فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار دارای ۱۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار :

بررسی رابطه بین ابعاد هشت گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

چکیده:

هدف اصلی این فایل بررسی رابطه هریک از اصول مدیریت کیفیت فراگیر گاروین بر عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. این فایل از نوع فایلات توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این فایل شامل همه مدیران شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. کل شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برابر ۴۶۰ شرکت می باشد. با توجه به این که حجم جامعه آماری محدود و مشخص می باشد برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است که برای تعداد ۴۶۰ شرکت حجم نمونه برابر ۲۱۰ شرکت می باشد.

در این فایل ابزاری که با آن به سنجش و اندازه گیری متغیرهای مورد نظر پرداخته شده است پرسشنامه خودساخته محقق می باشد با توجه به اینکه نمی توان داده های مربوط به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر از صورت های مالی بدست آورد و در این زمینه پرسشنامه استانداردی وجود ندارد لذا از پرسشنمه خود ساخته محقق استفاده شده است. برای اطمینان از پایایی بالای پرسشنامه ابتدا تعداد ۲۰ پرسشنامه در بین اعضای جامعه آماری پیش آزمون گردید و پس از جمع آوری و محاسبه آلفای کرونباخ که مقدار ان برابر ۹۱۳/۰ بدست آمد که بیانگر پایایی بالای پرسشنامه های مذکور می باشد و درنهایت پس از اطمینان از پایایی بالای آن پرسشنامه ها توزیع شد.داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار spss در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج بدست آمده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بیانگر وجود رابطه معنادار بین ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

کلمات کلیدی: مدیریت کیفیت فراگیر،بورس اوراق بهادار،عملکرد مالی،ویژگی کالا و خدمات

مقدمه

از دهه ۱۹۵۰ میلادی به بعد، کیفیت با سرعتی فزاینده در ابعاد جهانی مورد توجه ارائه کنندگان محصولات( خدمات/ کالا)و مشتریان آنها قر ار گرفته است با پیشرفت علم و تکنولوژی، انتظار مصرف کنندگان کالاها و خدمات برای دریافت خدمات مطلوب و کالاهای مرغوب افزایش یافته است. یکی از روش های مهم بهبود کیفیت، مدیریت کیفیت فراگیر است. مدیریت کیفیت فراگیر فر آیندی است که براساس آن ، مدیریت با مشارکت کارکنان، مشتریان و اعتباردهندگان به بهبود مستمر کیفیت می پردازد و این امر باعث جلب رضایت مشتریان می شود. غایت مدیریت کیفیت فراگیر کمک به افراد است تا دریابند چگونه درباره کارشان بیندیشند، محیط کارشان را سامان بخشند، تصمیم های منطقی بگیرند و دیگران را تحت تأثیر قرار دهند. یکی از مراحل اجرایی مهم مدیریت کیفیت فراگیر توافق صریح و جدی با مشتریان جهت پاسخگویی دقیق به نیازهای آنان می باشد(دانیالی ده حوض و همکاران،۱۳۹۰).امروزه اقتصاد نوین بین الملل با ویژگی های چون تغییرات تکنولوژیکی، یکپارچگی سیستم های اقتصادی و بازارهای جهانی در رقابت های شدید از طرفی باعث به وجود آمدن یکسری تهدیدات و از طرفی دیگر زمینه ساز یک سری فرصت ها شده است .

بخشی از متن

چهارچوب نظری فایل

چهار چوب نظری بیانی است که کل فایل بر ان استوار می شود.این چهارچوب شبکه ای است منطقی،توصیفی و پرورده، مشتمل بر روابط موجود میان متغییر هایی که در پی اجرای فرایند هایی چون مصاحبه، مشاهده، و بررسی پیشینه فایل شناسایی شده اند. چهارچوب نظری روابط میان متغیر ها را روشن می کند.نظریه هایی که مبانی این روابط هستند می پروراند ونیز ماهیت وجهت این روابط را توصیف می کند .همان گونه که بررسی پیشینه مبانی چهارچوب نظری را تشکیل می دهد ، یک چهارچوب نظری خوب نیز در جای خود مبانی منطقی لازم برای تدوین فرضیه های آزمون پذیر را فراهم می آورد(شادی دیزجی،۱۳۹۰،ص۸) گیلانی نیا و موسویان در سال ۱۳۸۹ فایلی تحت عنوان "تأثیر سطوح مختلف ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر بر عملکرد شرکت های بیمه کشور ایران" به انجام رسانیدند.

