فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها :

فایل ورد کامل استراتژی برند کارفرما در مشاغل خصوصی؛ تحلیل از منظر مدیریت منابع انسانی و جذب استعدادها

چکیده

برای به دست آوردن امتیاز در حالت رقابت برای مشاغل خصوصی و مهارت ها باید یک استراتژی قوی جهت جذب و حفظ فرد باهوش خلق کرد که همان استراتژی برند کارفرما است. این معنی برند کارفرما را تعریف می کند و سپس موقعیت واقعی مشاغل خصوصی را تشکیل می دهد و به بررسی روشهایی برای شرکتهای خصوصی می پردازد تا برند کارفرما را جهت ایجاد یک تصویر خوب از آن به وجود آورد. افراد با استعداد را جذب و حفظ کند و بتواند راهنمایی را برای توسعه درازمدت شرکت ها ارایه دهد.

کلمات کلیدی :

مدیریت منابع انسانی ، شرکتهای خصوصی، برند کارفرما

۱- تعاریف مفاهیم کلیدی

۱-۱-برند کارفرما

برند کارفرما به عنوان یک مفهوم جدید یک شاخه جدیدی از برندها حاصل است. با توجه به شناخت مفهومی، مثل برند تولید، آن یک تصویر ارائه شده توسط کمپانی برای کارمندان بالقوه را در بازار منابع انسانی مشخص می سازد. مثبت، انرژی زا یا سالم؟ تصاویر متفاوتی از انواع متفاوت از جستجوگران مشاغل را جذب خواهد کرد. کمپانی Hewitt تصور می کند که برند کارفرما نوعی از وعده های کارفرما است که در فرهنگ، محیط و فرمت ها و غیره از سوی کارمندان به دنبال پیوستن کمپانی به تجربه شده است.

آن اساسا از درون خود محیط مثل خودمختاری آزادی، مسئولیت اجتماعی متمرکز بر نتایج توصیف می شود. تعریف واتسون و یات درباره برن کارفرما شامل برند های بیرونی و درونی است. ایشان فکر می کنند برند کارفرما وضعیت وی در بازار منابع انسانی است که تصویر برند برای کارمندان آینده، فعلی و بصری را وضع می کند. آن شامل هر دو بخش است: برندهای درونی و بیرونی. برند بیرونی برای کارمندان بالقوه جهت متقاعد کردن ایشان برای ورود به کمپانی و ایجاد بهترین محل کار برای کمپانی وضع می شود.

برند داخلی میان کارمندان فعلی برقرار می شود که پیشنهاد ارائه شده توسط کمپانی به کارمندان است. نه تنها نوعی از رابطه میان کمپانی و کارمندان، بلکه منعکس کننده توانایی کمپانی برای فراهم کردن تجارب کاری منحصر به فرد برای کارمندان موجود و بالقوه هم است.

برند کارفرما و برند تولید نه تنها ارتباطات که تفاوت هایی نیز دارند. خواه برند کارفرما یا برند تولید، خدمات برای کمپانی با برندهای بزرگ به صورت شایسته نیز وجود دارد. همچنین آنها دارای تفاوت های متجلی شده در حالات زیر هم هستند:

۱) اهداف متفاوت : هدف برند کارفرما، جوانان هوشمند بین ۲۰ تا ۴۰ سال هستند. در حالیکه هدف برند تولید منوط به تولید متفاوت است.

۲) محتوی تبلیغات متفاوت : در تبلیغات، برند کارفرما بر گفتن چیزی تاریخچه شرکت، محیط، پرداخت و رفاه اجتماعی، آموزش، فرصتهای ریشه ای و غیره به کارمندان تاکید دارد: در حالیکه برند تولید به کارآیی محصول، احساسات رو به مشتریان و غیره توجه دارد.

۳) کانال های ترویج متفاوت : برند کارفرما بیشتر در منطقه رسانه های استخدام حرفه ای پخش می شود و غیره.

۴) تاکید متفاوت بیرونی و درونی : برای کارفرما نه تنها شامل برقراری یک تصویر بیرونی خوب است، بلکه مهم تر ساختار درونی محیط نرم افزار را هم شامل می شود : در حالیکه برند تولید اساسا برای خارج جهت ایجاد تصویر میا مشتریان می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.