فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازنده :
پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت بیر (۲۰۱۱)
فراشناخت و فراهیجان مثبت: از پرسشنامه فراشناخت و فراهیجان مثبت[۱] بیر (۲۰۱۱) استفاده شده است. گویههای این پرسشنامه بیانگر باورهای فراشناختی در مورد فرایندهای شناختی و هیجانی به هنگام مواجهه با موقعیتهای چالشبرانگیز است که برگرفته از مصاحبههای انجامشده در مطالعه کیفی است. استنتاج از آنها مبتنی بر مدل خودتنظیمی عملکرد اجرایی ولز و ماتیوز (۱۹۹۴، ۱۹۹۶)، مدل فراشناخت اختلالات عاطفی ولز (۲۰۰۰، ۲۰۰۹)، و مدل فراهیجان نف (۲۰۰۳) میباشد. مجموعاً ۱۸ گویه وجود دارد که هر آزمودنی به این گویهها با مقیاس چهار درجهای (از «کاملاً موافق» تا «کاملاً مخالف») پاسخ میدهد.
[۱] . The Positive Metacognitions and Positive Meta-Emotions Questionnaire (PMCEQ)
منبع
- Beer, Nils. (2011). Effects of positive metacognitions and meta-emotions on coping, stress perception and emotions. (PhD), London Metopolitan University.
- Wells, A. (2009). Metacognitive Therapy for Aفایل ورد کامل پرسشنامه فراشناخت و هیجان مثبت؛ ابزار بیر (۲۰۱۱) برای سنجش تعامل میان شناخت و هیجانهای سازندهiety and Depression. New York: The Guilford Press.
- Wells, A. (2000). Emotional Disorders and Metacognition: Innovative Cognitive Therapy. Chichester, UK: Wiley.
- Wells, Adrian, & Cartwright-Hatton, Sam. (2004). a short form of the metacognitions questionnaire: properties of the MCQ-30. Behaviour Research and Therapy 42(۰), ۳۸۵–396.
- Wells, A., & Matthews, G. (1996). Modelling cognition in emotional disorder: The S-REF model. Behaviour Research and Therapy, ۳۴,۸۸۱-۸۸۸.
- Wells, A., & Matthews, G. (1994). Attention and Emotion. A Clinical Perspective. Hove: Erlbaum.
- Beer, Nils, & Moneta, Giovanni B. (2010). Construct and concurrent validity of the Positive Metacognitions and Positive Meta-Emotions Questionnaire. Personality and Individual Differences, 49(۸), ۹۷۷-۹۸۲.
- Neff, K.D. (2003). The development and validation of a scale to measure se1fcompassion, Self and Identity, ۲,۲۲۳-۲۵۰.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 