فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل فراز و فرود جنبش نئورئالیسم ایتالیا و تحلیل تأثیرات آن بر سینمای معاصر :

فــراز و فــرود

جـنبش نئــورئالیسم ایتالیــا

زمزمه‌ای با استاد:

استاد بزرگوارم! جناب رحیمیان! تشکر صمیمانه من را از بابت زحماتی که در این ترم در جهت ارتقای بینش سینمائی و هنری ما دانشجویان، متحمل شدید، به شما تقدیم می‌کنم. آشنائی با سبک‌های سینمائی و فراز و نشیب‌های آنها، تاثیر متقابل اندیشه‌های بکر و جدید هر سبک بر سبک‌های پیشین و پسین خود، معرفی و گفتگو پیرامون ساختارها و نقاط قوت و ضعف آنها و نیز شرایط اجتماعی به وجود آورنده سبک در کشور یا کشورهای صاحب آن سبک، از مهمترین دست‌آوردهای ما دانشجویان در مدتی بود که افتخار همزیستی و همنشینی با شما را داشتیم که همه اینها یک طرف ماجرا است، و در سوی دیگر سکه اخلاق، مشی و خلق و خوی دوستانه و مهربانانه شما بود که بیش از هر چیز تکنیکی و فنی بر اندیشه‌های شخصی من تاثیر گذارد. با احترامی فراوان، امیدوارم که این زمزمه، گویای «همه چیز» ما، در این کلاس پر ارزش بوده باشد.

محمد حسین عابدینی

سیر رئالیسم نو در ایتالیا

در پایان دوره صامت، نشانه‌هایی از حرکت و حیات در استودیوهای ایتالیا به چشم می‌خورد که نشان می‌داد سینماگران آن مهارت فنی را که در جاهای دیگر پدید آمده بود، رفته رفته به دست می‌آورند. فیلمسازان ایتالیایی، به رهبری الساندرو بلازتی که هم کارگردان بود و هم مدیر مجله «سینما گرافو» سنت فیلمهای با شکوه و افسانه‌های پرماجرا را رها می‌کردند. نخستین فیلم بلازتی. «سوله» (1929) از نقشه وسیع موسولیتی برای خشکاندن باتلاقهای «پوتین» حکایت می‌کرد. توفیق فوری این فیلم نشان داد که برای گرفتن موضوع فیلم می‌توان به سایر جنبه‌های مثبت معاصر نیز رجوع کرد. اما تهیه کننده ایتالیایی تردید نشان دادند و منتظر ماندند تا آنکه فیلم ناطق آمد و خوابهای بلازتی را عجالتاً باطل کرد.

استودیوها، چه برای انتخاب موضوع و چه برای انتخاب بازیگران خود، به تئاتر روی آوردند، و سر و صدای آوازهای عاشقانه که از فیلمهای ناطق برخاست، فریاد کسانی را که می‌خواستند فیلم رنگ واقعی و ارزش فنی داشته باشد در خود غرق کرد. در نخستین سالهای فیلم ناطق، در ایتالیا بیشتر فیلمهای ساز و آواز و ماجراهای عاشقانه و کمدیهای اتاق خواب ساخته می‌شد، که غالباً از روی نمایشنامه‌های تئاتری تهیه می‌شد. خود ایتالیاییان این فیلمها را «فیلم تلفن سفید» می‌نامیدند، زیرا که بیشتر ماجراهای فیلم در اطراف تلفن سفیدی که در اتاق خواب قهرمان زیبای داستان بود دور می‌زد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.