فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی دارای ۲۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی :

دید کلی :

دانلود فایل فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی ، در حجم ۲۱ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.


توضیحات کامل :

توضیحات:
فایل فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی ، در حجم ۲۱ اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
اطلاعات مقاله:
تاریخچه مقاله:
دریافت شده در ۲۱ژوئن ۲۰۱۰ و پذیرفته شده در ۲۶ جولای ۲۰۱۰
کلمات کلیدی:
تحلیل خستگی
دینامیک سازه
پل های بزرگراهی ترکیبی و فولادی
مدل محاسبه ای

خلاصه:
پل های بزرگراهی ترکیبی و فولادی درحال حاضر در معرض کنش های دینامیکی بامقادیر مختلف هستند که به دلیل عبور وسایل نقلیه از روی عرشه کف سازی بوجود می آید.این کنش های دینامیکی می تواند ایجاد کننده هسته شکست ها یا حتی انتشار آنها در سازه ها باشد.بسته به نوع بزرگی و شدت، این اثرات نامطلوب می توانند به واکنش(پاسخ) سیستم سازه ای لطمه بزنند و به اطمینان این نیز ممکن است که باعث کاهش عمر مفید پل که انتظارش را داشتیم بشود.در این تحقیق یک پل ترکیبی(فولاد-بتن) با ۱۲.۵ متر عرض سواره رو و با ۰.۲۳متر ضخامت بتن عرشه،دهانه ۴۰.۰ متر در ۱۳.۵ متر مورد مطالعه قرار گرفته بود. برای مدل محاسباتی(ااستفاده شده برای تحلیل دینامیکی پل ترکیبی) روشهای معمول ریزکردن شبکه موجود در شبیه سازیهای روش اجزاء محدود انتخاب شد بود، و در برنامه ANSYS انجام شد. ابتدا روش تحلیل پیشنهادی و روشهای ارائه شده در آیین نامه های طراحی مورد بررسی قرار گرفتند تا واکنش(پاسخ) خستگی پل را از نظر عمرمفید سازه آن تخمین بزنند. تکنیک های شمارش سیکل تنش و کاربرد قاعده خسارت های انباشتی از طریق نمودار هایS-N تحلیل شد، براساس تجدید نظری وسیع از فولاد و طول عمر پل های ترکیبی و جنبه های نظری خستگی در سازه های فلزی. در تحقیقات همچنین روشهای پیشنهاد شده مورد استفاده برای فولاد و آیین نامه های اصلی سازه های ترکیبی در نظر گرفته شد. نتیجه گیری اصلی از این مقاله با تمرکز بر هشدار مهندسین سازه به تحریف احتمالی، مرتبط با عمر مفید فولاد و پل های ترکیبی است وقتی که در معرض کنش های وسایل نقلیه قرار دارند.
و…

فایل کامل مطالعه جامع ارزیابی خستگی پل‌های ترکیبی فولاد-بتن در بزرگراه‌ها؛ بررسی روش‌های مهندسی و پیامدهای عمرانی
فهرست مطالب:
خلاصه
مقدمه
تحلیل خستگی پلهای بزرگراهی
مدل محاسباتی
۲.۳ مدل وسایل نقلیه
زنجیر(ترتیب) وسایل نقلیه
میرایی سازه
مدل محاسبه ای عددی
کنش واکنش پل- وسایل نقلیه
تحلیل دینامیکی

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل WORD آرماتور و نقش آن در ساختمانهای بتنی (۲۱ اسلاید)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.