فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی :

فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فایل ورد کامل پژوهش پیشینه و مبانی نظری شرایط محیطی و تأثیر آن بر مشتری‌مداری و گرایش کارآفرینانه؛ بررسی علمی عوامل بیرونی و رفتار سازمانی
فهرست

۲-۱- مقدمه………………………………. ۱۵

۲-۲- مبانی نظری………………………….. ۱۵

۲-۲-۱- عدم اطمینان محیطی ………………… ۱۵

۲-۲-۲- مشتری مداری……………………….. ۲۱

۲-۲-۲-۱- رویکرد مشتری مداری در سطح سازمانی….. ۲۲

۲-۲-۲-۲- رویکرد مشتری مداری در سطح فردی…….. ۲۸

۲-۲-۳- کارآفرینی…………………………. ۳۱

۲-۲-۳-۱- سیر تکاملی کارآفرینی……………… ۳۱

۲-۲-۳-۲- جریان­های اصلی مطالعه کارآفرینی سازمانی ۳۳

۲-۲-۳-۳- گرایش کارآفرینانه………………… ۳۵

۲-۲-۳-۳-۱- خطرپذیری ………………………. ۳۸

۲-۲-۳-۳-۲- نوآوری ………………………… ۴۱

۲-۲-۳-۳-۳- پیشگامی………………………… ۴۳

۲-۲-۳-۳-۴- رقابت تهاجمی……………………. ۴۵

۲-۲-۳-۳-۵- استقلال کاری…………………….. ۴۷

۲-۹- پیشینه تحقیق………………………… ۴۹

۲-۳- جمع بندی و ارائه چارچوب مفهومی تحقیق…… ۵۷

۲-۱- مقدمه

این فصل از پایان نامه به مرور مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختصاص دارد. در این فصل ابتدا به نظریه­ها و مدل­های ارائه شده درباره عدم اطمینان محیطی، مشتری مداری و کارآفرینی پرداخته شده و در ادامه تحقیقات انجام شده در خصوص متغیرهای تحقیق مرور می­شود. در انتها، یک جمع­بندی از ادبیات تحقیق به عمل آمده و چارچوب مفهومی تحقیق ارائه می­شود.

۲-۲- مبانی نظری

۲-۲-۱- عدم اطمینان محیطی

چنانچه سازمان­ها خواهان بقا و افزایش اثربخشی خود باشند، باید خود را با محیط تطبیق دهد. محیط از این جهت اهمیت دارد که همه محیط‌ها یکی نیستند. محیط‌ها بر اساس آنچه آنرا عدم اطمینان محیطی می­نامند، نسبت به هم متفاوتند. براساس نظر پنروس (۱۹۹۵)، محیط خارجی برای هر شرکت منحصر به فرد است، در حالی که این محیط سیال بوده و قابلیت آن را دارد تا به وسیله رهبران شرکت­ها برای رسیدن به اهداف دستکاری شود و ممکن است به واسطه عدم اطمینان باعث محدود شدن فرصت­های سازمان شود. خاندوالا (۱۹۷۷) توضیح داد که در هنگام طرح ریزی یک سازمان، محیط بیرونی به عنوان منبعی که به طور همزمان فشارها و پویایی­هایی را برای سازمان به همراه دارد عمل می­کند. سه نوع ارتباط متقابل بین سازمان و محیط آن وجود دارد که عبارتند از:

۱. شرکت­هایی که در ارتباط خود با محیط کنترل اندک یا هیچ کنترلی روی ورودی­های محیط ندارند.

۲. شرکت­هایی که در ارتباط خود تعادل دارند.

۳. سازمان­هایی که بر محیط تسلط دارند (مانند دولت) و تا حد زیادی بر ورودی­ها و خروجی­های محیط اثر می­گذارند.

در نتیجه، براساس نظر خاندوالا (۱۹۷۷)، شرکت و رابطه شرکت با محیطی که در آن قرار دارد، اثر مهمی بر توانایی شرکت در اجرا استراتژی تجاری خود و رقابت در بازار دارند. علاوه براین، وی ادعا کرد که پنج جنبه اصلی از محیط وجود دارد که سازمان را تحت تأثیر قرار می­دهد. این ابعاد شامل ۱) آشفتگی یا غیرقایل پیش­بینی بودن محیط، ۲) خصومت یا استرس­زا بودن و پرخطر بودن محیط، ۳) گوناگونی یا عدم یکنواختی محیط، ۴) پیچیدگی فنی یا اطلاعات پیچیده مورد نیاز برای تصمیم­گیری، ۵) محدودکننده یا اجبارکننده. براساس کار صورت گرفته توسط خاندوالا؛ میلر و فریزن (۱۹۷۸) عنوان کردند که محیط شرکت به طور کامل روی پاسخ استراتژیک شرکت­ها کنترل ندارد و شرکت­ها می­توانند از طریق تحلیل فعالیت­ها، نوآوری در محصولات یا بازارها، بکارگیری استراتژی­های مناسب و یا به عبارت دیگر گرایش کارآفرینانه با فشارهای محیطی سازگار شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.