فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
1 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی دارای ۲۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی :

دید کلی :

دانلود فایل فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی ، در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش.


توضیحات کامل :

توضیحات:
فایل فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی ، در حجم ۲۲ اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:
اهمیت یک موضوع قبل از آنکه متأثر از مولفه‌های نظری باشد، نوعاً دغدغه‌های محقق می‌باشد.
از آنجایی که مدرک‌گرایی در حال به اوج رسیدن می‌باشد

و گرایشات و احساسات بی‌هویتانه در افراد در حال افزایش می‌باشد

و یأس و نومیدی در برخی دانشجویان و اساتید در حال ریشه دوانیدن می‌باشد
و…
۱- کالایی شدن/کالاگرایی
مفهوم اول: تسلط یا حاکمیت محصول‌گرایی در فرآیند تدوین و تکمیل مکاتب بازاریابی
به این مفهوم که صرفاً به ویژگی‌های کالا توجه شده و از منظر فروشنده به مشتری و محصول نگاه می‌گردد.

مفهوم دوم: کالایی نگریستن دانشگاه
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک کالا می‌بینیم با مختصات و ویژگی‌هایی که در محصول است. (کالا= Product)

مفهوم سوم: فقدان مزیت‌های مستتر در محصول برای ایجاد حق انتخاب در مشتری
به این مفهوم که ما دانشگاه را یک بعنوان یک کالای فاقد مزیت‌های بیشتر دانسته و درنتیجه آن را نسبت به سایر محصولات ترجیح نمی‌دهیم.
و…

فایل کامل مطالعه جامع درباره کالایی‌شدن دانشگاه و رویکرد بازاریابی معناگرا؛ بررسی پیامدهای آموزشی، فرهنگی و اقتصادی
فهرست مطالب:
سوالات اساسی:
۱- کالایی شدن چیست؟
۲- کالایی شدن دانشگاه چیست؟
۳- بازاریابی چیست؟
۴- بازاریابی معناگرا چیست؟
۵- معناگرایی چیست؟
۶- چه ارتباطی بین کالایی شدن دانشگاه با بازاریابی معناگرا وجود دارد؟

این فایل با فرمت پاورپوینت در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.