………. ۲۱
تاریخچه انیمیشن ایتالیا……………………………………………………………………… ۲۲
انیمیشن در ایالات متحده آمریکا…………………………………………………………….. ۲۲
انیمیشن درتلویزیون ایران…………………………………………………………………… ۲۵
اولین تیزر انیمیشن در تلویزیون…………………………………………………………….. ۲۶
کم شدن تأثیر تبلیغات……………………………………………………………………….. ۲۸
تعریف انیمیشن……………………………………………………………………………… ۳۲
ویژگی های کلی انیمیشن ………………………………………………………………….. ۳۳
قالب های مختلف ساخت فیلم انیمیشن…………………………………………………….. ۳۳
انیمیشن روی طلق………………………………………………………………………….. ۳۴
انیمیشن روی کاغذ ………………………………………………………………………… ۳۴
انیمیشن بدون دوربین……………………………………………………………………….. ۳۴
کات لوت…………………………………………………………………………………… ۳۵
انیمیشن سه بعدی…………………………………………………………………………… ۳۵
انیمیشن با عکس……………………………………………………………………………. ۳۶
پیکسیلین…………………………………………………………………………………… ۳۶
پین اسکرین…………………………………………………………………………………. ۳۶
انیمیشن زیر دوربین…………………………………………………………………………. ۳۷
روتوسکپی………………………………………………………………………………….. ۳۷
داینامیشن …………………………………………………………………………………… ۳۷
دیاگرام انیمیشن…………………………………………………………………………….. ۳۸
مراحل ساخت فیلم انیمیشن…………………………………………………………………. ۳۸
مخاطبان…………………………………………………………………………………….. ۴۴
ماهیت مخاطب……………………………………………………………………………… ۴۶
الگوی تاثیرات مستقیم و مخاطب منفعل…………………………………………………….. ۴۶
الگوی تاثیرات محدود و مخاطب فعال……………………………………………………… ۴۸
رفتار………………………………………………………………………………………… ۵۷
تأثیر برنامه های تلویزیونی بر اذهان…………………………………………………………. ۵۸
الگوی انتشار از طریق وسایل ارتباط جمعی…………………………………………………. ۵۹
طبقه بندی مخاطبان………………………………………………………………………….. ۶۰
نخستین پذیرندگان معتبر……………………………………………………………………. ۶۱
اکثریت زود پذیر- دوراندیش……………………………………………………………….. ۶۱
اکثریت کندپذیر-شکاک……………………………………………………………………… ۶۱
دیرپذیران سنتی……………………………………………………………………………… ۶۱
جاذبه های تکنیک یک برنامه تلویزیونی…………………………………………………….. ۶۲
ویژگی های ارتباط نوین…………………………………………………………………….. ۶۵
موضوع برنامه……………………………………………………………………………….. ۶۶
هدف برنامه………………………………………………………………………………….. ۶۶
قالب برنامه………………………………………………………………………………….. ۶۷
وسایل ارتباط جمعی………………………………………………………………………… ۶۷
کودک و وسایل ارتباط جمعی ………………………………………………………………. ۶۹
آموزش غیر تجریدی ……………………………………………………………………….. ۶۹
آموزش سه بعدی……………………………………………………………………………. ۷۰
دلایل تماشای تلویزیون……………………………………………………………………… ۷۱
تأثیر محتوی برنامه بر مخاطبان ……………………………………………………………… ۷۲
قدرت اثربخشی تلویزیون بر کودکان………………………………………………………… ۷۳
تأثیر تلویزیون برکودکان……………………………………………………………………… ۷۵
اثرات مثبت و منفی تلویزیون………………………………………………………………… ۷۵
خیال و واقعیت …………………………………………………………………………….. ۷۶
نیازها و علایق بیننده…………………………………………………………………………. ۷۸
ضرورت توجه به تولید برنامه انیمیشن………………………………………………………. ۷۸
طرح و ایده فیلمنامه ………………………………………………………………………… ۷۹
ساختار گرافیکی و بصری……………………………………………………………………. ۸۱
کیفیت فنی و اجرایی………………………………………………………………………… ۸۲
تدوین و صداگذاری…………………………………………………………………………. ۸۴
چهارچوب نظری……………………………………………………………………………. ۸۵
نظریه شناخت اجتماعی……………………………………………………………………… ۸۵
نظریه تأثیر…………………………………………………………………………………… ۸۶
نظریه پرورش……………………………………………………………………………….. ۸۶
نظریه پذیرش……………………………………………………………………………….. ۸۷
مدل ها و متغیرهای ارتباطی…………………………………………………………………. ۸۷
بخش دوم- تاریخچه شهرداری تهران……………………………………………………….. ۸۹
سیمای اولیه ی تهران………………………………………………………………………… ۹۱
هدف از تاسیس بلدیه ………………………………………………………………………. ۹۴
انجمن بلدیه ………………………………………………………………………………… ۹۵
نظامنامه ی بلدیه…………………………………………………………………………….. ۹۷
اولین بلدیه چی …………………………………………………………………………….. ۹۹
تولد جدید بلدیه…………………………………………………………………………….. ۹۹
شهرداری ، بعد از جنگ جهانی دوم ……………………………………………………….. ۱۰۳
