فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار دارای ۱۸۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار :
فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار
چکیده
اهمیت برند و تاثیر آن در فروش محصولات شرکت ها به طور فزاینده ای در حال گسترش بوده و آگاهی از شخصیت برند و ابعاد آن به سبب تاثیر گذاری بر رضایت، ارزش ادراکی و وفاداری مشتریان برای شرکت ها حائز اهمیت می باشد. فایل حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ روش از نوع توصیفی می باشد و هدف از آن شناسایی رابطه بین شخصیت برند و وفاداری مشتریان در بخش محصولات لوازم خانگی فروشگاه های شهرستان سبزوار می باشد. مدل فایلی طراحی شده بر مبنای مدل شخصیت برند آکر((۱۹۹۷ و مدل ماندهاچیتارا و پولتهونگ((۲۰۱۱ شکل گرفته است. اعتبار محتوایی و سازه پرسشنامه های فایل با استفاده از نظرات خبرگان و روش های تحلیل عاملی اکتشافی و شاخص KMO سنجیده شده و برای سنجش پایایی پرسشنامه ها از ضریب آلفای کرونباخ استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پرسشنامه نیز متناسب با نیاز آماری از نرم افزار آماری علوم اجتماعی (SPSS)، نرم افزار اکسل و نرم افزار روابط ساختای خطی((LISREL در قالب توصیف داده های فایل، توصیف متغیرهای اصلی فایل، تحلیل داده های فایل و تحلیل عاملی تاییدی استفاده گردید. نتایج تجزیه و تحلیل داده ها تایید تمامی فرضیه های فایل و معناداری تمامی عوامل موجود در مدل مفهومی را نشان داده است. به عبارت دیگر بین شخصیت برندهای مورد مطالعه و وفادای مشتریان به آن ها رابطه معنا داری وجود دارد.
واژگان کلیدی: برند،شخصیت برند، وفاداری مشتریان، بخش محصولات لوازم خانگی
فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات فایل
-۱ -۱مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۲
-۲ -۱ بیان مساله………………………………………………………………………………….. ۳
-۳ -۱اهمیت وضرورت فایل…………………………………………………….. ………… ۴
-۴ -۱اهداف فایل……………………………………………. ….. …………………………..
-۱-۴-۱ هدف کلی………………………………………………….. ……………………….. ۵
-۲-۴-۱ اهداف جزئی…………………………………………………. …………………….. ۵
-۵ -۱سوالات فایل………………………………………………………………………….. . ۶
-۱-۵-۱ سوال اصلی فایل………………………………………………………………… ۶
-۲-۵-۱ سوالات فرعی فایل……………………………………………………………… ۶
-۶ -۱فرضیات فایل……………………………………………………………………………. ۶
-۱ -۶-۱فرضیه اصلی…………………………………………………………………………. ۶
-۲ -۶-۱فرضیات فرعی………………………………………………………………………. ۶
-۷ -۱ استفاده کنندگان از فایل………………………………………………………………. ۷
-۸ -۱قلمرو فایل……………………………………………………………………………….. ۷
-۱-۸ -۱ قلمرو زمانی…………………………………………………………………….. .. ۷
-۲-۸-۱ قلمرو مکانی…………………………………………………………………………. ۷
-۳-۸-۱ قلمرو موضوعی…………………………………………………………………….. ۷
-۹ -۱تعاریف، واژه ها و اصطلاحات………………………………………………………….. ۸
-۱-۹-۱ تعاریف مفهومی……………………………………………………………………… ۸
-۲-۹-۱ تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………… ۹
-۱۰-۱روش شناسی فایل…………………………………………………………………. ۱۰
فصل دوم: مبانی نظری فایل
-۱ -۲مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۲
-۲ -۲شخصیت برند……………………………………………………………………………….. ۱۳
عنوان صفحه
-۱-۲-۲ مفهوم برند و نقش آن در حوزه ی خدمات………………………………………. ۱۳
-۲-۲-۲ مفهوم شخصیت برند………………………………………………………………… ۱۴
-۳-۲-۲ چارچوب شخصیت برند……………………………………………………………. ۱۷
-۴-۲-۲ ابعاد شخصیت……………………………………………………………………….. ۱۹
-۵-۲-۲ شخصیت برند و شکل دهی به ادراک………….. ………………………………. ۲
-۶ -۲-۲ تجانس میان شخصیت انسانی و برند……………………………………………. ۲۰
-۷-۲-۲ تصویر برند…………………………………………………………………………… ۲۴
-۸-۲-۲ هویت برند……………………………………………………………………………. ۲۵
-۹-۲-۲ چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………… ۲۹
-۱۰-۲-۲ شخصیت برند و رجحان برند……………………………………………………. ۳۰
