فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون دارای ۱۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون :

فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون

چکیده

در سالهای اخیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین تأثیر را در عرصه‌های اقتصادی اجتماعی و فرهنگی داشته است به طوری که امروزه با بکار گیری کامپیوتر، شبکه‌های ارتباطی و رشد شبکه گسترده جهانی انقلابی در عرصه بانکداری و ارائه خدمات بانکی بوجود آمده که بانکداری الکترونیکی نامیده می‌شود از آنجا که یکی از ارکان اساسی توسعه بانکداری الکترونیکی تلفن بانک می‌باشد. انجام این امور از طریق شبکه بانکی امکان پذیر است. در کشور ما نیز با توجه به رشد سریع تکنولوژی‌های ارتباطی و نوپا بودن سیستم نوین بانکداری الکترونیکی، بانک توسعه تعاون در این راستا پیشرو بوده و رضایت مشتریان را در الویت قرارمی دهد. این فایل در نظر دارد به بررسی و شناسایی عوامل موثر بر خدمات نوین بانک ارائه خدمات تلفن بانک و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده (تصمیم به استفاده از خدمات بانکداری نوین از جمله تلفن بانک) در بانک توسعه تعاون استان اردبیل بپردازد و در نهایت پیشنهاداتی جهت رفع مشکلات موجود بر سر راه استفاده از این خدمات و راهکارههای جذب مشتریان ارائه دهد. فایل حاضر سه عامل سهولت ادراک شده و مفید بودن ادراک شده و امنیت ادراک شده را به عنوان عوامل موثر بر خدمات تلفن بانک مد نظر قرار داده و به بررسی تأثیر این عوامل بر رفتار مصرف کننده می پردازد. که در آن بر اساس مدل‌های دیویس و آجزن فیش بین و نظریات دیگر دانشمندان مختلف در خصوص مراحل قصد استفاده از خدمات تلفن بانک؛ بانک توسعه تعاون استان اردبیل مورد بررسی قرار می‌گیرد روش فایل کاربردی –توصیفی می‌باشد و جامعه آماری آن شامل مشتریان بانک توسعه تعاون استان اردبیل که به خدمات تلفن بانک دسترسی دارند نمونه آماری ۳۸۴ نفر از بین مشتریان بانک توسعه تعاون استان اردبیل که مجموعاً ۱۰ شهرستان ۱۰ شعبه به روش تصادفی ساده انتخاب شده که از این خدمات استفاده می‌کنند برای شناسایی متغیرها از پرسش نامه بر گرفته از مدل تعدیل یافته پذیرش فناوری دیویس و سایر خصیصه‌های مشتریان تهیه و تنظیم شده است که با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و نتایج این تحلیل نشان می‌دهد بر اساس تحلیل واریانس یک طرفه بین عوامل سهولت ادراک شده و مفید بودن و امنیت داشتن تکنولوژی و هدف استفاده کنندگان از این تکنولوژی رابطه معناداری وجود دارد و نتایج تجزیه و تحلیل از هدف استفاده­کنندگان از این خدمات به ترتیب اول مفید بودن و دوم امنیت داشتن و سوم سهولت ادراک شده را نشان می‌دهد.

کلمات کلیدی : بانکداری الکترونیک – ادراکات مشتریان از خدمات تلفن بانک- بانک توسعه تعاون استان اردبیل

مقدمه:

توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تلفن بانک، حاصل قابلیتهای فناوری اطلاعات است که امروزه در دنیای کسب و کار با اقبال فراوان روبرو شده است. انسان هزاره‌ی سوم در تلاش است با شتاب دادن به روند توسعه و کاربری فناوری اطلاعات در بخش‌های مختلف نظام اجتماعی از الگوی سنتی فاصله گرفته و الگوی جدید متناسب با الزامات عصر اطلاعات ایجاد کند. در این راستا و همانند اکثر تأمین‌کنندگان سیستم، نظام بانکی طی دهه‌های اخیر به سرعت به سمت سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های نوین ارائه سیستم به مشتریان، به عنوان راهی برای کنترل هزینه‌ها، جذب مشتریان جدید و تحقق انتظارات مشتریان روی آورده است و استفاده از این فناوری‌ها (تلفن بانک، موبایل بانک، سیستم‌های خودپرداز و…) را به عنوان یک ضرورت راهبردی در دستور کار خود قرار داده است (جوزف واستون، ۲۰۰۳، ۱۹۰).

قسمتی از متن

امنیت ادراک شده: «به ادراک فرد نسبت به امنیت سامانه از لحاظ حفظ حریم شخصی در انجام مبادلات بانکی تلفن بانکی اطلاق می‌شود. علاوه بر این فرضیات این فایل تفاوت تأثیر سطوح مختلف سهولت ادراک شده، مفید بودن ادراک شده و امنیت ادراک شده را بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکی تلفن بانک شناسایی می‌کند. اما امکان دارد عامل­های موثر بر پذیرش یک سامانه اطلاعاتی جدید با توجه به شرایط و هدف کاربران فناوری متفاوت باشد، اما هدف این فایل توسعهTAMبا مفهوم جدیدی از تلفن بانک اینترنتی »امنیت ادراک شده «برای بهبود درک رفتار فردی از پذیرش تلفن بانک اینترنتی است که از طریق چارچوبTAMروی گرایش کاربران بالقوه در استفاده از خدمات تلفن بانک تأثیر دارد. نتایج این فایل، با تبیین کاربرد گرایش از دید کاربران، به کارشناسان تلفن بانک اینترنتی برای توسعه بهتر پذیرش سامانه تلفن بانک کمک می‌کند. همچنین از چگونگی ادراک سامانه‌های اطلاعاتی جدید برای کاربران بالقوه را ارایه می‌دهد.

