فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال دارای ۱۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بررسی اثرات معلولیت جسمی–حرکتی بر وضعیت روانی و اجتماعی نوجوانان دختر ۱۳ تا ۱۹ سال :
مقدمه……………………………………………………………………………………………………… ۲
بیان مسئله………………………………………………………………………………………………. ۶
هدف فایل……………………………………………………………………………………………… ۸
اهمیت و ضرورت فایل…………………………………………………………………………… ۱۰
فرضیههای فایل…………………………………………………………………………………….. ۱۱
جامعه آماری…………………………………………………………………………………………… ۱۲
نمونه آماری……………………………………………………………………………………………. ۱۲
ابزار فایل…………………………………………………………………………………………… ۱۲
تعریف اصطلاحات……………………………………………………………………………………. ۱۳
معلولیت…………………………………………………………………………………………………… ۱۳
معلولیت جسمی- حرکتی…………………………………………………………………………… ۱۳
خلاقیت (تفکر خلاق)………………………………………………………………………………….. ۱۴
خودپذیری………………………………………………………………………………………………. ۱۴
خود……………………………………………………………………………………………………….. ۱۵
خودپنداری……………………………………………………………………………………………… ۱۶
عنوان صفحه
رواننژندی (روان رنجوری)……………………………………………………………………… ۱۶
خودشکوفایی…………………………………………………………………………………………… ۱۷
توانبخشی………………………………………………………………………………………………… ۱۷
فصل دوم
پیشینه فایل…………………………………………………………………………………………… ۱۹
بررسی تاریخی………………………………………………………………………………………… ۲۱
تعریف خلاقیت…………………………………………………………………………………………. ۲۱
عوامل موثر بر خلاقیت……………………………………………………………………………… ۲۷
رابطه خلاقیت و ویژگیهای شخصیتی………………………………………………………… ۲۷
دیدگاه روانکاوی از خلاقیت………………………………………………………………………. ۲۹
دیدگاه گیلفورد درباره خلاقیت…………………………………………………………………… ۳۰
دیدگاه تورنس درباره خلاقیت……………………………………………………………………. ۳۱
خلاصهای از تاریخچه نظریههای خود………………………………………………………… ۳۲
مازلو و نظریه خود………………………………………………………………………………….. ۳۳
چگونگی شکلگیری خود…………………………………………………………………………… ۳۴
خودپنداری……………………………………………………………………………………………… ۳۵
رشد خودپنداری در نوجوانی……………………………………………………………………. ۳۶
عنوان صفحه
خودواقعی و خود آرمانی………………………………………………………………………….. ۳۷
خودشکوفایی و خلاقیت…………………………………………………………………………….. ۳۸
نقش تصویر ذهنی بدن در خودپنداری نوجوان……………………………………………. ۴۰
مروری بر دنیای معلولین………………………………………………………………………….. ۴۱
معلول چیست؟…………………………………………………………………………………………. ۴۳
علل معلولیتها…………………………………………………………………………………………. ۴۵
انواع معلولیت…………………………………………………………………………………………… ۴۵
جنبههای روانی معلولیت جسمی- حرکتی……………………………………………………. ۴۶
معلولیت جسمی- حرکتی و خودپنداری………………………………………………………. ۴۷
مشکلات ناشی از معلولیت و نقایص بدنی……………………………………………………. ۴۸
تأثیر والدین بر شخصیت افراد معلول جسمی- حرکتی…………………………………. ۴۹
توان بخشی معلولین جسمی- حرکتی………………………………………………………….. ۵۰
فصل سوم
موضوع فایل ………………………………………………………………………………………… ۵۳
جامعه آماری…………………………………………………………………………………………… ۵۳
گروه مقایسه……………………………………………………………………………………………. ۵۳
روش نمونهگیری……………………………………………………………………………………… ۵۴
عنوان صفحه
روش فایل…………………………………………………………………………………………….. ۵۴
ابزار فایل……………………………………………………………………………………………… ۵۵
۱- آزمون خلاقیت تورنس………………………………………………………………………… ۵۵
نمرهگذاری پرسشنامه………………………………………………………………………………. ۵۵
آزمون خودپذیری……………………………………………………………………………………. ۵۶
نمرهگذاری آزمون خودپذیری…………………………………………………………………… ۵۶
روش آماری……………………………………………………………………………………………. ۵۷
نحوه اجرای آزمون………………………………………………………………………………….. ۵۷
فصل چهارم
نقد و اعتبار فرضیهها……………………………………………………………………………….. ۶۰
فرضیه شماره ۱………………………………………………………………………………………. ۶۰
فرضیه شماره ۲………………………………………………………………………………………. ۶۵
فرضیه شماره ۳………………………………………………………………………………………. ۷۰
فصل پنجم
خلاصه فصول قبل…………………………………………………………………………………… ۷۶
تفسیر و نتیجهگیری………………………………………………………………………………….. ۷۸
پیشنهادات……………………………………………………………………………………………….. ۸۱
عنوان صفحه
محدودیتها…………………………………………………………………………………………….. ۸۳
ضمائم……………………………………………………………………………………………………. ۸۴
منابع مورد مطالعه……………………………………………………………………………………. ۸۵
مقدمه:
تردیدی نیست که مهمترین نقشی که والدین میتوانند در تربیت کودکان خود ایفا کنند، پرورش توانایی خلاقیت آنهاست. زیرا خلاقیت به نحوی بلامنازع عامل کلیه پیشرفتهای بشری است و امکان بروز خلاقیت افراد وقتی مهارتها وانگیزه خلاقیت در کودکی پرورش یابد، بسیار بیشتر است. شاید از آن مهمتر این واقعیت است که، چنان که بسیاری از روانشناسان تأکید دارند، خلاقیت و صلاح روح و روان همراه و همگاماند. بدین ترتیب شاید به جرأت بتوان گفت خلاقیت کلید طلایی خوشبختی است.
خلاقیت حوزه افراد «تیزهوش» و «با استعداد» نیست. اگرچه آنها استعداد بالقوه بیشتری دارند که در راههای خلاق به کار برند. خلاقیت میتواند و باید جزئی از زندگی همه افراد، از جمله افراد تیزهوش، و با استعداد باشد. لیکن مهمترین عامل در خلاقیت، انگیزه برای انجام کارهای خلاق است. استعداد، ویژگیهای شخصیتی، و مهارت به والدین و مربیان نشان میدهد که کودک چه کاری را میتواند انجام دهد ولی انگیزه نشان میدهد که چه کاری انجام خواهد شد. چنانکه خواهیم دید انطباق انگیزهها با استعداد و مهارتهای کودک است که در خلاقیت کارساز میباشد.
بیان مسئله:
هرچند روانشناسان در تمام دوران علمی شدن روانشناسی در آثار خود اشارههایی به خلاقیت داشتهاند ولی از اواسط دهه ۱۹۵۰ تغییری جدی در نگرش روانشناسان نسبت به خلاقیت دیده شده و از موضوعی فرعی و گاه حاشیهای به اصلی مهم در روانشناسی تبدیل شد.
با اشاره به همین تغییر است که گالوین تایلور یکی از محققان مسایل خلاقیت این مسأله را مورد فایل قرار دارد. در ۶ تا ۷ دهه قبل از ۱۹۵۰ فقط تعداد بسیار محدودی فایلی در مورد خلاقیت در ادبیات علمی ظاهر شد،
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 