فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک دارای ۲۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک :
مدلی برای خلق ارزش و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک درموسسات خدمات مالی (در صنعت بیمه و بانک)
چکیده
بیان مساله هدف از انجام این فایل طراحی الگوی ژنریک شراکت استراتژیک در صنعت بانک و بیمه مبتنی بر فرایند خلق و تخصیص ارزش بوده است. مساله اصلی در این انجام این فایل نیز وجود تشدید روز افزون در فضای رقابتی و اعمال تحریمهای بین المللی بوده که در نهایت توجه به شراکتهای استراتژیک بین مؤسسات خدمات مالی بویژه در حوزه صنعت بیمه و بانکداری آنهم با استفاده از روشها، فناوریها و ابتکارات جدید را لازم و مفید نموده است.
روش فایل با در نظر گرفتن موارد فوقالذکر این فایل با بهرهگیری از رویکرد توسعهای-کاربردی، استراتژیهای همبستگی و پیمایشی را دنبال نموده و با جهتگیری آزمون فرضیه، هم از جنبه توصیفی و هم از دیدگاه استنباطی به تحلیل یافتههای حاصل از پرسشنامه میپردازد. در این ضمن مرور بسترهای نظری و متدولوژیهای نوین در عرصه مطالعه شراکت استراتژیک در حوزه بانک و بیمه، زوایای دستیابی به عملکرد سازمانی برتر نیز مورد بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق قرار گرفته و در نهایت الگوی ژنریک شراکت استراتژیک مبتنی بر فرایند خلق و تخصیص ارزش ارائه گردید.
نتایج فایل با بهرهگیری از تحلیل عاملی تاییدی و تحلیل مسیر و تحلیل فرضیههای فایل، نتایج بدست آمده حاکی از عدم ارتباط میان متغیرهای مداخله گر بر روی رابطه میان شراکت استراتژیک و تخصیص ارزش است. این در حالی است که مولفههای قالب در بحث شراکت استراتژیک اثرات مثبت و معنیداری بر عملکرد سازمانها داشتهاند.
واژگان کلیدی: شراکت استراتژیک، فرایند خلق و تخصیص ارزش، صنعت بانک و بیمه، عملکرد سازمانی
مقدمه
در حال حاضر موفقیت در محیط بازرگانی جهانی مستلزم داشتن سازمانهایی با ساختارهایی نو همراه با طرز تفکر مدیریتی کاملاً متمایز است زیرا فشارهای جهانی بنگاههای بزرگ جهان را وادار به تجدیدنظر در مورد راهبردهای سنتی جهانی خود کرده است و این واقعیت آنها را در معرض دگرگونی دائمی قرار داده است، در این شرایط تعدادی از بنگاهها کامیاب و جمعی دیگر برای بقا در حال تلاش بوده اند (رحمان سرشت،۱۳۸۶). طی دهه گذشته، شرکتها از تمام صنایع و تمام دنیا نوعی از شراکتهای استراتژیک را جهت تکمیل نقاط قوت و افزایش میزان رقابت پذیری خود در بازاهای داخلی و بین المللی برگزیدهاند (تامپسون و استریکلند[۱]، ۲۰۰۵). امروزه استفاده از این انواع مختلف این مشارکتها رونق زیادی یافته است زیرا شرکتها بدین وسیله میتوانند بر شبکههای فعالیت، ارتباطات و شبکههای رایانه ای خود را بیفزایند (دیوید،۱۹۹۷). بسیاری از شرکتها دریافته اند که این همکاریها به منظور مدیریت ریسک در بازارهای نامطمئن، تسهیم هزینههای بسیار زیاد سرمایه گذاری و تزریق نوعی روحیه کارآفرینی برای کسبوکارهایی که در دوران بلوغ خود به سر میبرند بسیار مفید هستند (بمفورد، ارنست و فوبینی[۲]، ۲۰۰۴). شرکتها اغلب با تصمیمات دشوار در مورد تعیین حیطه فعالیتهایی رو به رو هستند که باید در داخل خود انجام دهند و این که آیا این فعالیتها را به تنهایی و به عنوان یک کار مخاطرهآمیز، منفردانه انجام دهند یا به طور مشترک با همکاری یک یا چند شریک به انجام رسانند (شیلینگ،۲۰۰۸). ارزیابی همزمان محیط خارج و سیمای شرکت امکان شناسایی دامنهای از فرصتهای تعاملی جذاب را برای شرکت فراهم میسازد، ا
[۱] Thompson and Strickland[2] Bamford, Ernst and Fubini
بخشی از متن
– شراکت استراتژیک: توافقات همکاری خلاقانه اختیاری و داوطلبانه بین شرکتها به منظور انجام مبادلات- تسهیم، توسعه و هم افزایی منابع به صورت مشترک یا توانمندیها در زمینه اهداف شراکتی می باشد (گولاتی[۱]، ۲۰۰۷ و هاریگان[۲]، ۱۹۸۵).
