فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی :
فایل ورد کامل تحلیل سیستم آموزش زبان انگلیسی در کشورهای اروپایی و بررسی رویکردهای نوین آموزشی
An Overview of the German System
of Education
The German education system provides different paths for students based on individual ability. Children enter the Grundschule at age 6, and students of all levels of ability remain together as a group through the fourth grade of Grundschule (sixth grade in two states). Following Grundschule, when most students are around 10 years old, the German school system tracks students of differing abilities and interests into different school forms. In spite of the far-reaching changes of the past 30 years, including the shift from elite to mass education, Germanys traditional three-tiered system of education at the secondary level remains intact. In addition, support for this system remains strong among teachers, students, and parents of differing educational and social class backgrounds.
Grundschule teachers recommend their students to a particular school based on criteria such as academic achievement, potential, and personality characteristics, such as ability to work independently and self-confidence. However, in most states parents have the final say as to which school their child will track to following the fourth grade, and some parents go against the teacher”s recommendation because they believe the higher level tracks offer their children more opportunities.In most states, students enter one of several school forms at the lower secondary level (which comprise of a pyramid of academic achievement).
- The Hauptschule (grades 5-9 in most states) leads to receipt of the Hauptschule certificate and then to part-time enrollment in a vocational school combined with apprenticeship training until the age of 18.
- The Realschule (grades 5-10 in most states) leads to receipt of the Realschule certificate and then to part-time vocational schools, higher vocational schools or continuation of study at a Gymnasium.
- The Gymnasium (grades 5-13 in most states) leads to the Abitur and prepares students for university study or for a dual academic and vocational credential.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 