شهردار گل دوست ……………………………………………………………………….. ۱۰۴
شهرداران جنجالی ………………………………………………………………………….. ۱۰۴
دوره ای جدید در مدیریت شهری …………………………………………………………. ۱۰۶
خدمات شهروندی………………………………………………………………………….. ۱۰۹
جمع بندی………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
فایلات انجام شده در داخل ایران…………………………………………………………. ۱۱۰
فایلات انجام شده در خارج از ایران………………………………………………………. ۱۱۱
فصل سوم-روش فایل
مقدمه……………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۳
روش فایل……………………………………………………………………………….. ۱۱۳
جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۳
حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۴
روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
روش اجرای آزمون……………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
روایی……………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۵
روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………….. ۱۱۶
فصل چهارم- تحلیل داده ها
مقدمه……………………………………………………………………………………….. ۱۱۸
الف-آمار توصیفی………………………………………………………………………….. ۱۱۹
ب- آمار استنباطی………………………………………………………………………….. ۱۳۵
فصل پنجم-بحث ونتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………. ۱۴۱
یافته ها……………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۱
پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………….. ۱۴۳
محدودیت ها……………………………………………………………………………………………………. ۱۴۴
منابع………………………………………………………………………………………………………………. ۱۴۵
فایل ورد کامل مطالعه دیدگاه مخاطبان درباره تأثیر انیمیشنهای تلویزیونی شهرداری بر فرهنگ شهری
فهرست جداول و نمودارها
جدول ۴-۱: توزیع فراوانی سن زنان پاسخگو در جامعه آماری مورد بررسی…………………….. ۱۱۹
جدول ۴-۲: توزیع فراوانی سن مردان در جامعه آماری مورد بررسی………………………………. ۱۲۰
جدول ۴-۳: توزیع فراوانی میزان تحصیلات زنان پاسخگو در جامعهآماری مورد بررسی……… ۱۲۱
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی میزان تحصیلات مردان در جامعه آماری مورد بررسی………………. ۱۲۲
جدول۴-۵: توزیع فراوانی«میزان علاقه به تماشای تلویزیون…………………………………………. ۱۲۳
جدول۶-۴: توزیع فراوانی«میزان علاقه به تماشای تبلیغات……………………………………………. ۱۲۴
جدول۷-۴: توزیع فراوانی«میزان پخش برنامه های تبلیغاتی………………………………………….. ۱۲۵
جدول۸-۴: توزیع فراوانی«میزان علاقه به تبلیغات انیمیشن………………………………………….. ۱۲۶
جدول ۹-۴: توزیع فراوانی«میزان گفتگوی شخصیت انیمیشن………………………………………… ۱۲۷
جدول ۱۰-۴: توزیع فراوانی«میزان لحن گفتگو…………………………………………………………. ۱۲۸
جدول۱۱-۴: توزیع فراوانی«میزان علاقه کودکان به تبلیغات انیمیشن……………………………….. ۱۲۹
جدول۱۲-۴: توزیع فراوانی«میزان تأثیر آموزش های شخصیت انیمیشن…………………………… ۱۳۰
جدول۱۳-۴: توزیع فراوانی«میزان برتری تبلیغات انیمیشن به رئال………………………………….. ۱۳۱
جدول۱۴-۴: توزیع فراوانی«میزان لحن طنز شخصیت انیمشن ……………………………………… ۱۳۲
جدول۱۵-۴: توزیع فراوانی«میزان موفقیت شهرداری در تبلیغات…………………………………… ۱۳۳
جدول۱۶-۴: توزیع فراوانی«میزان گسترش تبلیغات انیمیشن…………………………………………. ۱۳۴
جدول ۱۷-۴ : بررسی رابطه بین سن مخاطبان و تأثیر تبلیغات انیمیشن……………………………. ۱۳۵
جدول ۱۸-۴: بررسی رابطه بین متغیر تحصیلات و تأثیر تبلیغات انیمیشن………………………… ۱۳۶
جدول۱۹-۴ : بررسی رابطه متغیر جنس و تأثیر تبلیغات انیمیشن……………………………………. ۱۳۷
جدول۲۰-۴ : بررسی رابطه متغیر نوع گفتگو و تأثیر تبلیغات انیمیشن……………………………… ۱۳۸
جدول۲۱-۴ : بررسی رابطه متغیر محتوا و تأثیر تبلیغات انیمیشن……………………………………. ۱۳۹
نمودار ۴-۱: توزیع فراوانی سن زنان پاسخگو در جامعه آماری مورد بررسی…………………….. ۱۱۹
نمودار ۴-۲: توزیع فراوانی سن مردان در جامعه آماری مورد بررسی………………………………. ۱۲۰
نمودار ۴-۳: توزیع فراوانی میزان تحصیلات زنان پاسخگو در جامعهآماری مورد بررسی……… ۱۲۱
نمودار ۴-۴: توزیع فراوانی میزان تحصیلات مردان در جامعه آماری مورد بررسی………………. ۱۲۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 