– ارزش: به کیفیت عملکرد در نحوه کارکرد و یا قالبهای نوآوران که سازمانها در ارتباط با نیازشان مد نظر قرار میدهند که عبارت است از روشها، فناوریها و ابتکارات جدیدی که در راستای ایجاد مزیت رقابتی توسط سازمانها میباشد (هوریتز، ۱۳۸۲).
– خلق ارزش: خلق ارزش ناشی از شراکتها بوده و تسهیم و به اشتراک گذاشتن منابع و توانمندیها میتواند منجر به خلق ارزش در شراکتها شود و آن بستگی به شدت و قدرت رابطه بین شرکاء تعهد نسبی شرکاء به این شراکت به ویژه در قبال سایر شراکتها و سطح تراکم شبکهای شراکتهایی که این شراکت ویژه را احاطه نمودهاند دارد (هوریتز، ۱۳۸۲).
– تخصیص ارزش: ناشی از بازی همکاری و چانه زنی بین شرکاء است که به صورت همزمان هم در شبکه شراکتی همکاری میکنند و هم به منظور تخصیص ارزش رقابت میکنند میباشد (لیپمن و روملت[۳]، ۲۰۰۳).
[۱] Gulati[2] Harrigan[3] lippman & Rumelt
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
فهرست مطالب
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
فهرست مطالب ط
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
فهرست جداول ص
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
فهرست نمودارها ر
فایل ورد کامل ارائه مدلی برای خلق و تخصیص ارزش از طریق شراکتهای استراتژیک در موسسات خدمات مالی شامل صنعت بیمه و بانک
فهرست اشکال ش
۱ فصل اول: کلیات فایل… ۲
۱.۱ مقدمه ۲
۱.۲ بیان مساله ۴
۱.۳ سؤالات اصلی فایل… ۸
۱.۴ ضرورت انجام فایل… ۹
۱.۵ اهداف فایل ۱۱
۱.۵.۱ هدف اصلی فایل… ۱۱
۱.۵.۲ اهداف فرعی فایل… ۱۱
۱.۶ روش فایل ۱۱
۱.۷ قلمرو فایل ۱۲
۱.۸ جامعه و نمونه آماری… ۱۲
۱.۹ روش نمونهگیری… ۱۳
۱.۱۰ ابزارجمع آوری اطلاعات… ۱۳
۱.۱۱ شیوه تجزیه و تحلیل دادهها ۱۴
۱.۱۲ مراجع استفاده کننده از نتیجه رساله.. ۱۴
۱.۱۳ ساختار محتوایی رساله.. ۱۴
۱.۱۴ تعریف واژگان کلیدی و مفاهیم عملیاتی فایل… ۱۵
۲ فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه فایل… ۱۸
۲.۱ مقدمه ۱
ادبیات نظری فایل….. ۱۹
۲.۲.۱ شراکتهای استراتژیک…. ۱۹
۲.۲.۱.۱ تعریف شراکتهای استراتژیک…. ۱۹
۲.۲.۱.۲ اهمیت شراکتهای استراتژیک…. ۲۳
۲.۲.۱.۳ نیروهای محیطی اثرگذار بر شراکت استراتژیک…. ۲۶
