فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی :

توضیحات:
فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی، در حجم ۱۶ اسلاید.

بخشی از متن:
لویی ویتون، (به فرانسوی: Louis Vuitton) که به اختصار ال‌وی نیز خوانده می‌شود، شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی است، که در سال توسط طراح فرانسویلویی ویتان تاسیس شد. این شرکت طیف وسیعی از کالاهای لوکس را تولید و ارائه می‌نماید، این محصولات شامل: کالاهای چرمی، لباس‌های آماده، کفش، ساعت، طلا و جواهر، لوازم جانبی، عینک آفتابی، انواع کیف و چمدان، نوشت افزار و کتاب می‌باشند.
برند لویی ویتون یکی از پیشروهای صنعت مد در جهان است، که محصولات خود را از طریق بوتیک‌های مستقل، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و وب‌سایت شرکت، به فروش می‌رساند. شرکت لویی ویتون، برای شش سال متوالی (-) بعنوان با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. ارزش این برند، در سال معادل میلیارد دلار برآورد گردید. از سال تاکنون، بازرگانفرانسوی؛ برنار آرنو که هم‌اکنون ثروتمندترین فرد اروپا است، مالک برند لویی ویتون محسوب می‌شود. وی از طریق شرکت ال و ام هاش مالک از سهام این شرکت می‌باشد.

فایل کامل پژوهش علمی درباره برند لویی ویتون (LV)؛ تحلیل راهبردهای بازاریابی، هویت لوکس و جایگاه جهانی
فهرست مطالب:
لویی ویتون
تاریخچه
برند
کمپین تبلیغاتی
ساختمان مرکزی لویی ویتون در پاریس
آمار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.