فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن دارای ۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن :
فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن
پیشگفتار
مقدمه…………………………….. ۱
فصل اول : کلاسیک و رمانتیک
هنر اوزن و لاکروا ………………….. ۳
هنر کلاسیک و دموکراسی……………….. ۵ رمانتیک ۸
نئوکلاسیک …………………………. ۱۰
رمانتیک در برابر کلاسیک …………….. ۱۳
مقایسه کلاسیک و رمانتیک……………… ۱۴
فصل دوم : رئالیست و ناتورالیست
گوستا و کوربه …………………….. ۲۱
ژان فرانسوا میله…………………… ۲۳
انور دمیه…………………………. ۲۵
نانوتورالیست………………………. ۲۸
|
|
فصل سوم : امپرسیونیسم و تئوامپرسیونسیم
امپرسیونسیم……………………….. ۳۶
امپرسیونسیم در سینما و عکاسی………… ۴۲
پیدایش نئوامپرسیونیسم………………. ۴۳
نئوامپرسیونسیم…………………….. ۴۷
فعالیت های وان گوگ ………………… ۵۳
نظریه سینیاک………………………. ۵۴
نتیجه گیری ………………………… ۵۸
فایل ورد کامل سیر تحول هنر نقاشی از دلاکروا تا نئوامپرسیونیسم و بررسی ویژگیهای سبکی آن
فهرست منابع ………………………. ۶۰
شرح کار عملی
تصاویر کار عملی
…
پیشگفتار
در این پیشگفتار ابتدا ما خلاصه ای از زندگی نامه دلاکروا ، نقاش برجسته که در ۳۰ آوریل ۱۷۹۸ میلادی به دنیا آمد، می پردازیم و دلاکروا هنرش را از مادرش به ارث برد و با اینکه وی در دوره نوجوانی پدر و مادر خود را از دست داد وی هیچگاه خود را در این راه گم نکرد و به جنگ های آفریقا رفت و شاهکارهای متعددی خلق کرد و آثار معروف او قتل عام کیوس ، فاجع سیو، آزادی و رهبر مردم از آن جمله است. در هنر کلاسیک آزادی اندیشه و فراگیری دموکراسی ظاهراً هرگز با خشونت و انتظام سازگار نیست و رابطه پس طبیعت گرایی و انتزاع در هنرهای تجسمی عصر کلاسیک حتی از آنچه در نمایشنامه می بینیم پیشرو و بارزتر است.
|
|
رمانتیک جنبشی است که در اواخر دوره هیجدهم و اوایل سده نوزدهم فسخ و شکل گرفت، رمانتیسم بیشتر گرایش ذهنی ارائه می دهد تا مجموعه ای روش های سبک شناسنامه و بیشتر با بیان ایده ای مرتبط است و نوکلاسیک را باید نهفتی بر پسندی هشیارانه دانست که در سده هیجدهم واکنشی انزجار آمیز علیه افرط گریها و هنر نماییهای باروک دارد و کلاسیسم هنری است بر مبنای اصول و الگوهای ریشه یافته از دوران باستان، و این اصطلاح در برابر هنر رمانتیک است و ویژگی رمانتیک از رشد دادن به جنبه های اجتماعی بود. رئالیسم یکی از جنبش های هنری و ادبی سده نوزدهم است که در فرانسه به وجود آمد و داده رئالیسم یعنی طبیعت گرایی می باشد. و از هنرمندان این سبک می توان از ژان فرانسوامیله، انوره دمیه گوستا و کوربه نام برد. و پس از رئالیسم به ناتورالیسم می پردازیم که ناتورالیسم یا طبیعت گرایی که زمزمه های آن در نیمه دوم قرن نوزدهم به گوش می رسد که ناتورالیسم یعنی طبیعت برای گونه که به نظر می آید بازنمایی می شود و طبیعت گرایی مفهومی متضاد با چکیده نگاری است. و واژه امپرسیونیسم که در بهار ۱۸۷۴ گروهی از هنرمندان فرانسوی به نام هنرمندان گمنام که آثارشان را به نمایش گذاشته بودند و سبک امپرسیونیسم بیشتر یک نقاشی نبوده بلکه رویکرد نوین به هنر و زندگی بوده و آثار امپرسیونیست ها تغییرگذرا و ناپایدار در طبیعت بود و نخستین کسی که همراه گروه در سال ۱۸۷۴ به سالن رسمی وفادار ماند مانه بود و نقاشی امپرسیونیسم در آغاز با گنگی و تمسخر مواجه شد و نقاشان این سبک عبارتند از : یوگن بودین و استیتس لپین هلندی این جنبش هستند و امپرسیونیسمها با داستان پردازی به شیوه معمول در سینما مخالف بود و هنر نئوامپرسیونیسم در ایتالیا پا گرفت و هنرمندانی نظیر مگانتینی- پرویاتی و موربلی به آنها پیوستند. نئوامپراسیونیسم نهضتی است که سینیاک و نقاشان دیگری آن را تشکیل داده اند و در اینجا به فعالیت های وان گوگ و نظریه های سینیا پرداخته ایم مانند ترکیب رنگ مایه در چشم و تفکیک عناصر مختلف رنگی موضعی و رنگهای روش و
|
|
غیره که در مطالب می خوانید می باشد. کار بسیار دشوار اما رسیدن به مقصود برایم شیرین و گوارا بود. در اینجا جا دارد از همکاری صمیمانه مدیر گروه محترم آقای اتحادی و استاد بزرگوارم آذرنوش گیلانی یاد کنم که با پذیرش موضوع اینجانب ، مرا در پیشرو این راه یاری رساندند و از هیچ کمکی فروگذار نکردند.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 