تعاریف مفهومی

سیستم تلفن بانک: تلفن‌‌‌‌‌‌‌بانک یکی از خدمات بانکداری الکترونیکی است که دسترسی سریع، امن و راحت به مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای از خدمات بانکی را امکان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پذیر می کند.

گرایش رفتاری به استفاده(قصد رفتاری): به میزان احتمال به کارگیری سیستم توسط فرد اطلاق می‌شود.

نگرش:به درجه ارزیابی مثبت یا منفی از رفتار خاص اطلاق می‌شود.

هنجارهای ذهنی: یک عامل اجتماعی است که به فشار اجتماعی ادراک شده برای انجام یا عدم انجام یک رفتار خاص اطلاق می‌شود.

سهولت ادراک شده: به درجه‌ای اطلاق می‌شود که شخص معتقد است که یادگیری نحوه استفاده از یک فناوری خاص نیازمند تلاش اندکی از لحاظ ذهنی است.

مفید بودن ادراک شده: ادراک از مفید بودن یک فناوری به معنی میزانی است که فرد تصور کند استفاده از یک فناوری خاص به انجام بهتر کارهای وی کمک می‌کند.

امنیت ادراک شده: به ادراک فردنسبت به امنیت سامانه از لحاظ حفظ حریم شخصی در انجام مبادلات بانکی توسط سامانه تلفن بانک اطلاق می‌شود.

فایل ورد کامل تحلیل عوامل مؤثر بر گرایش رفتاری مشتریان به استفاده از خدمات تلفن‌بانک در بانک توسعه تعاون
فهرست

عنوان……………………………………………………………………………………………………………………………صفحه

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………….۱

فصل اول: کلیات

۱-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………۳

۱-۲- بیان مساله …………………………………………………………………………………………………………………۴

۱ – 3 – پیشینه فایل. ……………………………………………………………………………………………………………۵

۱-۴- اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………………………………..۵

۱-۵- اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………………….۵

۱-۶- فرضیات فایل……………………………………………………………………………………………………………..۶

۱-۷- مدل مفهومی فایل……………………………………………………………………………………………………….۶

۱-۸-روش فایل………………………………………………………………………………………………………………….۷

۱-۹-قلمرو مکانی فایل…………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۱۰- قلمرو زمانی فایل………………………………………………………………………………………………………۷

۱-۱۱- قلمرو موضوعی فایل………………………………………………………………………………………………….۷

۱-۱۲-ابزار گرد آوری داده‌ها………………………………………………………………………………………………….۷

۱-۱۳- روش تجزیه تحلیل داده‌ها …………………………………………………………………………………………….۷

۱-۱۴- تعاریف نظری و عملیاتی فایل……………………………………………………………………………………..۸

۱-۱۴-۱- تعاریف مفهومی………………………………………………………………………………………………………۸

۱-۱۴-۲- تعاریف عملیاتی متغیرها…………………………………………………………………………………………….۸

فصل دوم ادبیات نظری فایل

۲-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲

۲-۱-۲-تئوری عمل منطقی……………………………………………………………………………………………………۱۳

۲-۱-۳-تئوری رفتار برنامه ریزی شده……………………………………………………………………………………..۱۵

۲-۱-۴-مدل پذیرش تکنولوژی……………………………………………………………………………………………..۱۶

۲-۱-۵-توسعه فایلات TAMدر طول زمان…………………………………………………………………………..۱۹

۲-۱-۵-۱- دوره معرفی مدل………………………………………………………………………………………………….۱۹

۲-۱-۵-۲- دوره اعتبارسنجی مدل ………………………………………………………………………………………….۲۰

۲-۱-۵-۳- دوره توسعه مدل………………………………………………………………………………………………….۲۱

۲-۱-۵-۴- دوره تکامل مدل………………………………………………………………………………………………….۲۲

۲-۱-۶- پیشنهاد افزودن متغیرهایی برای شرایط ایران………………………………………………………………….۲۴

۲-۱-۶-۱- عواطف و احساسات……………………………………………………………………………………………..۲۴

۲-۱-۶-۲- هنجارهای اجتماعی………………………………………………………………………………………………۲۴

۲-۱-۶-۳- بروندادهای اجتماعی…………………………………………………………………………………………….۲۵

۲-۱-۷- مدل اصلاح شده برای شرایط ایران……………………………………………………………………………..۲۵

۲-۲-مشتری‌گرایی……………………………………………………………………………………………………………….۲۶

۲-۳-فرایند پذیرش………………………………………………………………………………………………………………۲۷

۲-۴-تئوری انتشار نوآوری…………………………………………………………………………………………………….۲۸

۲-۴-۱-فاکتورهای مؤثر در انتشار و گسترش نوآوری‌ها و محصولات جدید………………………………….۲۹

۲-۵- سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری……………………………………………………………….۳۰

