فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی دارای ۳۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی :
دید کلی :
توضیحات کامل :
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی شامل ۳۶ اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی
فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
ثرندایک را میتوان بزرگترین نظریه پرداز یادگاری دانست. پژوهش های ثرندایک با مطالعه تله پاتی ذهنی در کودکان شروع شد.
اعتقاد دکارت مبنی بر اینکه هم بدن انسان و هم بدن حیوانات بر طبق اصول ماشینی واحدی عمل می کنند مشوق تحقیقات کالبدشناسی درباره حیوانات بود. با این حال، داروین بود که می گفت انسان ها و غیر انسان ها در همه جنبه ها، چه ار لحاظ کالبد شکافی، چه هیجانی و چه شناختی شبیه به هم هستند.
مفاهیم نظری عمده
پیوند گرایی
ثرندایک تداعی بین تاثرات حسی و تکانه های عمل را اتصال یا پیوند نامید. این معرف نخستین کوشش های رسمی برای ربط دادن رویدادهای حسی به رفتار است. رویکرد ثرندایک نسبت به تداعی گرتیی با آنچه قبلا وجود داشت کاملا متفاوت بود و می توان آن را نخستین نظریه نوین یادگیری دانست.
و …
فایل کامل پژوهش علمی درباره نظریه یادگیری ادوارد ثرندایک؛ بررسی قانون اثر، مبانی آموزشی و پیامدهای روانشناختی
فهرست مطالب
مقدمه
مفاهیم نظری عمده
یادگیری افزایشی است، نه بینشی
یادگیری با واسطه اندیشه ها صورت نمی پذیرد
همه پستانداران یکسان یاد می گیرند
قانون آمادگی
قانون تمرین
قانون اثر
مفاهیم ثانوی پیش از
ثرندایک پس از
ثراندایک و آموزش و پرورش
ارزشیابی از نظریه ثراندایک
انتقادها
پایان
عنوان : نظریه یادگیری ثرندایک
فرمت : پاورپوینت
حجم : ۸۶۸ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۳۶
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 