عملکرد محصول: اولین مشخصه عملیاتی محصول، برای مثال کارائی یک اتومبیل شامل نشانه های اختصاصی مثل شتاب داشتن، چگونگی جابجائی، سرعت گشت زنی و راحتی است . عملکرد خطوط هوایی نیز شامل ورود در زمان معین است(فتحی و همکاران،۱۳۸۶).

ویژگی محصول: دومین جنبه عملکرد است، مثل بوقها و زنگهای اتومبیل که مقاصد اولیه راتکمیل می کند . به عنوان مثال می توان نوشابه مجانی در هواپیما و یا سقف آفتابی ماشین سواری را نام برد. خطی اولین مشخصه عملکرد را از دومین مشخصه جدا می کند و اغلب کشیدن این خط مشکل است. علاوه بر آن، مشتریان ارزش را از اصطلاحات انعطاف پذیر و قدرت انتخاب در میان ویژگیهای موجود و همچنین از کیفیت این ویژگی معین می کنند(فتحی و همکاران،۱۳۸۶).

قابلیت اعتماد : عبارت از عملکرد موفق یک منظور یا مقصود مشخص، برای دوره ای از زمان معین در شرایط معلوم است . قابلیت اعتماد کالای مقاوم، اغلب در زمان اولین خرابی یا بین خرابی های آن اندازه گیری می شود . به هر ترتیب ا ین اندازه گیری مورد نیاز محصولاتی است که برای یک دوره زمانی، استفاده می شوند و ارتباطی به محصولات و خدماتی که به صورت دائمی مصرف می شوند، ندارد( نیرومند،۱۳۹۲).

فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان ابعاد هشت‌گانه مدیریت کیفیت فراگیر گاروین و عملکرد مالی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار
فهرست مطالب

عنوان صفحه

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………. ۱

فصل اول:………………………………………………………………………………………………………………….. ۲

۱-۱)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… ۲

۱-۲)بیان مساله……………………………………………………………………………………………………………. ۴

۱-۳) اهمیت و ضرورت فایل………………………………………………………………………………………. ۵

۱-۴) اهداف فایل……………………………………………………………………………………………………… ۶

۱-۵) چهارچوب نظری فایل………………………………………………………………………………………… ۷

۱-۶) فرضیات فایل……………………………………………………………………………………………………. ۸

۱-۷)تعریف مفهومی متغیرهای فایل……………………………………………………………………………….. ۹

۱-۸) تعریف عملیاتی متغیرهای فایل……………………………………………………………………………… ۱۰

۱-۹) متغیر های فایل…………………………………………………………………………………………………. ۱۱

۱-۹-۱)متغیر های مستقل………………………………………………………………………………………………. ۱۱

۱-۹-۲)متغیر های وابسته………………………………………………………………………………………………. ۱۱

۱-۱۰)قلمرو فایل……………………………………………………………………………………………………… ۱۱

۱-۱۰-۱)قلمرو موضوعی فایل……………………………………………………………………………………… ۱۲

۱-۱۰-۲)قلمرو مکانی فایل…………………………………………………………………………………………. ۱۲

۱-۱۰-۳)قلمرو زمانی فایل………………………………………………………………………………………….. ۱۲

۱-۱۱) خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………….. ۱۲

فصل دوم:………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳

۲-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۴

۲-۲) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………………………………….. ۱۴

۲-۳) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………………………………. ۱۷

۲-۴) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………………………………………….. ۲۱

۲-۵)مفهوم کیفیت……………………………………………………………………………………………………….. ۲۲

۲-۶)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی………………………………………………………………. ۲۲

۲-۷)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت……………………………………………………………….. ۲۳

۲-۸)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر……………………………………………………………………………………. ۲۵

۲-۹)معیارهای کیفیت…………………………………………………………………………………………………… ۲۵

۲-۱۰) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت………………………………………………….. ۲۶

