فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA :
مقایسه کارایی کانال های مستقیم و غیرمستقیم در بازاریابی بیمه با استفاده از تکنیک DEA
چکیده
صنعت بیمه بهعنوان یک بخش خدماتی، نقشی جبرانکننده و محافظتی در اقتصاد هر کشوری دارد، بهطوری که عملیات موفقیتآمیز این صنعت، انگیزه و محرکی برای دیگر صنایع و توسعه آن اقتصاد ایجاد میکند، بنابراین برای نایل شدن به این امر در هر اقتصادی، شرکتهای بیمه نیز مانند هر شرکت دیگری باید عملکردی قوی و موفقیتآمیز در انجام رسالت، اهداف و استراتژیهای خود داشته باشند. گستردگی حوزه توزیع و عرضه خدمات بیمهای و تاثیر آن بر فعالیت بازاریابی و توفیق طلبی شرکتها باعث شده است که به عنصر آمیخته بازاریابی توجه خاصی شود.
آنچه در بازاریابی خدمات بیمهای اهمیت دارد توجه به این نکته است که محصولات مختلف با توجه به کاربرد متنوعی که دارند نیازمند رویکردهای متفاوتی برای ارائه خواهند بود.
هدف از این فایل مقایسه کارایی عملکرد بیمهگران در فروش محصولات بیمه از طریق کانال بانک بیمه (کانال بازاریابی غیرمستقیم) با کانال نمایندگان فروش (کانال بازاریابی مستقیم) میباشد.
از اینرو فایل در سه گام به انجام میرسد. در گام اول دو نوع کانال توزیع خدمات بیمهای تحت عنوان کانال مستقیم (نمایندگان فروش) – شرکت بیمه ایران- و کانال غیرمستقیم (بانک بیمه) – بانک بیمه پارسیان-، به منظور پاسخگویی به سوال اصلی فایل انتخاب میگردد. در مرحله دوم، تکنیک تحلیل پوششی دادهها (DEA) به منظور مقایسه کارایی مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که کارایی توزیع خدمات بیمهای توسط شرکت بیمه ایران و بانک بیمه پارسیان به تفکیک با استفاده از تکنیک (DEA) مورد بررسی قرار میگیرد. در مرحله آخر فایل، نتایج به دست آمده از نحوه عملکرد هر یک از کانالهای توزیع با یکدیگر مورد مقایسه قرار گرفته و نتیجه گیری نهایی ارائه میشود.
بهطور کلی نتایج فایل نشان میدهد که: بازاریابی مستقیم موثرتر از بازاریابی غیرمستقیم است که برطبق آن بازاریابی مستقیم اینک موفق ترین نوع بازاریابی است.
واژگان کلیدی: کانالهای توزیع، ارزیابی عملکرد، بانک بیمه، نمایندگیهای بیمه، تحلیل پوششی دادهها
مقدمه
در جهان امروز که رشد وتوسعه اقتصادی هر کشوری جایگاه بین المللی آن را رقم میزند، کشورها برای آنکه بتوانند در عرصه بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشند در صدد بر میآیند تا شاخصهای توسعه یافتگی خود را بهبود بخشند و از این طریق در چرخه بهبود وضعیت اقتصادی و بالطبع افزایش نقش موثر خود موجب تقویت اقتصاد و ایفاء نقش تأثیرگذاری در صحنه جهانی شوند. صنعت بیمه به عنوان یکی از شاخصهای توسعهیافتگی از سویی بهعنوان یکی از عمدهترین نهادهای اقتصادی مطرح بوده و از دیگرسوی فعالیت دیگر نهادها را پشتیبانی میکند (www. Centinsur. ir).
پاره ای از متن
دلایل بانک¬ها برای ورود به عرصه بیمه
دلایل اصلی در ارتباط با تصمیم بانک¬ها برای ورود به صنعت بیمه به شرح دیل هستند.
۱. رقابت شدید در میان بانک¬ها برابر کاهش حاشیه سود منجر به افزایش در هزینه¬های اداری و بازاریابی و محدود شدن حاشیه سود محصولات سنتی بانک¬ها گردیده است. محصولات جدید می¬توانند سودآوری و بهره¬وری را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
مزایای مالی برای عملکرد یک بانک می¬تواند به روش¬های متعددی جریان یابد:
• درآمد افزوده ایجاد شده در قالب کارمزد و یا منافع ناشی از عملکرد (بسته به نوع رابطه)
• کاهش اثر هزینه¬های ثابت بانک به واسطه پخش شدن آن در بیمه¬های عمر
• ایجاد فرصت برای افزایش بهره¬وری کارکنان چرا که شانس ارائه خدمات بیشتر به مشتریان را به دست آورند.
