فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی :

فایل ورد کامل پرسشنامه تورنس (۱۹۹۲)؛ ابزار جامع سنجش خلاقیت و توانایی‌های نوآورانه در فرآیندهای شناختی و آموزشی

پرسشنامه‌ای را که در پیش رو دارید حاوی ۶۰ سؤال

تورنس (۱۹۷۹) خلاقیت را شامل ۴ عنصری اصلی زیر می دانند:

  1. سیاسی: قدرت تولید ایده ها و جواب های فراوان((سوال ۱-۱۵ برای سنجش بعد سیاسی خلاقیت است))
  2. انعطاف: توانایی لازم برای تغییر جهت فکری یا توانای تولید ایده های متنوع ((سوال ۱۶-۳۰ برای سنجش بعد انعطاف پذیری افراد است))
  3. ابتکار: توانایی تولید ایده یا محصول نو و بدیع: یعنی پاسخ های فرد قبلا دیده نشده باشد و جدید و نو باشد.((سوالات ۳۱-۴۵ برای بررسی این بعد از خلاقیت است))
  4. بسط با جزئیات: توانایی توجه به جزئیات وابسته به یک ایده: یعنی افراد خلاق به جزئیات یک ایده توجه بیشتری نشان می دهند. ((سوالات ۴۶-۶۰ برای سنجش بعد بسط جزییات خلاقیت است))

منبع

۱- کفایت ، محمد . (۱۳۷۳) . بررسی ارتباط شیوه ها و نگرشهای فرزند پروری با خلاقیت دانش آموزان سال اول دبیرستانهای اهواز.

۲- دائمی ، حمیدرضا و مقیمی ، سیده فاطمه . ( ۱۳۸۳) . هنجاریابی آزمون خلاقیت تورنس ، ( SID.ir‍http://www . ).

۳- عابدی ، جمال ( ۱۳۷۲ ) خلاقیت و شیوه ای نو در اندازه گیری آن ، فایل های روانشناختی ، شماره‌ی ۱ و ۲ ، تهران .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.