فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی دارای ۲۶۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی :
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی دارای۲۵۲صفحه بافرمت ورد وقابل ویرایش همراه با پرسشنامه
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی
فهرست مطالب:
فصل اول کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۱-۲ بیان مساله
۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق
۱-۴ هدف تحقیق
۱-۵ سوال تحقیق
۱-۶ فرضیات تحقیق
۱-۶-۱ فرضیه اصلی
۱-۶-۲ فرضیه های فرعی
۱-۷ قلمروی تحقیق(موضوعی،مکانی،زمانی)
۱-۸ روش تحقیق
۱-۹ روش نمونه گیری
۱-۱۰ ابزار گردآوری
۱-۱۱ محدودیتهای تحقیق
۱-۱۲ تعاریف عملیاتی
فصل دوم :مبانی نظری تحقیق
۲-۱ مقدمه
۲-۲ مدیریت روابط مشتریان
۲-۲-۱ تعریف مدیریت روابط مشتریان
۲-۲-۲ اهداف مدیریت روابط مشتریان
۲-۲-۲-۱ اهداف از نظر بارنت
۲-۲-۲-۲ اهداف از نظر نول
۲-۲-۲-۳ اهداف از نظر ویلسون، دانیل ومک دونالد
۲-۲-۲-۴ اهداف از نظر کالا کوتا و رابنیسون
۲-۲-۳ مدلهای مدیریت روابط مشتریان
۲-۲-۳-۱ مدل چرخ حیات مدیریت روابط مشتریان
۲-۲-۳-۲ مدل راسل
۲-۳ مدیریت دانش
۲-۳-۱ تعریف دانش
۲-۳-۲ روابط داده، و اطلاعات و دانش
۲-۳-۳ تعریف مدیریت دانش
۲-۳-۴ اهداف دانش و مدیریت دانش
۲-۳-۵ مدلهای مدیریت دانش
۲-۳-۵-۱ مدل استیوهالس
۲-۳-۵-۲ مدل «نوناکا» و «تاکوچی»
۲-۴ ارتباط بین مدیریت روابط مشتریان و مدیریت دانش
۲-۵ سابقه و پیشینه تحقیق
۲-۶ مدل مفهومی
۲-۶-۱ تغییرات مدل
۲-۶-۲ توضیح مدل
۲-۶-۲-۱ چارچوب مدیریت روابط مشتریان گود سوار
۲-۶-۲-۱-۱ تماس با مشتریان
۲-۶-۲-۱-۱ فروش شخصی (فروش حضوری)
۲-۵-۲-۱- ۳-خدمات پس از فروش
۲-۵-۲-۱- ۴-رسیدگی به شکایات
۲-۵-۲-۱- ۵-مدیریت مشتری
۲-۵-۲-۱- ۵-مراقبت از مشتریان
۲-۵-۲-۱- ۷-رضایت و وفاداری مشتریان
۲-۵-۲-۲- مدل پروبست، روب ور مهاردت
۲-۵-۲-۲-۱-شناسایی دانش
۲-۵-۲-۲-۲-اکتساب دانش
۲-۵-۲-۲-۳-توسعه دانش
۲-۵-۲-۲-۴-اشتراک و توزیع دانش
۲-۵-۲-۲-۵-بهره گیری از دانش
۲-۵-۲-۲-۶-نگهداری دانش
۲-۶-مدیریت دانش مشتریان
۲-۷- تاریخچـــه شرکت ایران خودرو
۳-۱ روش تحقیق
۳-۲ جامعه آماری
۳-۳ نمونه آماری
۳-۴ چگونگی گردآوری اطلاعات
۳-۵ اعتبار و پایایی پرسشنامه
۳-۵-۱ اعتبار (روایی )پرسشنامه
۳-۵-۲ پایایی پرسشنامه
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل دادهها
مقدمه
۴-۲ آزمون و تحلیل های مرتبط با فرضیه های تحقیق
فرضیه ۱
فرضیه ۲
فرضیه ۳
فرضیه ۴
فرضیه ۵
فرضیه ۶
فرضیه اصلی
۴-۳ نتایج آزمون فرضیه های تحقیق
۴-۵ مدل نهایی تحقیق با ذکر ضرایب مربوطه
۴-۶ بررسی فرضیه اصلی در این رابطه
۴-۷ مقادیر استاندارد مدل
۴-۸ مقادیر برآورد شده خام بارهای عاملی
۵-۱ نتایج مرتبط با فرضیات تحقیق
۵-۲ سایر یافته های تحقیق
۵-۳ پیشنهادات تحقیق
۵-۳-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیات
۵-۳-۱-۱ پیشنهادات مرتبط با فرضیه اصلی
۵-۳-۱-۲ فرضیات فرعی
الف- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۱
ب-پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۳
ج- پیشنهادات مرتبط با فرضیه ۵
۵-۳-۲ پیشنهادات برای تحقیقات آینده
منابع و ماخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
ضمائم و پیوستها
الف-پرسشنامه تحقیق
ب-داده های آماری
ج-چکیده انگلیسی
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی
فهرست نمودارها
فایل ورد کامل پژوهش بررسی تأثیر مدیریت دانش بر مدیریت روابط مشتریان در نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو خراسان؛ تحلیل علمی تعاملات سازمانی
فهرست جداول
مقدمه
هم اکنون شرکتها و سازمانها بیشتر و بیشتر به این درک می رسند که باید مشتریان خود را در مرکز سازمان قرار دهند و از یک فرآیند قدرتمند استراتژیک مشتری محور حمایت کنند که شامل ثبت اطلاعات مشتریان، تقسیم بندی مشتریان، بررسی مشتریان، سرمایه گذاری در تکنولوژی و مدیریت مشتریان می باشد(Brown, 2000).
