فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی :
بررسی راهکارهای عملی کاهش ضعف املاء در دانش آموزان پایه دوم
فایل ورد کامل راهکارهای کاهش ضعف املای دانشآموزان پایه دوم دبستان و بررسی روشهای نوین آموزشی
فهرست:
معرفی فایل…………………………………الف
شعر…………………………………………..ب
تشکر و قدردانی…………………………………۱
مقدمه ………………………………………..۳
توصیف ، وضعیت موجود………………………..۵
روشهای گردآوری اطلاعات(شواهد یک )………۷
تجزیه و تحلیل داده ها………………………….۲۳
پــــــــیشنهادراه حل موقتی و انتخاب راه حل۲۶
اجرای را حل و نظارت…………………………..۲۷
گردآوری اطلاعات ( شواهد ۲)………………..۲۹
نتیجه گیری ( ارزشیابی )……………………. ۳۰
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: قسمتهایی از متن:
مشکلات دیکته نویسی
دانش آموزان زیادی وجود دارند که در درس دیکته دچار مشکل هستند و به نسبت تعدادغلط هایی که مرتکب می شوند نمرات کمتری دریافت می کنند واقعیت این است که انواع اشتباهاتی که کودک مرتکب می شود از یک نوع و یک نسخ نیستند تا بتوان با اتخاذ یک روش همه آن اشتباهات را از بین برد و به پیشرفت وی اطمینان یافت . برای دستیابی به یک راه حل ساده و امیدوارکننده بهتر است ابتدا با اجرای آزمون هوشی از طبیعی بودن هوش کودک اطمینان حاصل نماییم . اگر کودک در سایر درس ها و فعالیت هایش مثل سایر کودکان معمولی باشد به اجرای آزمون هوش نیاز نداریم . بعد از اطمینان از عادی بودن هوش دانش آموز باید اشتباهات دیکته های متعدد دانش آموز را از روی دفتر دیکته وی یادداشت کنیم و علت یا علل آن اشتباهات را بیابیم.
توصیف وضعیت موجود :
من فریبا شمشیری به مدت ۱۸ سال شغلی بسیار شیرین و دوست داشتنی دارم . شغل بزرگ معلمی و افتخارم این می باشد که به عنوان یک معلم مشغول به خدمت می باشم.من به شاگردانم عشق می ورزم و با آن ها ارتباط عاطفی بسیار بالایی دارم آنان حرف دلشان را با من در میان می گذارند ، شاید موفقیت من در گرو همین ارتباط عاطفی می باشد . . فارغ التحصیل از تربیت معلم در رشته آموزش ابتدائی می باشم ، ابتدای خدمتم در روستای دور افتاده ای بودم بعد از چندین سال خدمت به مشهد مقدس انتقال یافته و به مدّت ۳ سال در ناحیه ۲ بودم و سپس به ناحیه ۷ منتقل شدم . به مدت ۸ سال در پست مدیریت و معاونت مشغول به خدمت و بقیه در شغل آموزگاری ، ۶ سال سابقه در پایه دوم دارم و به مدت ۴ سال است که در مدرسه طوبی رفعت واقع در استاد یوسفی ۳۲ در شیفت ثابت صبح مشغول به تدریس می باشم. مدرسه در دو شیفت با ۱۵ کلاس . کلاس من در سالن پائین دومین کلاس می باشد . دبستان دارای امکانات بسیار خوبی می باشد . فضای بزرگ و سرسبز – کارگاه آموزشی جهت جلسات آموزشی آموزگاران در هر ماه یکبار – آزمایشگاه علوم و کامپیوتر ، آبدارخانه نمازخانه ، . . .
…
اجرای راه حل و نظارت :
روز اول هفته : از دانش آموز می خواهیم هر لغت جدید را روی یک کارت به اندازه های ۱۵×6 سانتی متر بنویسد .
روز دوم هفته : کنار دانش آموزان نشسته و نوشتن دیکته ی کلمات را تمرین می کنیم ر مورد هر کارت ترتیب عمل به این شرح انجام دادم .
با دقت کامل به کلمه نگاه کند .
کلمه را با صدای بلند بخواند .
کلمه ی مورد نظر را در یک جمله به کار ببرد .
همچنان که به کلمه نگاه می کند بگوید با چه حروفی نوشته شده است .
روز سوم هفته : از دانش آموزان خواستم که در مورد هر کارت به ترتیب زیر عمل کند.
با دقت به کلمه نگاه کند.
با صدای بلند کلمه را بخواند .
کــارت را به پشت روی زمین بگذارد و دیکته ی کلمه را با صدای بلند بگوید ( حروف کلمه را هجی کند ) .
کارت را مجدداً به رو برگرداند و ببیند که حروف کلمه را درست گفته است یا خیر .
روز چهارم هفته :
از دانش آموزان امتحان تقریبی به عمل آوردم برای این کار موارد زیر را رعایت کردم :
یک ورقه کاغذ خط دار به او دادم.
از کلماتی که قبلاً روی کارت نوشته شده بودند به او دیکته گفتم و وقت کافی در اختیارش قراردادم تا آن هارا بنویسد .
وقتی دیکته تمام شد از او خواستم با به کار بردن کارت های لغت دیکته ی خود را تصحیح کند .
روز پنجم هفته :
یک دستگاه ضبط صوت تهیه و آن را روشن کردم از دانش آموزان خواستم هجی کلمات را با صدای بلند بگویند و آن هارا ضبط کردم.
پس از آن خودش هم می تواند با استفاده از ضبط صوت نوار از اول بگذارد و خود دیکته ی آن ها را بنویسد . به این ترتیب می تواند بدون کمک دیگران به خود دیکته بگوید و آن را بنویسد .
توصیه می شود معلمان عزیز در زمان انجام آماده سازی کارت های لغت را دور نیندازند از دانش آموزان خواسته که کارت لغت مربوط به بقیه ی هفته هارا در یک جعبه قرار دهد به این ترتیب می توانید در مواقع لزوم آن ها را باید والدین در منزل دوره کند . …
…
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 