فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی :

فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره کاهش اضطراب دانش‌آموز پایه سوم راهنمایی در کلاس ریاضی با بهره‌گیری از روش‌های آموزشی
فهرست مطالب

چکیده:. ۳

کلید واژه :. ۳

مقدمه:. ۴

توصیف وضیعت و بیان مساله: ۵

تعریف کلید واژه ها:. ۶

اضطراب چیست؟. ۶

نگرانی چیست؟. ۶

جمع آوری اطلاعات شواهد ۱ :. ۷

مشاهده ی رفتار دانش آموز در کلاس درس: ۷

مصاحبه با دوستان: ۷

مصاحبه با دیگر معلمان فاطمه: ۸

مصاحبه با والدین فاطمه: ۸

مصاحبه با خود فاطمه:. ۹

مطالعات تحقیقات گذشته :. ۱۰

اضطراب ریاضی چیست ؟. ۱۰

چگونه اضطراب ریاضی دانش آموزان افزایش می یابد ؟. ۱۱

تجزیه تحلیل و تفسیر داده ها :. ۱۳

الف) عوامل محیطی. ۱۳

۱- فشارهای والدین :. ۱۳

۲- شیوه آموزش دبیر :. ۱۳

۳- محتوی کتاب های ریاضی :. ۱۳

۴- تجارب منفی :. ۱۴

ب) شیوه های اشتباه آموزش ریاضی. ۱۴

پ) عوامل فردی. ۱۴

انتخاب راه جدید موقتی :. ۱۵

اجرای راه حل و نظارت بر آن :. ۱۶

گردآوری اطلاعات ( شواهد۲ ). ۱۸

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن :. ۱۹

پیشنهادات. ۱۹

منابع :. ۲۱

چکیده:

پژوهش نشان داده است که عامل بسیاری از موارد اضطراب در دانش آموزان در جو عمومی مدرسه و کلاس درس است که با اصلاح روش تدریس ، در ارزیابی و ارزشیابی قابل تضعیف می باشد.

و اما پژوهش حاضر در مورد فاطمه دانش آموز پایه سوم راهنمایی است که دچار اضطراب در کلاس و به خصوص در درس ریاضی است که پس ازبرخورد با این مسئله به جمع آوری اطلاعات از منابع گوناگون و استفاده از تجربیات افراد متخصص پرداخته و بعد آن ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و سپس با ارائه راه حل هایی به بهبود و کاهش اضطراب او پرداختم.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.