۲. بسیاری از کشورهای اروپایی تغییرات قانونی زیادی را در ارتباط با بخش¬های بانکداری و بیمه ایجاد کرده¬اند. اگر چه این تغییرات از کشوری به کشور دیگر متفاوت می¬باشد، روندی فرا اروپایی به سمت بانک بین¬المللی ایجاد شده است. بانک¬ها در حال حاضر قادر به عملکرد در دامنه¬ای وسیع¬تر از فعالیت¬ها، از جمله بیمه، از طریق اداره کنندگان مستقل ریسک هستند.
۳. ترجیحات مشتریان در خصوص سرمایه¬گذاری منجر به کاهش در سهم اندوخته¬های شخصی به شکل سپرده¬ها که عنصر اصلی سودآوری برای یک بانک در اداره پول¬های مشتریان هستند شده است. بانک¬ها برخی از خسارات حاصل از این امر را با ورود به حوزه بیمه¬های عمر جبران کرده¬اند.
۴. هزینه¬های عملیاتی بالای شعب بانک¬ها باعث کاهش گستره شبکه آن¬ها شده است. نیاز برای بهره-برداری کاراتر از شعب و کارکنان بیش از پیش به بانک¬ها فشار می¬آورد.
فایل ورد کامل تحلیل مقایسهای کارایی کانالهای مستقیم و غیرمستقیم بازاریابی بیمه با بهرهگیری از تکنیک DEA
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده ۱
فصل اول کلیات فایل
۱-۱ مقدمه. ۳
۱-۲ بیان مسئله اصلی فایل.. ۳
۱-۳ اهمیت و ضرورت فایل.. ۵
۱-۴ اهداف فایل.. ۵
۱-۵ چارچوب نظری فایل.. ۵
۱-۶ شناسایی متغیرهای فایل.. ۷
۱-۷ سوالات فایل.. ۹
۱-۷-۱ سوال اصلی فایل.. ۹
۱-۷-۲ سوالات فرعی فایل.. ۹
۱-۸ روش فایل.. ۹
۱-۹ جامعه آماری.. ۱۰
۱-۱۰ نمونه آماری.. ۱۱
۱-۱۱ روش گردآوری اطلاعات… ۱۱
۱-۱۲ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات… ۱۱
۱-۱۳ قلمرو فایل.. ۱۱
فصل دوم پیشینه فایل
۲-۱ مقدمه. ۱۲
۲-۲ تاریخچه بیمه در ایران. ۱۳
۲-۳ بازاریابی بیمه. ۱۵
۲-۴ کانالهای بازاریابی بیمه. ۱۶
۲-۴-۱ نمایندگان فروش (کانال مستقیم) ۱۹
۲-۴-۲ بانک بیمه (کانال غیر مستقیم) ۲۰
۲-۴-۲-۱ دلایل بانکها برای ورود به عرصه بیمه. ۲۲
۲-۵ فایلات انجام شده در زمینه ارزیابی عملکرد در صنعت بیمه. ۲۴
۲-۵-۱ فایلات انجام شده در داخل کشور. ۲۵
۲-۵-۲ فایلات انجام شده در خارج از کشور. ۲۶
۲-۵-۳ فایلات انجام شده جهت بررسی کارایی شرکتهای بیمه با استفاده از تکنیک DEA.. 29
فصل سوم روش شناسی فایل
۳-۱ مقدمه. ۳۵
۳-۲ مروری بر مدلهای ارزیابی عملکرد در شرکتهای بیمه. ۳۵
۳-۳ تحلیل پوششی دادهها ۳۷
۳-۴ مفهوم واحد مجازی در تکنیک تحلیل پوششی دادهها ۳۸
۳-۵ کاستیها و تواناییهای تکنیک تحلیل پوششی دادهها ۳۸
۳-۶ مدلهای اصلی تحلیل پوششی دادهها ۴۰
۳-۶-۱ مدل CCR.. 41
۳-۶-۲ مدل BCC.. 42
۳-۶-۳ تفاوت مدل CCR با مدل BCC.. 44
۳-۷ روششناسی فایل.. ۴۴
۳-۷-۱ فرایند اجرای فایل.. ۴۴
۳-۸ تاریخچه بانک بیمه پارسیان. ۴۶
۳-۹ تاریخچه بیمه ایران. ۴۷
۳-۱۰ جمعآوری دادهها ۴۸
فصل چهارم فرایند اجرای فایل
۴-۱ مقدمه. ۵۴
۴-۲ حل مدل. ۵۴
۴-۳ شناسایی واحدهای الگو و دلایل ناکارایی ماههای ناکارا در بیمه ایران. ۵۸
۴-۴ شناسایی واحدهای الگو و دلایل ناکارایی ماههای ناکارا در بانک بیمه پارسیان. ۶۳
فصل پنجم نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات
۵-۱ مقدمه. ۷۰
۵-۲ بحث و نتیجه گیری.. ۷۰
۵-۳ پیشنهادات فایل.. ۷۳
۵-۳-۱ پیشنهادات اجرایی.. ۷۳
۳-۵-۲ پیشنهادات برای فایلات آتی.. ۷۳
منابع و مأخذ. ۷۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 