فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی :
فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی
فایل ورد کامل راهبردهای نوین در طراحی سیستم کنترل تعلیق فعال؛ تحلیل مدلسازی با پارامترهای هیدرولیکی – ۲۰۱۳
Research on Active Suspension Control Strategy Based on The Model With Parameters of Hydraulic System – 2013 IEEE
چکیده :
عیب تعلیق فعال با دقت پایین باعث شده است که از حرکت محرک به سمت جلو مشکلاتی به وجود آمده و همچنین تجزیه و تحلیل داده های تعلیق وجود دارد . از جمله پارامتر های سیستم تعلیق از طریق ساخت مدل تعلیق فعال در سیستم هیدرولیک است . ضریب ماتریس وزن شتاب بدنه خودرو و انحراف تعلیق و جابجایی تایر از طریق تجزیه و تحلیل کنترل LQg و تعلیق استراتژی کنترل LQg آورده شده است . نتیجه گیری این است که تعلیق فعال کنترل بیشتری بر ثبات و راحتی نسبت به تعلیق فعال داشته و PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID شبیه سازی شده و تعلیق فعال و غیر فعال PID با هم مقایسه شده اند . عملکرد خروجی نیروی کنترل LQg بهتر از کنترل PID بوده است که می تواند از نیروی دریافت کننده سیگنال باشد.
کلمات کلیدی : تعلیق فعال , مدل سیستم هیدرولیک , معادله واحد , کنترلLQg , شبیه سازی
۱ – مقدمه :
تعلیق فعال بین فضای بدون فنر و معلق سازی براساس تعلیق منفعل می باشد . تعلیق واقعی خودرو می تواند از طریق اندازه گیری سیگنال سنسور شتاب و سنسور جابجایی به دست آید . خروجی محرک با تعیین استراتژی و کنترل آن می تواند اطمینانی از عملکرد فرمان , ترمز و شتاب را به وجود بیاورد . بیشترین فایل ها رابط بین نیرو محرکه و جابجایی محرکه را در نظر نگرفته اند . مدل بدون سیستم هیدرولیک دقتی ندارد . نقص ناشی از این رو نتایج عملی متفاوتی را در کنترل نشان می دهد . در نهایت شبیه سازی عملی کاهش را نشان می دهد . هسته تعلیق فعال استراتژی کنترل است . در حالیکه فایلات کشور ها هنوز در مرحله بهینه سازی استراتژی کنترل و فایل های تئوری است . حالت کنترل اصلی در تعلیق فعال نتیجه کنترل PID و کنترل فازی و کنترل شبکه عصبی و کنترل هوک می باشد .
فیزیکی در شکل ۱ نشان داده شده است .
الف – مدل ورودی جاده
مدل ورودی جاده در تعلیق بسیار مهم است . جاده در این به صورت طبیعی براساس مدل زیر شرح داده شده است .
معادله۱
که در آن X و مشتق X برای سرعت و جابجایی در جاده بوده و F0 وg0 وω(t) محدوده فرکانس پایین و ضریب زبری جاده و وضعیت جاده به طور جداگانه است .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 