فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل ورد و پاورپوینت
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین :

فایل ورد کامل اقدام‌پژوهی درباره ترغیب دانش‌آموزان کلاس چهارم ابتدایی به رعایت انضباط در کلاس با استفاده از روش‌های تربیتی نوین
فهرست مطالب

چکیده. ۲

مقدمه : بیان وضعیت موجود. ۳

تعریف مفاهیم واصطلاحات: ۳

تعریف نظم و انضباط و بی انضباطی : ۳

یافته های علمی: ۵

علل بی انضباطی دانش‌آموزان. ۵

تأثیر محیط عاطفی کلاس : ۷

مقوله پرخاشگری در مدارس. ۱۰

علل پرخاشگری. ۱۱

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری:. ۱۲

گرد آوری شواهد۱: ۱۴

گفت وگو با پایه های دیگر در مورد نوع برخورد دانش آموزان پایه ی چهارم ۱۵

تحلیل یافته های علمی وبیان راه حل. ۱۶

دلایل بی انضباطی دانش آموزان: ۱۶

راههای کاهش یا حذف رفتار های بی نظمی. ۱۷

انتخاب راه حل موقتی و اجرای نظارت بر آن: ۲۲

گردآوری اطلاعات (شواهد۲): ۲۲

ارزشیابی ونتیجه گیری و پیشنهاد: ۲۴

منابع و مأخذ مورد استفاده: ۲۵

چکیده

هر رفتار انسان، از جمله محصل، هدف دارد یا هدف گردان است. دانش آموزان، عملی را بی هدف انجام نمی دهند بلکه می خواهند با آن عمل خود نیاز یا نیازهایی را ارضا کنند. بنابراین، باید هدف ها و نیازهای ایشان را شناخت و جدی گرفت. مثلاً اگر رفتار نامطلوبی از دانش آموزی سر بزند نباید تنها جلب توجه را علت آن رفتار بدانیم کاربرد اصول و تدابیری می تواند به ما کمک کند که از رخ دادن مشکلات رفتاری جلوگیری کنیم یا آن ها را به حداقل برسانیم. از جمله:

از روز اول آغاز کلاس، مدیریت کامل را اعمال کنیم. باید روز اول به گروه تازه دانش آموزان خود بگوییم که مقررات ما در اداره کلاس کدام اند و از ایشان چه انتظارهایی داریم.

محیط کلاس را از هر لحاظ حتی فضا و تجهیزات، سالم گردانیم. باید مطمئن باشیم که دانش آموزان ما در کلاس راحت اند.و در مدرسه احساس آرامش می کنند.

فعالیت های یادگیری را طوری طراحی کنیم که برای هم دانش آموزان، معنادار باشند؛ و با رغبت ها و توانایی های ایشان سازگار باشند. برای این منظور ناگزیریم اصول رشد و تکامل، خصایص رشدی هر سن، محتوای درسی خاص هر کلاس و هر مقطع، و رغبت های ویژه دانش آموزان خود را دقیقاً بدانیم.

برای هم دانش آموزان فرصت هایی فراهم آوریم که موفقیت را تجربه کنند.به تجربه دیده ایم که برخی از دانش آموزان به زودی نشان می دهند که پیشرفت درسی دارند در صورتی که برخی دیگر دیرتر خود را آشکار می کنند. با بعضی از دانش آموزان در دروس علمی و برخی در دروس اجتماعی پیشرفت نشان می دهند. در هر صورت، معلم باید تدابیر و راهبردهایی به کار ببرد که هم دانش آموزان، به شکلی، موفقیت را تجربه کنند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.