تلاش در جهت مرکزیت بخشیدن مشتریان در سازمانها به دهه ۱۹۶۰ بر می گردد. زمانیکه تمرکز بازار یابی از مدیریت محصول یا تلاشهای بازار یابی به مدیریت سود آوری هر یک از مشتریان در طول دوره ارتباطشان با سازمان تغییر کرد. این امر منجر به سوق یافتن اکثر مباحث به سمت بازاریابی رابطه مند[۱] در دهه ۱۹۸۰ گردید(Hakansson,1988 ؛,۱۹۸۳ Berry). هدف بازار یابی رابطه مند شناسایی نگهداری و ایجاد شبکه ای با هریک از مشتریان و کوشش دائم در راستای تقویت این شبکه به منظور دستیابی به منافع دو طرفه از طریق تماسهای متقابل و خاص باهر مشتری و ایجاد ارزش افزوده در دوره ای بلند مدت استShani&chalasani,1992:34)).
با این وجود بازاریابی رابطه مند اساسا بر روی استراتژی تمرکز کرده و فاقد یک دیدگاه کل نگر نسبت به فرآیندهای تجاری مرتبط است. در حالیکه مدیریت روابط مشتریان[۲] نه تنها بر یک استراتژی جامع، بلکه بر فرآیند جذب ، نگهداری و شریک شدن با مشتریان منتخب بمنظور ایجاد ارزش فوق العاده ای هم برای شرکت و هم مشتریان تمرکز می نماید(Buern&Schierholz&kilbe&Brenner,2005:575). بنا به گفته چالسی و کیس شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد نگرش روابط مشتریان از آخرین دهه قرن نوزدهم مورد توجه قرار گرفته است (مهدوینیا،قدرتپور،۱۳۸۴). مدیریت روابط مشتریان به فرآیند استراتژیک شکل دادن ارتباط بین شرکت و مشتریانش با هدف حداکثر کردن ارزش هر مشتری در حال حاضر و در کل دوره ارتباط برای شرکت و در عین حال حداکثر ساختن رضایت مشتری، اشاره دارد(Raja gopal,2005:308 &Sanchez) ،در تعریفی دیگر مدیریت روابط مشتریان (CRM) را یک سیستم اطلاعاتی مدیریت می دانند که روابط متقابل مشتریان با شرکت را پیگیری می نماید و به کارمندان اجازه می دهد تا فورا به اطلاعاتی در رابطه با مشتریان از قبیل خریدهای قبلی، سوابق دریافت خدمات، نارضایتی ها و تماس های گرفته شده پیرامون مشکلات حل شده آنها دست پیدا کنند.
سیستم مدیریت روابط مشتریان غالبا با دیگر سیستمهای حمایت تصمیم گیری در کلیه حوزه های عملیاتی از قبیل سیستم برنامه ریزی منابع شرکت،[۳] سیستم اطلاعاتی ویژه[۴]، سیستم مدیریت زنجیره ارزش[۵] و مدیریت چرخه زندگی محصول[۶] تداخل پیدا می کند(:۱۰۳ ۲۰۰۷، Nomby & sherif & Nguyene ).
در سالهای اخیر، سازمانها و شرکتهای مختلف، پیوستن به روند دانش را آغاز کرده اند و مفاهیم جدیدی چون کار دانشی، دانشکار، مدیریت دانش و سازمانهای دانشی، خبر از شدت یافتن این روند می دهند(ابطحی، صلواتی،۱۳۸۵: ۳). بررسی موضوعی تحت عنوان مدیریت دانش[۷] برای اولین بار با گزارش سالیانه ۱۹۹۴ شرکت سوئدی به نام اسکاندیا شروع شد ولی تلاش عمده در این خصوص در حقیقت در سال ۱۹۹۱ به آغاز شد(لطیفی ،۱۳۸۳: ۱) در آینده جوامعی می توانند انتظار توسعه و پیشرفت داشته باشند که از دانش بیشتری برخوردار باشند. این ترتیب برخوداری از منابع طبیعی نمی تواند به اندازه دانش مهم باشد. سازمان دانشی به توانمندی هایی دست می یابد که قادر است از نیروی اندک قدرتی عظیم بسازد.
دانش بواسطه نزدیکی به تصمیم ها و اقدامات سازمانی به مراتب بیش از داده ها و اطلاعات می تواند باعث بهبود عملکرد شده و در نتیجه کیفیت خدماتی سازمانها را بطور عام و سازمانهای دولتی را بطور خاص بهبود بخشد (ابطحی، صلواتی، ۱۳۸۵: ۴،۳).
[۱] Relationship Marketing
[۲] customer Relationship Management
[۳] resource planning system
[۴] executive in formation system
[۵] supply chain Management system
[۶] produet life- cycle management
[۷] knowledge Management
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 