-۱۱-۲-۲ شخصیت برند و فعالیت های ترفیعی…………………………………………… ۳۰
-۱۲-۲-۲ ارزش ویژه برند………………………………………………………….. ……… ۳۱
-۱۳-۲-۲ اعتبار برند…………………………………………………………………………. ۳۹
-۱۴-۲-۲ اعتماد برند…………………………………………………………………………. ۴۰
-۱۵-۲-۲ ارتباط برند…………………………………………………………………………. ۴۱
-۱۶-۲-۲ وفاداری برند………………………………………………………………………. ۴۲
-۱۷-۲-۲ وجهه برند………………………………………………………………………….. ۴۳
-۱۸-۲-۲ ویژگی های برند جهانی………………………………………………………….. ۴۴
-۱۹-۲-۲ مدل های مربوط به برند…………………………………………………………. ۴۵
-۳ -۲ وفاداری…………………………………………………………………………………….. ۵۵
-۱-۳-۲ مفهوم وفاداری………………………………………………………………………. ۵۵
-۲-۳-۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری…………………. ۵۷
-۳-۳-۲ ابعاد وفاداری………………………………………………………………………… ۶۳
-۴-۳-۲ بازاریابی رابطه مند و ارتباط آن با وفاداری مشتریان………………………… ۶۷
-۴ -۲ رابطه ی شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان…………………………………. ۷۰
-۱-۴-۲ وفاداری به نام تجاری………………………………………………………………. ۷
عنوان صفحه
-۲-۴-۲ تئوری ویژگی شخصیت افراد……………………………………………………… ۷۱
-۳-۴-۲ شخصیت برند………………………………………………………………………… ۷۲
-۴-۴-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان…………………………………………… ۷۲
-۵ -۲ فایلهای انجام شده……………………………………………………………………… ۷۵
-۱-۵-۲فایلهای خارجی…………………………………………………………………… ۷۵
-۲-۵-۲فایلهای داخلی…………………………………………………………………….. ۸۱
-۶ -۲جمع بندی مطالب ومعرفی مدل مفهومی فایل………………………. ……….. ۸۴
فصل سوم: روش شناسی فایل
-۱ -۳مقدمه…………………………………………………………………………………………. ۸۷
-۲ -۳روش فایل……………………………………………………………………………….. ۸۷
-۳ -۳جامعه آماری………………………………………………………………………………… ۸۷
-۴ -۳نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………… ۸۷
-۵ -۳روش و ابزار جمع آوری دادهها………………………………………………………… ۸۸
-۱-۵-۳ پرسشنامه شخصیت برند و وفاداری……………………………………………… ۸۸
-۶-۳ ویژگی های فنی ابزار اندازه گیری……………………………………………………… ۹۲
-۱-۶ -۳روایی……………………………………………….. ……………………………… ۹۲
-۲ -۶ -۳پایایی…………………………………………………………………………………. ۱۰۰
-۷ -۳روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………… ۱۰۱
-۱-۷-۳ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۱
-۲-۷-۳ تحلیل داده های فایل……………………………………………………………. ۱۰۱
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها
-۱ -۴ مقدمه………………………………………………………………………………………… ۱۰۳
-۲ -۴ توصیف داده های فایل……………………………………………………………….. ۱۰۴
-۱-۲-۴ توصیف متغیرهای جمعیت شناختی… …………………………………………… ۱۰۴
-۲-۲-۴ توصیف متغیرهای اصلی فایل………………………………………………… ۱۰۸
-۳ -۴ تحلیل داده های فایل………………………………………………………………….. ۱۱
ج
عنوان صفحه
-۱-۳-۴ بررسی فرض نرمال بودن دادههای مربوط به پرسشنامه…………………….. ۱۱۱
-۴ -۴ بررسی سوالات فایل………………………………………………………………….. ۱۱۲
-۱-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال اصلی فایل………………………………………… ۱۱۲
-۲-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال فرعی اول فایل…………………………………… ۱۱۵
-۳-۴-۴ یافتههای مربوط به سوال دوم فایل…………………………………………… ۱۱۸
-۵ -۴ بررسی فرضیات فایل………………………………………………………………… ۱۲۱
-۶-۴ تحلیل عاملی تاییدی متغیرهای فایل…………………………………………………. ۱۴۰
-۱ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول شخصیت برند………………………………… ۱۴۱
-۲ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم شخصیت برند…………………………………. ۱۴۴
-۳ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه اول وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۷
-۴ -۶ -۴تحلیل عاملی تائیدی مرتبه دوم وفاداری مشتریان…………………………….. ۱۴۸
-۷ -۴بررسی مدل ساختاری فایل…………………………………………………………… ۱۵۱
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات فایل
