فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی دارای ۸۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی :

بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای

هدف و علت انتخاب موضوع

بیمه یکی از منابع مهم تأمین درآمد جهت اجرای طرح های زیربنایی کشور می باشد. اهمیت این رشته به حدیست که صاحبنظران آن را "صنعت" میخوانند. بیمه باعث شکوفایی اقتصادی شده و با اشکال متنوعش موجب می شود تا بیمه گذاران و بیمه شدگان بتوانند به راحتی و با اطمینان گام بردارند. در این میان نفعی که بیمه برای اقشار آسیب پذیر دارد بسیار درخور توجه است ولی متأسفانه غالب اشخاص از آن اطلاع چندانی ندارند. در فایل حاضر سعی شده است تا در حد توان به افراد جامعه درباره بیمه عمر و نقش آن در اقتصاد خانواده آگاهی داده شود و بدین ترتیب میزان فروش بیمه عمر افزایش یابد. البته طبق گفته مسئولین امر، بیمه در برنامه پنجساله دوم تاکنون از رشدی بیش از حد انتظار پیش بینی شده برخوردار بوده است. در راستای نیل به آنچه که در سطور بالا به عنوان هدف فایل بیان گردید سه فرضیه بررسی گردید:

۱- نوع ابزار ارتباط جمعی حامل آگهی های تجاری در افزایش بیمه عمر موثر است.

۲- افزایش حق بیمه عمر، باعث کاهش میزان فروش آن می شود.

۳- محتوای آموزشی آگهی های تجاری در میزان فروش بیمه عمر موثر است.

متغیرهای فایل

در فایل حاضر که با عنوان "بررسی ارتباط میان روشهای منتخب بازاریابی و میزان فروش خدمات بیمه‌ای" انجام پذیرفته است، دو متغیر، مد نظر بوده اند:

۱) روشهای منتخب بازاریابی (متغیر مستقل)،

۲) میزان فروش خدمات بیمه ای (متغیر وابسته)

که سعی شده است در ضمن فایل، رابطه همبستگی میان متغیرهای مستقل و وابسته تبیین گردد.

((سایر عوامل)u، روشهای منتخب بازاریابی) f = میزان فروش خدمات بیمه ای

فایل ورد کامل بررسی ارتباط میان روش‌های بازاریابی منتخب و میزان فروش خدمات بیمه‌ای در بازار رقابتی
فهرست مطالب

هدف و علت انتخاب موضوع

متغیرهای فایل

قلمرو فایل

فرضیه های فایل

فرضیه های جزئی:

استفاده کنندگان از فایل:

محدودیت های فایل

تعریف بیمه[۱]

تعریف واژگان تخصصی

۲) بیمه گر[۲]

۳) بیمه گذار[۳]

۴) بیمه شده

۱) بیمه عمر[۴]

۵) استفاده کننده

۶) حق بیمه[۵]

۷)مبلغ بیمه شده[۶]

۸) موضوع بیمه

۹) شرایط بیمه ای[۷]

۱۰) ریسک بیمه[۸]

۱۱) پوشش بیمه ای[۹]

۱۲) غرامت

۱۳) بیمه جاری[۱۰]

۱۴) بیمه نامه (قرارداد بیمه)[۱۱]

۱۵) شرکت بیمه[۱۲]

۱۶) بازار بیمه انحصاری

۱۷) بیمه مرکزی ایران

فصل اول:

پیدایش بیمه در جهان

ب) پیدایش بیمه های عمر:

پیدایش بیمه در ایران

الف) بیمه های غیر بیمه عمر

۱) بیمه آلیانس

۲) بیمه فاولر

۳) بیمه وسترن آسترالین:

۴) بیمه ایگل استار:

۵) بیمه اینگستراخ:

۶) بیمه یور کشایر:

۷) بیمه رویال:

۸) بیمه آلیانس اوند شتوتکارت فرآین

۹) بیمه ریونیون آدریاتیکادی سیکورتا:

۱۰) بیمه آسکورازیونی جنرالی:

۱۱) بیمه اتحاد الوطنی:

۱۲) بیمه ناسیونال سوئیس:

۱۳) بیمه پالستاین لوید محدود:

۱۴) بیمه آسورانس ژنرال:

۱۵) بیمه فونیکس انگلستان

۱۶) سایر نمایندگی های شرکتهای بیمه خارجی:

ب) بیمه عمر قبل از انقلاب:

ج) بیمه عمر بعد از انقلاب:

مزایای بیمه عمر زمانی:

معایب بیمه عمر زمانی:

انوع بیمه عمر موقت:

ا) بیمه عمر تکراری قابل تمدید:

۲) بیمه موقت قابل تمدید:

۳) بیمه موقت قابل تبدیل و قابل تمدید:

۴) بیمه عمر موقت با سرمایه نزولی:

بیمه تمام عمر:

بیمه عمر مختلط:

فواید تجاری بیمه

عوامل موثر در نرخ حق بیمه عمر:

موانع توسعه بیمه های بازرگانی

تأثیر عوامل برون زا در روند رشد بیمه های بازرگانی

بازار بیمه

بازار بیمه :

اصول حاکم بر معاملات بیمه ای

الف) اصل حسن نیت:

ب ) اصل احتمال[۱۳]

ج) اصل تعاون:

د) اصل جبران خسارت[۱۴]

تقسیمات بیمه

فصل دوم

جامعه آماری

پرسشنامه

ویژگیهای پرسشنامه:

توزیع مقدماتی پرسشنامه

فصل سوم

تجزیه و تحلیل یافته ها

۳-۱ الف) بررسی فرضیه ها براساس آمارهای جمع آوری شده

۳-۱ الف-۱)فرضیه اول:

تلویزیون

رادیو

روزنامه

سایر وسایل تبلیغاتی

مجله:

۳-۱- الف -۲) فرضیه دوم :

۳-۱- الف-۳) فرضیه سوم

۳-۱-ب -۱) فرضیه اول:

۳-۱-ب-۲) فرضیه دوم:

۳-۱-ب-۳) فرضیه سوم:

فصل چهارم:

جمع بندی، نتیجه گیری و پیشنهادات

نقش رسانه ها در آشنا ساختن افراد با بیمه:

زمینه های فایلاتی (پیشنهادی به دانشجویان)

فصل پنجم:

منابع و مأخذ

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.