فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
3 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل پژوهش علمی درباره بالانس مکمل‌های امتیازی با مدل ۷S مک‌کینزی؛ تحلیل راهبردهای مدیریتی و سازمانی :

توضیحات:

مقاله ترجمه شده با عنوان چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل ۷S مک کینزی بالانس کرد، در قالب فایل word و در حجم صفحه، همراه با pdf اصل مقاله انگلیسی.

عنوان انگلیسی مقاله:

How the balanced scorecard complements the McKinsey 7-S model

Emerald Group Publishing Limited

نمونه ترجمه:

در جستجوی برتری، پرفروش ترین کتاب سال ۱۹۸۲ توسط شرکای مک کینزی تام پیترز و رابرت واترمن، به معرفی مخاطب کسب و کار جمعی برای مدل ۷-S شرکتی می پردازد. مدل، همچنین توسط یک همکاری قبلی بین مک کینزی و پژوهشگران مدیریت، ریچارد پاسکال و آنتونی آتوس (هنر مدیریت ژاپنی، ۱۹۸۰) تحت تاثیر قرار گرفت و هفت عامل برای اجرای استراتژی موثر [۱] مهم را شرح داد:

۱. استراتژی. موقعیت و اقدامات صورت گرفته توسط یک شرکت، در پاسخ به و یا پیش بینی تغییرات در محیط خارجی، که برای رسیدن به یک مزیت رقابتی، در نظر گرفته شده است.

سال انتشار ۲۰۰۵

۲. ساختار. روشی که در آن وظایف و مردم، تخصصی و تقسیم شده است و قدرت توزیع شده است. چگونه فعالیت ها و روابط گزارش دهنده گروه بندی می شوند. مکانیسم ها بوسیله فعالیت در سازمان هماهنگ می شوند …

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.