۲.۲.۱.۴ انگیزههای ورود به مقوله شراکت استراتژیک…. ۲۸
۲.۲.۱.۵ منشأ شکلگیری شراکتهای استراتژیک…. ۳۰
۲.۲.۱.۶ برخی دیدگاهها پیرامون انگیزههای تحقق شراکتهای استراتژیک…. ۳۱
۲.۲.۱.۶.۱ تئوری هزینه معاملات… ۳۱
۲.۲.۱.۶.۲ دیدگاه مبتنی بر منابع.. ۳۶
۲.۲.۱.۶.۳ نظریه شایستگی محور . ۴۲
۲.۲.۱.۶.۴ دیدگاه نهادی ۴۳
۲.۲.۱.۶.۵ دیدگاه دنوو ۴۵
۲.۲.۱.۷ مزایا و معیاب شراکتهای استراتژیک…. ۴۷
۲.۲.۱.۷.۱ مزایای شراکتهای استراتژیک…. ۴۷
۲.۲.۱.۷.۲ معایب شراکت استراتژیک…. ۵۰
۲.۲.۱.۸ مراحل ایجاد یک شراکت استراتژیک…. ۵۱
۲.۲.۱.۹ عوامل موثر بر موفقیت یک سازمان در شراکت استراتژیک…. ۵۲
۲.۲.۱.۱۰ سرمایه اجتماعی و شراکتهای استراتژیک…. ۶۵
۲.۲.۱.۱۱ شاخصهای ارزیابی موفقیت شراکت استراتژیک…. ۶۹
۲.۲.۱.۱۲ انواع شراکتهای استراتژیک…. ۷۳
۲.۲.۱.۱۲.۱ شراکتهای یادگیری… ۷۵
۲.۲.۱.۱۲.۲ شراکتهای تجاری… ۷۶
۲.۲.۱.۱۲.۳ شراکتهای ترکیبی… ۷۶
۲.۲.۲ ارزیابی عملکرد شراکت استراتژیک…. ۸۰
۲.۲.۲.۱ فرایند ارزیابی شراکت استراتژیک…. ۸۳
۲.۲.۲.۱.۱ دلیل ایجاد رابطه.. ۸۳
۲.۲.۲.۱.۲ نوع رابطه ۸۸
۲.۲.۲.۱.۳ اهداف استراتژیک…. ۸۹
۲.۲.۲.۱.۴ طراحی سیستم کنترل مدیریت…. ۹۲
۲.۲.۲.۱.۵ انتخاب معیارهای ارزیابی… ۹۳
۲.۲.۲.۲ پیادهسازی برنامه ارزیابی… ۱۰۰
۲.۲.۲.۲.۱ تناوب ارزیابی ۱۰۱
۲.۲.۲.۲.۲ ارتباطات و بازخورد. ۱۰۲
۲.۲.۲.۲.۳ بازنگری ۱۰۲
۲.۲.۲.۲.۴ ارتباط و پیوند با سیستم ارزشیابی و پاداش…. ۱۰۳
۲.۲.۳ نظریه خلق و تخصیص ارزش…. ۱۰۳
۲.۲.۳.۱ فرایند خلق و تخصیص ارزش در سازمان.. ۱۰۴
۲.۲.۳.۲ درگاه ارزش ۱۰۵
۲.۲.۳.۳ منطق خلق ارزش در دیدگاه ریچارد نورمن… ۱۰۵
۲.۲.۳.۴ تصمیمگیری ونقش آن در خلق ارزش…. ۱۰۷
۲.۲.۳.۵ خلق ارزش در شراکتهای استراتژیک…. ۱۰۸
۲.۲.۴ تاثیر متغیرهای مداخلهگر. ۱۱۱
۲.۲.۴.۱ شدت رابطه بین شرکاء. ۱۱۱
۲.۲.۴.۲ فرهنگ شرکاء. ۱۱۱
۲.۲.۴.۳ سن و قدمت شرکاء. ۱۱۳
۲.۲.۴.۴ اندازه و ابعاد شرکاء. ۱۱۴
۲.۲.۴.۵ پرتفوی شرکاء. ۱۱۵
۲.۲.۵ عملکرد سازمانی… ۱۱۵
۲.۲.۶ عوامل مؤثر بر عملکرد سازمانی… ۱۱۶
۲.۲.۶.۱ معیارهای عملیاتی و استراتژیک سازمانی… ۱۱۹
۲.۲.۶.۲ اهداف و معیارهای سنجش روش ارزیابی متوازن.. ۱۲۰
۲.۲.۷ مزایای بکارگیری روش کارت امتیازی متوازن.. ۱۲۱
