فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت :

فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت – ۲۰۱۵

فایل ورد کامل سیستم‌های ترمز الکتریکی؛ طراحی و بازآفرینی الگوریتم روغن ترمز در وسایل نقلیه برقی و انتقال قدرت – ۲۰۱۵

( ۲۸ صفحه به همراه متن اصلی و انگلیسی )

چکیده:

در این یک سیستم ترمز برای انتقال اتوماتیک (AT) مبتنی بر خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV) توسعه داده شده است و الگوریتم احیا کننده ی ترمز ارائه شده است که با در نظر گرفتن ویژگی های سیستم ترمز می باشد. سیستم ترمز نیازیه یک پدال داشته و می تواند امنیتی را ایجاد کند زیرا که یک ترمز هیدرولیک در چرخ های عقب وجود دارد. ترمز الکترونیکی نیز (EWB) در چرخ های جلوی وسیله نقلیه نصب شده است. مدل دینامیک ازHEV مجهزبه سیستم توسعه یافته دراین مطالعه به دست آمده اسیت و عملکرد به صورت شبیه سازی توسعه داده شده است. علاوه براین احیا کننده کنترل ترمزارائه شده است که می تواند افزایش بازیابی انرژی ترمز داشته و با در نظر گرفتن ویژگی های این سیستم ترمز هیدرولیک ارائه شده است. شبیه سازی و تست خودرو نشان می دهد که سیستم ترمز الگوریتم احیا کننده ترمز نیروی مورد نیاز ترمز را با انجام کنترل بین ترمز احیا کننده و ترمز اصطکاکی برآورده می سازد.

الگوریتم ترمز احیا کننده می تواند انرژی رابرای بهبود ترمز با افزایش شیب نیرو دربرابر پدال ترمز افزایش دهد. گرادیان نیروی ترمز باید براساس ویژگی های ترمز و ترمز احیا کننده و راحتی رانندگی تعیین شود.

کلمات کلیدی: کنترل- ترمز الکترونیکی (EWB)- خودروی الکتریکی ترکیبی (HEV)- ترمز هیدرولیک- ترمز احیا کننده

مقدمه:

ترمزاحیا کننده فناوری است که بهره وری سوخت از وسیله نقلیه الکتریکی را افزایش داده و مجهز به واحد ذخیره سازی انرژی باطری است. شرکت تقریبا گزارش داد که بزرگترین عامل برای بهبود بهره وری سوخت خودروهای الکتریکی ترکیبی در ترمز احیا کننده بوده که در حدود ۳۵% بهبود بهره وری در کل انرژی را به وجود می آورد. مطالعات نشان می دهد که HEV به طور قابل ملاحظه ای کارایی سوخت را از ۳۰ تا ۴۰% از طریق ترمزاحیا کننده بهبود می دهد. با این حال نیروی ترمز مورد نیاز برای راننده نمی تواند فقط از طریق ترمز احیا کننده تضمین شود. و با توجه به محدودیت مختلف از جمله شارژ باطری و سرعت وسیله نقلیه رو به رو است. بنابراین ترمز اصطکاکی جداگانه که قادر به کنترل فعال در پاسخ ترمزاحیا کننده است براساس نیاز راننده می باشد.

Development of Brake System and Regenerative Braking Cooperative Control Algorithm for Automatic-Transmission-Based Hybrid Electric Vehicles

Abstract—In this paper, a brake system for an automatic transmission(

AT)-based hybrid electric vehicle (HEV) is developed, and

a regenerative braking cooperative control algorithm is proposed,

with consideration of the characteristics of the brake system. The

brake system does not require a pedal simulator or a fail-safe

device, because a hydraulic brake is equipped on the rear wheels,

and an electronic wedge brake (EWB) is equipped on the front

wheels of the vehicle. Dynamic models of the HEV equipped with

the brake system developed in this study are obtained, and a

performance simulator is developed. Furthermore, a regenerative

braking cooperative control algorithm, which can increase the

regenerative braking energy recovery, is suggested by considering

the characteristics of the proposed hydraulic brake system. A

simulation and a vehicle test show that the brake system and

the regenerative braking cooperative control algorithm satisfy

the demanded braking force by performing cooperative control

between regenerative braking and friction braking. The regenerative

braking cooperative control algorithm can increase energy

recovery of the regenerative braking by increasing the gradient of

the demanded braking force against the pedal stroke. The gradient

of the demanded braking force needs to be determined with

consideration of the driver’s braking characteristics, regenerative

braking energy, and the driving comfort.

Index Terms—Cooperative control, electronic wedge brake

(EWB), hybrid electric vehicle (HEV), hydraulic brake, regenerative

braking.

Abstract—In this paper, a brake system for an automatic transmission(AT)-based hybrid electric vehicle (HEV) is developed, anda regenerative braking cooperative control algorithm is proposed,with consideration of the characteristics of the brake system. Thebrake system does not require a pedal simulator or a fail-safedevice, because a hydraulic brake is equipped on the rear wheels,and an electronic wedge brake (EWB) is equipped on the frontwheels of the vehicle. Dynamic models of the HEV equipped withthe brake system developed in this study are obtained, and aperformance simulator is developed. Furthermore, a regenerativebraking cooperative control algorithm, which can increase theregenerative braking energy recovery, is suggested by consideringthe characteristics of the proposed hydraulic brake system. Asimulation and a vehicle test show that the brake system andthe regenerative braking cooperative control algorithm satisfythe demanded braking force by performing cooperative controlbetween regenerative braking and friction braking. The regenerativebraking cooperative control algorithm can increase energyrecovery of the regenerative braking by increasing the gradient ofthe demanded braking force against the pedal stroke. The gradientof the demanded braking force needs to be determined withconsideration of the driver’s braking characteristics, regenerativebraking energy, and the driving comfort.Index Terms—Cooperative control, electronic wedge brake(EWB), hybrid electric vehicle (HEV), hydraulic brake, regenerativebraking.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.