فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی :
فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی
فایل ورد کامل بازاریابی رابطهمند و سرمایهگذاری؛ بررسی تأثیر بر قدردانی مشتری در صنعت خردهفروشی – ۲۰۱۵
( ۱۸ صفحه متن شده به همراه متن اصلی و انگلیسی )
چکیده:
قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با ۲۳۹ عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.
کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.
۱-مقدمه:
بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت۱۹۹۴). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد، رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی ۱۹۹۰،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت ۱۹۹۴، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت ۲۰۰۶).
The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing
Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintaining
successful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members of
loyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketing
investments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) have
a differential influence on customers” gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, results
of this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhance
customer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Management
implications for retailers to increase customers” gratitude are discussed.
© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.
Customer gratitude represents the emotional core of reciprocity and plays a key force in developing and maintainingsuccessful seller–buyer relational exchanges. Based upon personal interviews with 239 members ofloyalty card programs of a department chain store, this study shows that alternative relationship marketinginvestments (i.e., direct mail, tangible rewards, interpersonal communication, and preferential treatment) havea differential influence on customers” gratitude and consequently behavioral loyalty. More specifically, resultsof this study indicate that preferential treatment is the most effective relationship marketing tactic to enhancecustomer gratitude, followed by interpersonal communication and tangible rewards, respectively. Managementimplications for retailers to increase customers” gratitude are discussed.© 2014 Elsevier Inc. All rights reserved.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 