فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا دارای ۱۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا :

فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا

چکیده

محیط­های کاری به طور قابل ملاحظه­ای در حال تغییر هستند و تقاضا برای کالا و خدمات با کیفیت بالا در حال افزایش است برای آنکه سازمان ها در مقابل چنین فشارهایی موضع رقابتی خود را حفظ کنند و رقابت جو باقی بمانند کیفیت عامل حیاتی محسوب می­شود. شاید اولین قدم برای رقابتی بودن بنگاه­ها در ارتقای کیفیت خدمات باشد از این رو، این سعی دارد تا روابط علی و معلولی بین هوش عاطفی، توانمندسازی و کیفیت خدمات بانک سینا را به عنوان یک بانک فعال در حوزه خدمات مورد بررسی قرار دهد.

روش انجام فایل به صورت میدانی و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه می­باشد. جامعه آماری این فایل کارشناسان، مدیران و مشتریان شعب بانک سینا در سطح استان تهران بوده است. اندازه نمونه ۱۳۰نفر می­باشند. تکنیک آماری مورد استفاده در این فایل رگرسیون خطی و ضریب همبستگی رگرسیون می­باشد که در پایان مدل مفهومی با استفاده از تکنیک معادلات ساختاری مورد برازش قرار گرفته است. تجزیه و تحلیل اطلاعات از طریق نرم افزارهای SPSSو AMOS انجام شده است. نتایج به دست آمده نشان میدهد که به ترتیب متغیرهای هوش عاطفی بر کیفیت خدمات با ضریب همبستگی ۰.۸۲۶ و توانمندسازی بر کیفیت خدمات با ضریب همبستگی ۰.۴۳۵ مؤثر بوده و تغییر در این متغیرها موجب تغییری محسوس در خروجی خدمات ارائه شده به مشتریان خواهد شد، سپس نتایج بدست آمده تأثیر توانمندسازی را بر هوش عاطفی تایید کرده و نشان می­دهد که توانمندسازی کارکنان نیز می­تواند با ضریب همبستگی ۰.۵۲۲ موجب افزایش هوش عاطفی(بهبود تعاملات رفتاری) شود. در پایان مدل فایل با استفاده از نرم افزار آموس مورد بردازش قرار گرفت که نتایج حاکی از برازش مناسب مدل مفهومی بوده است.

واژه های کلیدی: هوش عاطفی، توانمندسازی، کیفیت خدمات و بانک سینا

بخشی از متن

احساس خودکار آمدی

شایستگی یا خودکارآمدی، اعتقاد فرد به توانایی و ظرفیت خود برای انجام کارهای مهارتی است. شایستگی چیزی شبیه اعتقادات عامل، توانایی شخصی و یا انتظار تلاش عملکرد است (بندورا[۱]،۱۹۸۹؛ص۲۴۵) از نظر اسپریتزر این بعد نباید با “احترام به خود” اشتباهی گرفته شود. زیرا این بعد به طور ویژه به کارآمدی فرد در کارش مربوط می‌شود نه به کارآمدی به طور کلی (معنای خاص استنباط می‌شود) در واقع خود کارآمدی “اعتقاد به تغییر انگیزه، منابع شهودی و زنجیره‌ای از اقدامات با توجه به الزامات وضعیتی خاص” می‌باشد که می‌توان آن را نقطه مقابل عجز ناتوانی دانست. بنابراین افراد به اطلاعات مبتنی بر خود کارآمدی نیاز دارند. به طور کلی چهار منبع اطلاعاتی در مورد خود کارآمدی وجود دارد:

۱- اکتساب فعال: به صورت شخصی از انجام یک وظیفه ناشی می‌شود.

۲- تجربه نیابتی: که شامل مشاهده افراد مشابهی است که یک کار معین را به صورت موفقی انجام می‌دهند.

۳- پیروی زبانی: شامل بازخور مثبت و تشویق است.

۴- حالت برانگیختگی عاطفی: شامل حذف استرس و ترس از طریق فنونی مثل فراهم نمودن جو حمایتی و اعتماد در گروه و اجتناب از بمباران اطلاعاتی و کارهای سنگین است.


[۱]. Bandura

فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا
فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول- طرح و کلیات فایل…………………………………………………………………………….. ۱

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲

بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲

اهمیت و ضرورت فایل…………………………………………………………………………………………………………………………… ۳

گزاره­های فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۴

روش کلی فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵

چارچوب کلان نظری فایل……………………………………………………………………………………………………………………. ۷

نقشه راه فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۹

پیشینه فایل………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۰

فصل دوم- ادبیات و مبانی نظری فایل………………………………………………………………. ۲۴

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵

توانمندسازی……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۵

مفهوم توانمندسازی………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۶

تاریخچه توانمندسازی…………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹

رویکردها و مدل­های توانمندسازی………………………………………………………………………………………………………… ۳۶

عوامل مؤثر بر توانمندسازی…………………………………………………………………………………………………………………… ۴۸

دسته بندی عوامل مؤثر بر توانمندسازی……………………………………………………………………………………………….. ۵۲

هوش عاطفی…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۱

تاثیر هوش عاطفی بر موفقیت کار…………………………………………………………………………………………………………. ۶۲

ریشه‌های تاریخی هوش عاطفی…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۳

تاریخچه و تعریف هوش عاطفی…………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

هوش عاطفی و بهره هوشی……………………………………………………………………………………………………………………. ۶۹

آموزش هوش عاطفی……………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۱

هوش عاطفی در محیط کار……………………………………………………………………………………………………………………. ۷۲

کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۵

تعریف خدمت…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۷۶

طبقه بندی خدمات………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷

مفهوم کیفیت………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۸

کیفیت خدمات……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۹

کیفیت خدمات داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱

پیامدهای کیفیت خدمات بانکی……………………………………………………………………………………………………………. ۸۲

مفهوم کیفیت خدمات بانکی………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴

برخی از مدل­ها در زمینه کیفیت خدمات بانکی…………………………………………………………………………………… ۸۴

جمع­بندی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷

فصل سوم- روش فایل…………………………………………………………………………………….. ۹۱

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲

روش فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲

روش­های جمع­آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲

روایی و پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۴

جامعه آماری و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………… ۹۵

روش نمونه­گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………….. ۹۶

نتیجه­گیری و جمع­بندی………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۶

فصل چهارم- تجزیه و تحلیل اطلاعات………………………………………………………………….. ۹۷

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۸

آمار توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۸

آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۹

آزمون نرمال بودن مؤلفه­ها………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰

سوالات فایل……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۰

معادلات ساختاری برای مدل فایل…………………………………………………………………………………………………. ۱۰۱

خلاصه نتایج آزمون­ها آماری………………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۳

نتیجه­گیری و جمع­بندی…………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۴

فصل پنجم- نتیجه­گیری و پیشنهادات………………………………………………………………… ۱۰۵

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶

نتایج حاصل از سوالات فایل……………………………………………………………………………………………………………. ۱۰۶

پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰

پیشنهادات برای مطالعات آتی…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۲

فایل ورد کامل بررسی نقش توانمندسازی و هوش عاطفی کارکنان در ارتقای کیفیت خدمات ارائه‌شده در بانک سینا
فهرست منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.