فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی دارای ۱۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی :

فایل ورد کامل مطالعه میزان و شیوه استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیونی و ارتباط آن با پیشرفت تحصیلی

عنوان صفحه

فصل اول: طرح فایل

۱-۱- مقدمه. ۲

۱-۲- بیان مسأله. ۳

۱-۳- ضرورت و اهمیت فایل: ۴

۱-۴- هدف کلی: ۵

۱-۵- فرضیه ها ۶

۱-۶- سؤال فایل: ۶

۱-۷- تعریف واژه ها و اصطلاحات: ۶

فصل دوم: ادبیات فایل

۲-۱- مطالعه و تاریخچه مربوط به موضوع مورد فایل: ۹

۲-۲- تلویزیون و آموزش…. ۱۰

۲-۳- تلویزیون و والدین.. ۱۲

۲-۴- تلویزیون و سلامت جسمانی.. ۱۳

۲-۵- تلویزیون و سلامت روانی و اجتماعی: ۱۴

۲-۶- اثرات تلویزیون و افت تحصیلی: ۱۵

۲-۷- آموزش از تلویزیون.. ۱۷

۲-۸- رابطه کودک با تلویزیون و قدرت اثربخشی تلویزیون: ۱۷

۲-۹- میزان استفاده ازتلویزیون: ۱۸

۲-۱۰- انتخاب برنامه : ۱۹

۲-۱۱- تلویزیون و ارزش ها : ۲۱

۲-۱۲- تلویزیون و اوقات فراغت: ۲۲

۲-۱۳- تلویزیون و یادگیری: ۲۳

۲-۱۴- تلویزیون و مطالعه: ۲۵

۲-۱۵- تلویزیون و بزهکاری: ۲۵

۲-۱۶- تلویزیون و خشونت: ۲۷

۲-۱۷- تلویزیون و آموزش و پرورش: ۲۹

۲-۱۸- تلویزیون وویژگی های روانی کودکان: ۳۰

۲-۱۹- پیشینه های داخلی.. ۳۳

۲-۲۰- پیشینه های خارجی.. ۳۵

فصل سوم: روش انجام فایل

۳-۱- مقدمه: ۳۸

۳-۲- روش اجرای فایل: ۳۸

۳-۳- نمونه آماری: ۳۸

۳-۴- حجم نمونه: ۳۹

۳-۵- جامعه آماری: ۳۹

۳-۶- ابزار فایل: ۳۹

۳-۷- روش آماری: ۴۰

۳-۸- پرسشنامه. ۴۰

۳-۹- آزمودنی ها ۴۰

۳-۱۰- روش تجزیه و تحلیل داده ها: ۴۰

فصل چهارم: تجزیه و تحیل یافته ها

۴-۱- مقدمه. ۴۲

۴-۲- یافته های فایل: قسمت اول.. ۴۳

۴-۳- یافته های فایل قسمت دوم: ۴۷

۴-۴: یافته های فایل: قسمت سوم. ۶۷

فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات

۵-۱- مقدمه: ۷۲

۵-۲- خلاصه فایل: ۷۲

۵-۳- بحث و نتیجه گیری: ۷۴

۵-۴- پیشنهادات… ۸۱

۵-۵- محدودیت های فایل.. ۸۳

۵-۶- منابع.. ۸۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.