-۱ -۵ مقدمه……………………………………………….. ……………………………………… ۱۵۴
-۲ -۵ یافته های فایل…………………………………….. …………………………………. ۱۵۴
-۱-۲-۵ یافته های حاصل از توصیف داده های فایل………………………………… ۱۵۴
-۲-۲-۵ یافته های حاصل از سوالات فایل……………………………………………. ۱۵۵
-۳-۲-۵ یافته های حاصل از فرضیات فایل…………………………………………… ۱۵۷
-۳ -۵پیشنهادات فایل………………………………………………………………………….. ۱۶۳
-۱-۳-۵ پیشنهادات منتج از فرضیات……………………………………………………….. ۱۶۳
-۲-۳-۵ سایر پیشنهادات………………………………………………………………………. ۱۶۶
-۳-۳-۵پیشنهاد به فایل های آتی…………………………………………………………. ۱۶۶
-۴ -۵محدودیت های فایل……………………………………………………………………. ۱۶۷
-۱-۴-۵ محدودیت های تحت کنترل………………………………………………………… ۱۶۷
-۲-۴-۵ محدودیت های خارج از کنترل…………………………………………………… ۱۶۷
منابع………………………………………………………………………………………………….. ۱۶۸
پیوست………………………………………………………………………………………………. ۱۷۴
د
فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول:۱-۳ مولفه های شخصیت برند و وفاداری…………………………………………….. ۸۹
جدول :۲ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای شخصیت برند…………….. ۹۲
جدول:۳-۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای شخصیت
برند. ۹۳
جدول :۴ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه شخصیت برند…………………… ۹۴
جدول :۵ -۳ شاخص KMO و آزمون کرویت بارتلت برای وفاداری مشتریان………… ۹۸
جدول: ۶ -۳ واریانس توضیح داده شده توسط فاکتورهای استخراج شده برای وفاداری
مشتریان……………………………………………………………………………………………… ۹۹
جدول :۷ -۳ ماتریس همبستگی چرخش یافته پرسشنامه وفاداری مشتریان………………. ۹۹
جدول :۸ -۳پایایی پرسشنامه به تفکیک ابعاد…………………………………………………. ۱۰۱
جدول:۱-۴ توزیع فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان………………………………………. ۱۰۴
جدول:۲-۴ توزیع فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………….. ……………. ۱۰۵
جدول:۳-۴ توزیع فراوانی مربوط به سن مشتریان…………………………………………… ۱۰۶
جدل:۴-۴ توزیع فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……………………………….. .. ۱۰۶
جدول:۵-۴ توزیع فراوانی مربوط به شغل مشتریان…………………………………………. ۱۰۷
جدول: ۶ -۴ آمار توصیفی برند سامسونگ…………………………………………………… ۱۰۸
جدول: ۷-۴ آمار توصیفی برند ال. جی……………………………………………………….. ۱۰۹
جدول: ۸-۴ آمار توصیفی برند پارس خزر…………………………………………………… ۱۱۰
جدول: ۹-۴ آمار توصیفی برند اسنوا…………………………………………………………… ۱۱۰
جدول:۱۰-۴ نتیجه آزمون نرمال بودن متغیرها………………………………………………. ۱۱۱
جدول:۱۱-۴ رابطه شخصیت برند سامسونگ و وفاداری به آن……………………………. ۱۱۲
جدول:۱۲-۴ رابطه شخصیت برند ال.جی و وفاداری به آن………………………………… ۱۱۳
جدول:۱۳-۴ رابطه شخصیت برند پارس خزر و وفاداری به آن…………………………… ۱۱۴
جدول:۱۴-۴ رابطه شخصیت برند اسنوا و وفاداری به آن………………………………….. ۱۱۴
جدول :۱۵-۴ آمار توصیفی شخصیت برند سامسونگ……………………………………….. ۱۱۵
عنوان صفحه
جدول:۱۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند سامسونگ……… ۱۱۵
جدول :۱۷-۴ آمار توصیفی شخصیت برند ال.جی…………………………………………… ۱۱۶
جدول:۱۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند ال.جی………….. ۱۱۶
جدول :۱۹-۴ آمار توصیفی شخصیت برند پارس خزر……………………………………… ۱۱۷
جدول:۲۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند پارس خزر…….. ۱۱۷
جدول :۲۱-۴ آمار توصیفی شخصیت برند اسنوا…………………………………………….. ۱۱۷
جدول:۲۲-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت شخصیت برند اسنوا……………. ۱۱۷
جدول :۲۳-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند سامسونگ……………………………………. ۱۱۸
جدول:۲۴-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند سامسونگ…… ۱۱۸
جدول :۲۵-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند ال.جی………………………………………… ۱۱۹
جدول:۲۶-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند ال.جی……….. ۱۱۹