۲.۲.۸ شراکت استراتژیک در صنعت بانک و بیمه.. ۱۲۴
۲.۳ پیشینه فایل… ۱۳۷
۲.۳.۱ نقد و بررسی ادبیات فایل….. ۱۳۷
۲.۳.۲ واکاوی فایلهای صورت گرفته در ایران.. ۱۴۲
۲.۳.۳ واکاوی ادبیات فایل در جهان.. ۱۴۳
۲.۴ جمع بندی مطالب فصل دوم.. ۱۴۷
۲.۵ مدل مفهومی فایل… ۱۴۸
۳ فصل سوم: روش شناسی فایل… ۱۵۳
۳.۱ مقدمه ۱۵۳
۳.۲ سازمان فصل ۱۵۳
۳.۳ نوع و روش فایل… ۱۵۴
۳.۴ لایههای فایل… ۱۵۵
۳.۵ فرآیند فایل ۱۵۷
۳.۶ نتایج حاصل از روش دلفی… ۱۵۸
۳.۶.۱ نحوه و مراحل تشکیل کارگروه دلفی… ۱۵۸
۳.۶.۲ نتایج دور اول روش دلفی… ۱۶۰
۳.۶.۳ معیار انتخاب متغیرها در دور اول روش دلفی… ۱۶۳
۳.۶.۴ نتایج دور دوم روش دلفی… ۱۶۳
۳.۶.۵ مقایسه نتایج مربوط به مرحله اول و دوم روش دلفی… ۱۶۵
۳.۷ فرضیههای فایل… ۱۶۶
۳.۸ قلمرو فایل ۱۶۸
۳.۹ جامعه و نمونه آماری… ۱۶۸
۳.۹.۱ نحوه محاسبه تعداد نمونه.. ۱۶۹
۳.۱۰ ابزار جمع آوری اطلاعات… ۱۷۰
۳.۱۱ پرسشنامه فایل….. ۱۷۱
۳.۱۱.۱ بخشهای مختلف پرسشنامه.. ۱۷۱
۳.۱۱.۲ روایی پرسشنامه فایل… ۱۷۹
۳.۱۱.۳ پایایی پرسشنامه فایل… ۱۸۰
۳.۱۲ روشهای جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات… ۱۸۳
۳.۱۲.۱ ضریب همبستگی اسپیرمن… ۱۸۳
۳.۱۲.۲ آزمون معنیداری بتا در رگرسیون خطی… ۱۸۴
۳.۱۲.۳ تحلیل واریانس یک عامله.. ۱۸۴
۳.۱۲.۳.۱ مدل معادلات ساختاری… ۱۸۵
۳.۱۲.۳.۲ تعریف مدل معادلات ساختاری… ۱۸۵
۳.۱۲.۳.۳ تجزیه و تحلیل چند متغیره. ۱۸۶
۳.۱۲.۳.۴ مراحل مدل معادلات ساختاری… ۱۸۶
۳.۱۲.۴ تحلیل عاملی تائیدی… ۱۹۰
۳.۱۲.۵ تحلیل مسیر ۱۹۱
۳.۱۳ جمع بندی مطالب فصل سوم.. ۱۹۲
۴ فصل چهارم: تحلیل یافتهها ۱۹۴
۴.۱ مقدمه ۱۹۴
۴.۲ سازمان فصل ۱۹۵
۴.۳ تحلیل و توصیف دادههای جمعیت شناختی… ۱۹۶
۴.۳.۱ بررسی جنسیت و وضعیت پاسخ دهندگان.. ۱۹۶
۴.۳.۲ بررسی تحصیلی پاسخ دهندگان.. ۱۹۶
۴.۳.۳ بررسی رده سنی پاسخ دهندگان.. ۱۹۷
۴.۴ تحلیل و توصیف متغیرهای مدل فایل….. ۱۹۸
۴.۵ تحلیل عاملی اکتشافی… ۲۰۰
۴.۶ آزمون تابع توزیع فراوانی دادهها ۲۰۳
۴.۷ نتایج تحلیل عاملی تاییدی… ۲۰۵
۴.۷.۱ تحلیل عاملی تاییدی سازه شراکت استراتژیک…. ۲۰۵
۴.۷.۱.۱ مدل تخمین سازه شراکت استراتژیک…. ۲۰۵
۴.۷.۱.۲ مدل تخمین استاندارد سازه شراکت استراتژیک…. ۲۰۷
۴.۷.۱.۳ مدل اعداد معنیداری سازه شراکت استراتژیک…. ۲۰۸