۲-۱۰-۱) تمرکز بر مشتریان…………………………………………………………………………………………… ۲۶

۲-۱۰-۲)ارتباط با عرضه کنندگان……………………………………………………………………………………. ۲۷

۲-۱۰-۳) همکاری کارکنان……………………………………………………………………………………………. ۲۷

۲-۱۰-۴) محیط کاری………………………………………………………………………………………………….. ۲۷

۲-۱۰-۵) بهینه کاوی……………………………………………………………………………………………………. ۲۸

۲-۱۱) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………………….. ۲۹

۲-۱۲) چهارچوب مفهومی فایل……………………………………………………………………………………. ۳۳

۲-۱۳) عملکرد مالی…………………………………………………………………………………………………….. ۳۵

۲-۱۴) هدف از ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………. ۳۸

۲-۱۵) ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………………………. ۳۹

۲-۱۶) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی……………………………………………………………………….. ۴۱

۲-۱۷) چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟………………………………………………………………………… ۴۳

۲-۱۸) پیشینه فایل…………………………………………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۱۸-۱) فایلات انجام شده در داخل کشور…………………………………………………………………….. ۴۵

۲-۱۸-۲) فایلات انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………… ۴۶

۲-۱۹) خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………….. ۴۷

فصل سوم:…………………………………………………………………………………………………………………. ۴۸

۳-۱)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… ۴۹

۳-۲)روش فایل………………………………………………………………………………………………………… ۴۹

۳-۳) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………….. ۴۹

۳-۴) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات…………………………………………………………………………. ۵۰

۳-۵)روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. ۵۰

۳-۶)پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. ۵۰

۳-۷) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات…………………………………………………………………….. ۵۱

۳-۸) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. ۵۲

فصل چهارم:……………………………………………………………………………………………………………….. ۵۳

۴-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴

۴-۲) توصیف متغیرهای فایل……………………………………………………………………………………….. ۵۵

۴-۲-۱) متغیر جنسیت………………………………………………………………………………………………….. ۵۵

۴-۲-۲) متغیر سن……………………………………………………………………………………………………….. ۵۵

۴-۲-۳) متغیر سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………….. ۵۶

۴-۲-۴) توصیف متغیر عملکرد مالی…………………………………………………………………………………. ۵۶

۴-۲-۵) توصیف متغیر عملکرد مدیریت……………………………………………………………………………. ۵۷

۴-۲-۶) توصیف متغیر ویژگی………………………………………………………………………………………… ۵۷

۴-۲-۷) توصیف متغیر قابلیت اعتماد………………………………………………………………………………… ۵۸

۴-۲-۸) توصیف متغیر قابلیت انطباق………………………………………………………………………………… ۵۸

۴-۲-۹) توصیف متغیر دوام محصول………………………………………………………………………………… ۵۹

۴-۲-۱۰) توصیف متغیر قابلیت سرویس دهی…………………………………………………………………….. ۵۹

۴-۲-۱۱) توصیف متغیر زیباشناسی محصول………………………………………………………………………. ۶۰

۴-۲-۱۲) توصیف متغیر درک کیفیت……………………………………………………………………………….. ۶۰

۴-۳) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………. ۶۱

۴-۴) آزمون فرضیات فایل…………………………………………………………………………………………… ۶۱

۴-۵) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. ۷۱

فصل پنجم:………………………………………………………………………………………………………………… ۷۲

۵-۱) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………….. ۷۳

۵-۱-۱) نتایج سوال های فایل……………………………………………………………………………………… ۷۳

۵-۱-۲) نتایج آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………… ۷۴

۵-۱-۲-۱) نتایج فرضیه اول…………………………………………………………………………………………… ۷۴

۵-۱-۲-۲) نتایج فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………… ۷۵

۵-۱-۲-۳) نتایج فرضیه سوم………………………………………………………………………………………….. ۷۵

۵-۱-۲-۴) نتیجه فرضیه چهارم………………………………………………………………………………………. ۷۵

۵-۱-۲-۵) نتیجه فرضیه پنجم………………………………………………………………………………………… ۷۵

۵-۱-۲-۵) نتیجه فرضیه ششم………………………………………………………………………………………… ۷۵

۵-۱-۲-۷)نتیجه فرضیه هفتم………………………………………………………………………………………….. ۷۶

۵-۱-۲-۸)نتیجه فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………. ۷۶

۵-۲) پیشنهادات بر مبنای نتایج بدست آمده………………………………………………………………………… ۷۶

۵-۳)محدودیت های فایل……………………………………………………………………………………………. ۷۷

۵-۲-۱) پیشنهاد برای فایلات آتی………………………………………………………………………………….. ۷۷

منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………. ۷۸

پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۳

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.