جدول :۲۷-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند پارس خزر…………………………………… ۱۲۰
جدول:۲۸-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند پارس خزر….. ۱۲۰
جدول :۲۹-۴ آمار توصیفی وفاداری به برند اسنوا………………………………………….. ۱۲۰
جدول:۳۰-۴ آزمون دوجمله ای جهت بررسی وضعیت وفاداری به برند اسنوا………… ۱۲۰
جدول:۳۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری به این برند………………………………………………………………………….. .. ۱۲۱
جدول:۳۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲
جدول:۳۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با
وفاداری به این برند……………………………………………………………………………….. ۱۲۲
جدول:۳۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
به این برند………………………………………………………………………………………….. ۱۲۳
عنوان صفحه
جدول:۳۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۳
جدول:۳۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۴
جدول:۳۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………………… ۱۲۴
جدول:۳۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صداقت شخصیت برند
اسنوا با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۲۵
جدول:۳۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۲۶
جدول:۴۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۲۶
جدول:۴۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۲
جدول:۴۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد اشتیاق و هیجان شخصیت
برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۷
جدول:۴۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۸
جدول:۴۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………………… ۱۲۹
جدول:۴۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
پارس خزر با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۲۹
جدول:۴۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد صلاحیت شخصیت برند
اسنوا با وفاداری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۰
جدول:۴۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند
سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۰
عنوان صفحه
جدول:۴۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند
ال.جی با وفاداری به این برند………………………………………………………………….. ۱۳۱
جدول:۴۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند پارس
خزر با وفاداری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۱
جدول:۵۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد کمال شخصیت برند اسنوا
با وفاداری به این برند……………………………………………………………………………. ۱۳۲
جدول:۵۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند سامسونگ با وفاداری به این برند………………………………………………………… ۱۳۳
جدول:۵۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند ال.جی با وفاداری به این برند…………………………………………………………….. ۱۳۳
جدول:۵۳-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند پارس خزر با وفاداری به این برند……………………………………………………….. ۱۳۴
جدول:۵۴-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین بعد قوت و استحکام شخصیت
برند اسنوا با وفاداری به این برند………………………………………………………………. ۱۳۴
جدول:۵۵-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵
جدول:۵۶-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۵
جدول:۵۷-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر با
وفاداری نگرشی به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۶
جدول:۵۸-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
نگرشی به این برند………………………………………………………………………………… ۱۳۶
جدول:۵۹-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند سامسونگ با
وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۷
جدول:۶۰-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند ال.جی با
وفاداری رفتاری به این برند…………………………………………………………………….. ۱۳۸
عنوان صفحه
جدول:۶۱-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند پارس خزر ب
وفاداری رفتاری به این برند……………………………………………………………………… ۱۳۸
جدول:۶۲-۴ نتیجه آزمون ضریب همبستگی اسپیرمن بین شخصیت برند اسنوا با وفاداری
رفتاری به این برند…………………………………………………………………………………. ۱۳۹
جدول:۶۳-۴ محدوده دامنه شاخص و خوبی برازش…………………………………………. ۱۴۰
جدول:۶۴-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد شخصیت برند….. ۱۴۱
جدول:۶۵-۴ شاخص های مناسب بودن برازش مدل انداز گیری ابعاد وفاداری مشتریان ۱۴۷
فایل ورد کامل بررسی رابطه شخصیت برند با میزان وفاداری مشتریان در بازار لوازم خانگی شهرستان سبزوار
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار :۱ -۲ چارچوب شخصیت برند…………………………………………………………. ۱۸
نمودار :۲ -۲هویت برند………………………………………………………………………….. ۲۸
نمودار :۳ -۲چارچوب تئوریک هویت برند……………………………………………………. ۲۹
نمودار:۴ -۲ مدل ارزش ویژه برندآکر…………………………………………………………. ۳
نمودار:۵ -۲ رابطه بین شخصیت برند، ترفیعات فروش و ارزش ویژه برند…………….. ۴۵
نمودار :۶-۲ مدیریت ارزش ویژه برند…………………………………………………………. ۴۹
نمودار :۷ -۲ ویژگی های فردی موثربر برند………………………………………………… ۵
نمودار:۸ -۲ تاثیر سازگاری خود پنداره بر وفاداری به برند……………………………….. ۵۴
نمودار:۹ -۲ چارچوب ارزش ادراکی، رضایت مندی، اعتماد و وفاداری……………….. ۵۷
نمودار :۱۰-۲ بررسی ارتباط میان شخصیت نام تجاری،رضایت، ارزش ادراکی، اعتماد و
وفاداری………………………………………………………………………………………….. .. ۶۰
نمودار:۱۱-۲ مدل وفاداری مشتریان…………………………………………………………… ۶۱
نمودار:۱۲-۲ تاثیر وفاداری نگرشی بر وفاداری رفتاری…………………………………… ۶۴
نمودار:۱۳-۲ مدل وفاداری………………………………………………………………………. ۶۶
نمودار:۱۴-۲ بنیان های بازاریابی رابطه مند…………………………………………………. ۶۸
نمودار : ۱۵-۲ ساختار ادراکی………………………………………………………………….. ۷۰
نمودار:۱۶-۲ تاثیر اعتبار برند بر وفاداری مشتریان………………………………………… ۷۴
نمودار: ۱-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد شخصیت برند…………………………………….. ۹۳
نمودار: ۲-۳ نمودار کتل مربوط به ابعاد وفاداری مشتریان………………………………… ۱۰۰
نمودار:۱ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به جنسیت مشتریان……………………………. ۱۰۴
نمودار:۲ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به وضعیت تاهل مشتریان……………………. ۱۰۵
نمودار:۳ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به سن مشتریان………………………………… ۱۰۶
نمودار:۴ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به تحصیلات مشتریان……. …………………. ۱۰۷
نمودار:۵ -۴ توزیع درصد فراوانی مربوط به شغل مشتریان………………………………. ۱۰۸
نمودار: ۶-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول…… ۱۴۲
عنوان صفحه
نمودار: ۷-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه اول……… ۱۴۳
نمودار: ۸-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم……. ۱۴۵
نمودار: ۹-۴ مدل اندازه گیری شخصیت برند در حالت عدد معناداری مرتبه دوم……… ۱۴۶
نمودار: ۱۰-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه اول……….. ۱۴۷
نمودار:۱۱-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه اول… ۱۴۸
نمودار:۱۲-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت تخمین استاندارد مرتبه دوم. ۱۴۹
نمودار:۱۳-۴ مدل اندازه گیری وفاداری مشتریان در حالت عدد معناداری مرتبه دوم… ۱۵۰
نمودار: ۱۴-۴ مدل ساختاری فایل در حالت تخمین استاندارد………………………….. ۱۵
نمودار: ۱۵-۴ مدل ساختاری فایل در حالت عدد معناداری……………………………. ۱۵۲
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 