۴.۷.۱.۴ میانگین شاخصها و عاملها در سازه شراکت استراتژیک…. ۲۱۲
۴.۷.۲ تحلیل عاملی تاییدی سازههای درونزا ۲۱۲
۴.۷.۲.۱ مدل تخمین سازههای درونزا ۲۱۲
۴.۷.۲.۲ مدل تخمین استاندارد سازههای درونزا ۲۱۴
۴.۷.۲.۳ مدل اعداد معنیداری سازههای درونزا ۲۱۵
۴.۷.۲.۴ میانگین شاخصها و عاملها در سازههای درونزا ۲۱۶
۴.۸ آنالیز تحلیل مسیر مدل فایل… ۲۱۸
۴.۸.۱.۱ مدل تخمین فایل بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخلهگر. ۲۱۹
۴.۸.۱.۲ مدل تخمین استاندارد فایل بدون در نظر گرفتن متغیرهای مداخلهگر. ۲۲۰
۴.۹ تاثیر متغیرهای مداخلهگر. ۲۲۰
۴.۱۰ ارزیابی تاثیر متغیرهای مداخلهگر. ۲۲۵
۴.۱۱ تفسیر و تعبیر مدل نهایی… ۲۲۷
۴.۱۲ نتایج حاصل از آزمون تحلیل واریانس چند متغیره. ۲۲۹
۴.۱۳ جمع بندی مطالب فصل چهارم.. ۲۳۳
۵ فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری… ۲۳۷
۵.۱ مقدمه ۲۳۷
۵.۲ سازمان فصل ۲۳۷
۵.۳ خلاصه فایل….. ۲۳۸
۵.۴ نتایج مربوط به فرضیات فایل… ۲۳۹
۵.۴.۱ بررسی نتایج حاصل از فرضیات فایل… ۲۳۹
۵.۴.۲ فرضیات مربوط به الگوی شراکت استراتژیک…. ۲۴۲
۵.۴.۳ فرضیات مربوط به متغیرهای مداخلهگر. ۲۴۲
۵.۴.۴ فرضیات مربوط به عملکرد سازمانی… ۲۴۳
۵.۵ مقایسه نتایج فرضیات با پیشینه فایل….. ۲۴۳
۵.۵.۱ مقایسه نتایج فرضیات مربوط به شراکت استراتژیک با پیشینه فایل….. ۲۴۳
۵.۵.۲ مقایسه نتایج فرضیات مربوط به متغیرهای مداخلهگر با پیشینه فایل….. ۲۴۵
۵.۵.۳ مقایسه نتایج فرضیات مربوط به عملکرد سازمان با پیشینه فایل….. ۲۴۷
۵.۶ پیشنهادات فایل… ۲۴۹
۵.۶.۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیات فایل… ۲۴۹
۵.۶.۱.۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به شراکت استراتژیک…. ۲۴۹
۵.۶.۱.۲ پیشنهادات مرتبط با فرضیات مربوط به متغیرهای مداخلهگر. ۲۵۳
۵.۷ پیشنهادات کاربردی… ۲۵۴
۵.۸ پیشنهادهایی برای فایلهای آینده. ۲۵۹
۵.۹ محدودیتهای فایل….. ۲۵۹
۶ منابع و ماخذ ۲۶۰
۶.۱ منابع فارسی ۲۶۰
۶.۲ منابع خارجی ۲۶۲
۷ پیوستها ۲۷۳
۷.۱ پیوست(۱): پرسشنامه دلفی… ۲۷۳
۷.۲ پیوست(۲): پرسشنامه نهایی… ۲۷۳
۷.۳ پیوست (۲): تحلیل آماری… ۲۷۳
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 