فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت دارای ۱۰۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت :
بررسی رابطه بین فرزند پروری والدین و پذیرش اجتماعی کودکان مقطع ابتدائی شهرستان رشت
چکیده:
هدف از فایل حاضر بررسی رابطه بین شیوه های فرزندپروری والدین و پذیرش اجتماعی کودکان مقطع ابتدائی شهر رشت است که فرضیه های فایل عبارتند از اینکه:
۱- بین شیوه های فرزند پروری والدین و پذیرش اجتماعی کودکان رابطه وجود دارد.
۲- بین پذیرش اجتماعی دختران و پسران تفاوت وجود دارد.
۳- بین شیوه های فرزند پروری دختران و پسران تفاوت وجود دارد که جامعه مورد مطالعه دانش آموزان مقطع ابتدائی شهر رشت است که ۷۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده که ۳۵ نفر دختران و ۳۵ پسران است و آزمون شیوه های فرزند پروری و پذیرش اجتماعی بر روی آنها اجرا گردیده که جهت آزمون فرضیه ها از روش آماری ضریب هم بستگی پیرسون وt متغییر مستقل استفاده گردیده که نتایج آن به این شرح است که بین شیوه های فرزندپروری و پذیرش اجتماعی رایطه وجود دارد ولی بین پذیرش اجتماعی و شیوه های فرزند پروری دختران و پسران تفاوت وجود ندارد.
مقدمه :
روان شناسان ؛ جامعه پذیری و پذیرش اجتماعی را به عنوان مبارزه ای فرد و جامعه تلقی می کنند و می گویند فرد مدام در حال گرایش به دور افکندن قید وبندهای اجتماعی و هنجارهای جامعه است و آنها کسب شناخت(دانش ) را نیز نتیجه رویارویی و مجادله فرد ( ذهن ) و محیط می دانند . پذیرش اجتماعی را روان شناسان فرایندی می داند که طریق آن کودک هنجارهای والدین را صورت عمقی می پذیرد و به سبک من برتر را ، محیط تهیه می بیند، عوامل اجتماعی با تشکیل این در پدیده به عنوان فرد منتقل می شوند و بدین شکل فرد جامعه پذیر می گردد. بدون تردید رفتار انسان تا حدود زیاد بستگی به عوامل ارثی زیست شناختی (بیولوژیکی ) دارد.
تفاوتهای فرهنگی در رفتارهای اجتماعی
هر چند اکثر رفتارهای اجتماعی در تمامی جوامع و فرهنگها معنیدار هستند و به آنها به عنوان رفتارهای جامعه پسند یا جامعه ستیز توجه خاصی مبذول میشود، اما برخی رفتارهای اجتماعی در برخی فرهنگها اهمیت شایان توجهی پیدا میکنند. انواعی از رفتارهایی مثل ازدواج ، روابط والد – فرزندی ، دوستی، عضویت در گروهها ، رفتار اجتماعی با همسایگان ، نوع دوستی ، همرنگی و … ، در جوامع متفاوت درجات متفاوتی از توجه را شامل خود میسازند. در جوامع روستایی رفتار ارتباطی با همسایگان به عنوان یک رفتار اجتماعی اهمیت خاصی مییابد، در حالیکه در شهرهای بزرگ و صنعتی چنین روابطی چندان مورد توجه نیست.
کنوانسیون حقوق کودک ویونیسف
دیباچه
بر اساس اصول پایه ای سازمان ملل متحد که از طرف تمامی نمایندگان جامعه بشری عضو آن پذیرفته شده است، احترام به ارزش ذاتی و برابری خدشه ناپذیر حقوقی انسانها ترسیم گر آزادی، عدالت و صلح در جهان است.
ملتهای دنیا بر مبنای همین اعتقاد به مقام و منزلت انسانی، خواهان سعادت عموم بشری در قالب پیشرفتهای اجتماعی، بهبود وضعیت زندگی همراه آزادیهای هر چه بیشتر هستند.
پیمان نامه ای برای حفظ و رعایت حقوق کودکان جهان به قرار زیر تصویب میشود:
ماده (تعریف)
مطابق این پیمان نامه، یک کودک، انسانی است که سن هجده سالگی را هنوز تمام نکرده است مگر اینکه سن بلوغ از نظر حقوق جاری در کشورهای مربوطه زودتر تعیین شده باشد.
ماده (ممنوعیت تبعیض)
حکومتهای عضو این پیمان، برای هر کودکی که در قلمرو آنهاست، بدون تبعیض و یا فرق گذاری و بدور از هرگونه وابستگی به نژاد، رنگ پوست، منشاء اجتماعی و قومی و یا ملی، میزان دارایی، معلولیت، وضعیت سرپرست و یا والدین و هر موقعیت دیگری که کودک در آن است، اجرای حقوق مندرج در این پیمان نامه را تضمین میکنند.
فایل ورد کامل بررسی رابطه سبکهای فرزندپروری والدین با میزان پذیرش اجتماعی کودکان ابتدایی شهرستان رشت
فهرست
عنوان صفحه
چکیده ۲
مقدمه ۳
بیان مسئله ۴
سؤال مسئله ۵
اهمیت و ضرورت فایل ۵
اهداف فایل ۶
فرضیه فایل ۶
متغیرهای فایل ۷
تعاریف عملیاتی واژه ها و مفاهیم ۷
فصل دوم پیشینه ادبیات فایل
روانشناسی اجتماهی و رفتار اجتماعی ۱۰
رفتار اجتماعی ۱۲
رشد رفتار اجتماعی ۱۳
انواع رفتار اجتماعی ۱۴
تفاوتهای فرهنگی در رفتارهای اجتماعی ۱۵
خانواده ۱۶
کنوانسیون حقوق کودک ویونیسف دیباچه ۳۰
این حکومتها ۴۲
سبکهای فرزندپروری ۵۷
پیشینه فایل ۶۳
فصل سوم روش فایل
جامعه مورد مطالعه ۶۶
حجم نمونه ۶۶
روش نمونه گیری ۶۶
ابزار اندازه گیری در فایل حاضر ۶۷
پرسش نامه پذیرش اجتماعی ۶۷
روش فایل ۶۸
روش آماری مربوط به فرضیه ۶۸
روش جمع آوری اوری اطلاعات ۷۰
فصل چهارم یافته ها
مقدمه فصل چهارم ۷۲
نمونه گیری و داده های مورد استفاده ازآزمون ۷۳
جدول بررسی رابطه بین شیوه های فرزند پروری والدین و پذیرش اجتماعی کودکان ۷۵
مقایسه پذیرش اجنماعی در بین دختران و پسران ۷۵
مقایسه شیوه فرزند پدری والدین در بین دختران وپسران ۷۶
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری ۷۹
مقیاس شیوه های فرزند پروری ۸۱
پیشنهادات ۸۳
محدودیت ها ۸۴
منابع ۸۵
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 