۲-۵-۱- دوره اول: اتوماسیون پشت باجه ………………………………………………………………………………….۳۱

۲-۵-۲- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه…………………………………………………………………………………۳۱

۲-۵-۳- دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حساب‌هایشان………………………………………………………….۳۲

۲-۵-۴- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سامانه‌ها و مرتبط کردن مشتریان با کل عملیات بانکی……………….۳۲

۲-۶-تعریف و مفهوم بانکداری الکترونیک………………………………………………………………………………۳۳

۲-۶-۱-دستورالعمل FDIC…………………………………………………………………………………………………34

۲-۷- مزایای بانکداری………………………………………………………………………………………………………….۳۵

۲-۸- زیر ساخت‌های‌ بانکداری ……………………………………………………………………………………………..۳۷

۲-۸-۱- زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی مناسب……………………………………………………………………۳۷

۲-۸-۲-امنیت تبادل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………۳۷

۲-۸-۳-زیرساخت‌ها حقوقی و قانونی مناسب(مقررات)……………………………………………………………….۳۸

۲-۸-۴-آمادگی فرهنگی جامعه و بنگاه‌های اقتصادی…………………………………………………………………۳۸

۲-۹-انواع کانال‌های ارائه خدمات الکترونیکی………………………………………………………………………….۳۹

۲-۹-۱- بانکداری خانگی……………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۹-۲- صفحات وب…………………………………………………………………………………………………………..۴۰

۲-۹-۳-بانکداری تلفنی…………………………………………………………………………………………………………۴۰

۲-۹-۴- خدمات بانکی مبنی بر تلویزیون………………………………………………………………………………….۴۱

۲-۹-۵- بانکداری از طریق تلفن همراه…………………………………………………………………………………….۴۱

۲-۹-۶-دستگاه‌های خودپرداز اتوماتیک………………………………………………………………………………….۴۲

۲-۱۰-پیشینه فایل………………………………………………………………………………………………………………۴۲

۲-۱۰-۱سوابق داخل کشور……………………………………………………………………………………………………۴۲

۲-۱۰-۲-سوابق فایلاتی خارج از کشور…………………………………………………………………………………۴۷

۲-۱۰-۳- نتایج آماری به دست آمده از سایر مطالعات ……………………………………………………………….۵۱

۲-۱۲- تعاریف اصطلاحات بکار رفته در فایل………………………………………………………………………..۵۲

فصل سوم روش فایل

۳-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..۵۴

۳-۲- روش فایل……………………………………………………………………………………………………………….۵۴

۳-۳- جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………۵۵

۳-۴- نمونه و روش نمونه‌گیری………………………………………………………………………………………………۵۵

۳-۵- ابزار جمع آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………..۵۷

۳-۵-۱- روایی و پایایی پرسشنامه ………………………….۵۷

۳-۵-۲- ابزار اندازه‌گیری………………………………………………………………………………………………………۵۹

۳-۶- روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………….۶۰

۳-۶-۱- تحلیل واریانس یک راهه…………………………………………………………………………………………..۶۱

۳-۶-۲-آزمون فریدمن………………………………………………………………………………………………………..۶۱

فصل چهارم تجزیه و تحلیل یافته‌های فایل

۴-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..۶۳

۴-۲- یافته‌های توصیفی ………………………………………………………………………………………………………۶۳

۴-۲-۱- جنسیت پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………..۶۳

۴-۲-۲- سن پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………..۶۴

۴-۲-۳- وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان………………………………………………………………………………..۶۵

۴-۲-۴- میزان مهارت کار با رایانه افراد پاسخ دهنده…………………………………………………………………..۶۶

۴-۳- آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………………۶۶

۴-۳-۱- توصیف متغیرهای فایل…………………………………………………………………………………………..۶۷

۴-۳-۲- آزمون فرضیه‌ها……………………………………………………………………………………………………….۶۹

۴-۳-۳- یافته جانبی فایل…………………………………………………………………………………………………..۷۳

نتیجه­گیری و ارائه پیشنهادهای فایل

۵-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………..۷۶

۵-۲- خلاصه فایل……………………………………………………………………………………………………………..۷۶

۵-۳- یافته­‏های فایل……………………………………………………………………………………………………………۷۷

۵-۳-۱- یافته‌های توصیفی……………………………………………………………………………………………………۷۷

۵-۳-۲- یافته‌های استنباطی و بحث و نتیجه‌گیری……………………………………………………………………….۷۷

۵-۴- پیشنهادهای مبتنی بر نتایج فایل…………………………………………………………………………………….۷۹

۵-۵- پیشنهادهایی برای فایلات آتی…………………………………………………………………………………….۸۰

۵-۶- محدودیت‌های فایل………………………………………………….۸۰

منابع و مأخذ………………………………………….۸۱

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.