فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی دارای ۵۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی :
دید کلی :
توضیحات کامل :
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی شامل ۵۰ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی ، اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.
نظریه برجسته سازی را شاو و مک کومبز مطرح کردند. آنها هم شعارهایی که کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا مطرح کرده بودند تحلیل کردند و هم نظر سنجی از مردم را تحلیل نمودند و به این نتیجه رسیدند که رسانه ها با بزرگ کردن و اولویت دادن به برخی از موضوعات بر اولویت های مردم تاثیر می گذارند. پژوهش آنها در سال ۱۹۷۲ اولین پژوهش برجسته سازی است. این نظریه می گوید رسانه ها در انتقال پیامها نوعی اولویت یا برجسته سازی به وجود می آورند. این نظریه تاثیر رسانه ها را در رفتار محدود می کند، اما با برجسته سازی برخی از موضوعات می تواند بر اطلاعات مخاطبان تاثیر بگذارد.
به عبارت دیگر رسانه ها اگرچه نمی توانند تعیین کنند که مخاطبان چطور بیندیشند؛ اما می توانند تعیین کنند که درباره چه بیندیشند. کارکرد برجسته سازی رسانه ها ، گرایش رسانه را به تاثیر گذاشتن بر آنچه مردم درباره آن فکر خواهند کرد، یا آنچه تلقی می کنند، توصیف کرده اند. این تاثیر با به تصویر کشیدن اطلاعات و برنامه ها با در نظر گرفتن زمان، مدت عملیات برجسته سازی، و حد نهایی تاثیر قابل بررسی است(مهدی زاده ،۱۳۸۰: ۳۷-۳۶). برجستهسازی، خلق آگاهی عمومی و جلب توجه عامه به موضوعات مطلوب رسانهها است. دو فرض اساسی بیشتر تحقیقات در زمینه کارکرد برجستهسازی رسانهها را تحت پوشش قرار میدهد:
و …
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه برجستهسازی؛ بررسی نقش رسانهها در شکلدهی افکار عمومی و اولویتهای اجتماعی
فهرست مطالب
مقدمه
فرایند برجسته سازی
انواع اولویت گذاری
برجسته سازی در رسانه ها
پایان
عنوان : نظریه برجسته سازی
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۳۲۰ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۵۰
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 