فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۸ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان ایجاد مزیت رقابتی ، در حجم ۲۴ اسلاید.

این فایل شامل ۲۴ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۱۸ با موضوع ایجاد مزیت رقابتی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
معمولا شناسایی رقبا کار آسانی به نظر می رسد.در ساده ترین حالت هر شرکتی رقبای خود را شرکت هایی می داند که کالاها و خدمات مشابهی را به مشتریان مشابه و به قیمت مشابهی می فروشند.هر شرکتی ممکن است رقبای خود را واحدهایی بداند که کالا یا گروه کالایی مشابهی را تولید می کنند. شرکت ها باید از«نزدیک بینی رقابتی» هم پرهیز کنند. گاه شرکتی را ممکن است رقبای پنهان و نه رقبای آشکارش « نابود» کنند، رقبای مستقیم نبودند که کسب و کار تلگراف را پس از ۱۶ سال به نیستی کشاندند، بلکه تلفن همراه و اینترنت بود. شرکت ها می توانند رقبای خود را از دیدگاه صنعت تعیین کنند. این شرکت ها قادرند خود را در صنعت نفت و یا حرفه ی داروسازی و یا نوشابه سازی تصور کنند.

فایل کامل فصل هجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی بین‌المللی و نوآوری‌های تجاری
فهرست مطالب:
۱)تجزیه و تحلیل رقیب
۲)شناسایی رقبا
۳)بازاریابی رقبا
۴)تعیین اهداف رقبا
۵)شناسایی راهبردهای رقبا
۶)ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبا
۷)برآورد واکنش رقبا
۸)انتخاب رقبا برای حمله یا گریز
۹) رقبای ضعیف یا قوی
۱۰) رقبای نزدیک یا دور
۱۱)رقبای خوب یا بد
۱۲)طراحی سامانه ی گردآوری اطلاعات رقابتی
۱۳)راهبردهای رقابتی
۱۴)رویکردهای راهبرد بازاریابی
۱۵)راهبردهای رقابتی اساسی
۱۶)جایگاه رقابتی
۱۷)موازنه در جهت گیری به سوی مشتری و رقیب
۱۸) سیر تکاملی جهت گیری شرکت ها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.