فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن دارای ۱۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن :

فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن

چکیده

فایل حاضر با هدف بررسی بررسی میزان رتبه بندی عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب در استان تهران نگارش یافته است. به منظور دستیابی به هدف فوق از چهار سوال استفاده شده است. چهارچوب نظری فایل مبتنی بر مدل AIDA بوده است. روش فایل انتخاب شده از نوع پیمایشی و موردی بوده که در زمره روش‏های توصیفی است. ابزار فایل پرسشنامه محقق ساخته بوده که آلفای کل آن برابر ۹۰ به دست آمده است. جامعه آماری فایل شامل افراد مراجعه کننده به فروشگاه های زنجیره ای قسمتهای مختلف شهر تهران بوده است که نمونه­ای به تعداد ۴۰۰ نفر با استفاده از فرمول کوکران از آن به­دست آمده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون رتبه بندی فریدمن استفاده شده است. طبق یافته­های فایل، ۸۲.۵ درصد پاسخگویان، میزان تاثیرگذاری عوامل موثر بر اثربخشی پیام های بازرگانی در جذب مخاطب را متوسط به بالا ارزیابی کرده­اند. طبق آزمون فریدمن اهمیت متغیر جلب توجه (آگاهی) از بقیه متغیرهای فایل بالاتر می باشد. مهمترین پیشنهاد در فایل حاضر این است که در ساخت پیام بازرگانی علاوه بر آگاهی به مراتب دیگر عوامل موثر بر اثربخشی پیام بازرگانی در جذب مخاطب اهمیت داده شود .

کلیدواژه­ها: رتبه بندی ، اثربخشی، پیام بازرگانی، جذب مخاطب و مدل AIDA .

مقدمه

رسانه های جمعی به شکل ها و گونه های متفاوتی با گروه های مختلف اجتماعی، قومی، شغلی و سنی ارتباط برقرار می کنند و به ایفای نقش های گوناگون در سطح جوامع می پردازند با گسترد ه و پیشرفته تر شدن رسانه ها، دامنه ی وظایف آنها نیز گسترش یافته و در هر دوره های متناسب با فعالیت وسایل ارتباط جمعی، نقش های آنها تغییر و افزایش می یابد . فرضاً هارولد لاسول در دور ه ی خودش تنها سه نقش خبری، همبستگی اجتماعی و انتقال میراث فرهنگی را برای رسانه ها در نظر می گیرد؛ ولی بعدها «چارلز رایت» یک نقش چهارمی را هم تحت عنوان نقش تفریحی و سرگرمی به آن اضافه میکند. امروزه علاوه بر این نقش ها وسایل ارتباط جمعی وظایف دیگری را هم نظیر اطلاع رسانی و تبلیغات برعهده دارند . تبلیغ، امروزه یکی از شیو ه های مهم و مؤثر در اطلاع رسانی محسوب میشود. )معتمد نژاد،۱۳۶۹ ، ص۳۲)

تبلیغات الکترونیکی

تبلیغات از جمله عوامل تأثیر گذار در شکل دهی رفتار خرید مصرف کنندگان است. از دیدگاه جونز (۱۹۹۵) ، تبلیغات و سایر تلاشهای ترفیعی بایستی به منظور دستیابی به اهداف ارتباطی از قبیل افزایش دانش مخاطبان نسبت به محصول و نام تجاری ، ایجاد علاقه در انها نسبت به نام تجاری ، ایجاد نگرش و تصویر مثبت و انگیزه خرید طراحی شوند. تلیس (۲۰۰۴) نیز بر این باور است که با توجه به تأثیرات متنوع تبلیغات بر افکار ، نگرش ها ، احساسات و رفتار مصرف کنندگان و همچنین با معرفی تبلیغات بعنوان ابزار رقابتی بین شرکت­ها برای شناساندن محصولات جدید ، در واقع برنامه های تبلیغاتی بایستی در وهله اول مشتریان بالقوه را جذب نمایند و در ادامه آنها را به فرآیند خرید ترغیب کنند و حتی رضایت و وفاداری پس از خرید مشتریان را برانگیزند. اطلاع رسانی دقیق و کامل به مخاطبان ، هزینه کم ، گسترده بودن محدوده اجتماعی ، نظار ت دقیق ، قابلیت تعاملی تبلیغات از مشخصه ویژه تبلیغات الکترونیکی به شمار می ایند . طی چند دهه ای که از شروع پدیده تبلیغات الکترونیکی می گذرد ، فناوری های مختلفی برای انجام این تبلیغات به کار گرفته شده که در زیر به تشریح آنها پرداخته شده است.

تبلیغات از طریق پیام کوتاه

به دلیل ماهیت شخصی تلفن های همراه ، استفاده از خدمات پیام کوتاه و چندرسانه ای به عنوان ابزار تبلیغاتی به شدت افزایش یافته است . فناوری پیام کوتاه ، امکان ارسال تبلیغات در قالب یک متن کوتاه را فراهم می کند . تبلیغات از طریق پیام کوتاه متناسب با زمان ، موقعیت ، علائق و ترجیحات مشتری ارائه می شود و میزان پذیرش ان به آمادگی قبلی فرد ، تمایل ، نگرش و درک مشتری و همچنین عوامل جمعیتی ، اجتماعی و فرهنگی بستگی دارد.قویترین محرک پذیرش این نوع تبلیغات ، ارزش اطلاعاتی است که از این طریق حاصل می شود. توجه به خواسته ها ، علایق ، ترجیحات مشتری و یا بطور کلی مشتری گرا بودن این تبلیغات بیشترین اثر را بر روی جلب مشتری و رضایت انها دارد.

فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده ۱

فصل اول کلیات فایل.. ۲

مقدمه. ۳

۱-۱- بیان مسئله. ۳

۱-۲- ضرورت و اهمیت انجام فایل.. ۵

۱-۳- سوال های اصلی فایل: ۶

۱-۴- سوالهای فرعی فایل: ۷

۱-۵-اهداف اصلی فایل : ۷

۱-۶- اهداف فرعی فایل: ۷

۱-۷- روش فایل و شیوه گردآوری اطلاعات : ۸

۱-۸- قلمرو فایل : ۸

۱-۹- جامعه و نمونه آماری: ۹

۱-۱۰- تعریف مفاهیم: ۱۰

فصل دوم ادبیات فایل.. ۱۲

مقدمه. ۱۳

۲-۱- مفاهیم، دیدگاه و ادبیات فایل : ۱۵

۲-۲- مدلهای تبلیغات… ۱۹

۲-۳- تبلیغات الکترونیکی.. ۲۲

۲-۴- مدل های اثربخشی تبلیغات… ۲۵

۲-۵- تبلیغات اثربخش و اثربخشی تبلیغات… ۲۸

۲-۶- اهداف تبلیغات بازرگانی.. ۳۴

۲-۷- رسانه مورد استفاده در تبلیغات بازرگانی.. ۳۵

۲-۸- پیام تبلیغات بازرگانی.. ۳۵

۲-۹- شعار تبلیغات بازرگانی.. ۳۸

۲-۱۰- شیوه های اجرایی تبلیغات بازرگانی : ۳۸

۲-۱۰- روش های هنری تبلیغات بازرگانی.. ۴۱

۲-۱۱- تبلیغات بازرگانی در تلویزیون ایران. ۴۳

۲-۱۲- پیشینه فایل: ۴۶

۲-۱۴- چارچوب نظری فایل: ۵۲

۲-۱۵- خلاصه. ۵۵

فصل سوم روش شناسی فایل.. ۵۶

مقدمه. ۵۷

۳-۱- روش فایل.. ۵۸

۳-۲- جامعه آماری.. ۵۸

۳-۳- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. ۵۹

۳-۴- روش گردآوری اطلاعات… ۶۰

۳-۵-روش تجزیه و تحلیل اطلاعات : ۶۰

۳-۶- ابزار گردآوری اطلاعات… ۶۱

۳-۶-۱- پرسشنامه. ۶۱

۳-۶-۲- پیش ‌آزمون پرسشنامه. ۶۲

۳-۶-۳- روایی و پایایی پرسشنامه. ۶۲

۳-۶-۳-۱ پایایی.. ۶۲

۳-۶-۳-۲ روایی.. ۶۴

۳-۷- متغیرهای فایل… ۶۵

۳-۷-۱- متغیرهای فایل.. ۶۵

۳-۸- تجزیه و تحلیل دادهها : ۶۵

۳-۸-۱- آمار توصیفی.. ۶۵

۳-۸-۲- آمار استنباطی.. ۶۵

۳-۹-خلاصه. ۶۶

فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها ۶۷

مقدمه. ۶۸

۴-۱- توصیف آماری ویژگی های جمعیت شناختی جامعه. ۶۸

۴-۱-۱- سن.. ۶۸

۴-۱-۲- تحصیلات… ۷۰

۴-۱-۳- منطقه سکونت در تهران. ۷۱

۴-۲-تجزیه و تحلیل توصیفی متغیرها ۷۳

۴-۲-۱ جدول توصیفی متغیرهای فایل… ۷۳

۴-۲-۲ شاخصهای تأثیر گذار بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب… ۷۴

۴-۳- رتبه بندی اهمیت عوامل موثر بر اثر بخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن ۸۳

۴-۵- خلاصه. ۸۵

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادهای فایل.. ۸۶

مقدمه. ۸۷

۵-۱- خلاصه فایل… ۸۷

۵-۱-۱- نتایج ویژگی افراد پاسخگو(سیمای پاسخگویان) ۸۷

۵-۱-۲- نتایج توصیفی شاخصهای تأثیر گذار بر اثربخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب… ۸۸

۵-۱-۳- رتبه بندی اهمیت عوامل موثر بر اثر بخشی پیامهای بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن ۹۰

۵-۲-مشکلات و تنگناهای فایل.. ۹۰

۵-۳-پیشنهاد های مرتبط با نتایج فایل.. ۹۱

۵-۳-۱- پیشنهاد در مورد ساختار و محتوای تبلیغ. ۹۳

۵-۳-۲- پیشنهاد در مورد رسانه. ۹۳

۵-۴- پیشنهاد هایی به فایلگران آتی.. ۹۳

۵-۵-خلاصه. ۹۳

پیوستها: ۹۴

الف- پرسشنامه. ۹۴

ب- جداول خروجی اس پی اس اس… ۹۷

ج- فایل ورد کامل رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر کارایی پیام‌های بازرگانی در جذب مخاطب بر اساس آزمون فریدمن
فهرست منابع. ۱۰۰

د- چکیده انگلیسی.. ۱۰۲

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.