فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی دارای ۱۵۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی :
دید کلی :
توضیحات کامل :
فایل کامل مطالعه جامع رفتار مصرفکننده؛ بررسی مبانی نظری، الگوهای خرید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی
دسته: مجموعه مدیریت
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید: ۱۵۶ اسلاید
این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان مروری جامع بر رفتار مصرف کننده می باشد که در حجم ۱۵۶ اسلاید همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای رفتار مصرف کننده، مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی و استراتژیهای بازاریابی رشته های مجموعه مدیریت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:
تعاریف و مفاهیم پایه
دیدگاه مصرف کننده
دیدگاه شرکت
تاثیر بازاریابی بر مصرف کننده
بازاریابی و فرهنگ
نقش های مصرف
مصرف کننده جهانی
اخلاق در بازاریابی و سیاست های دولت
طرح ریزی بازاریابی و رفتار مصرف کننده
تحقیقات رفتار مصرف کننده
رشته های علمی کمک کننده
موضوعات روانشناختی در رفتار مصرف کننده
محرک
انگیزش
تئوری انگیزشی برانگیختن
سلسله مراتب محرک ها
سلسله مراتب نیازهای مازلو
مدل vals-میچل
نظریه هرزبرگ
نظریه انتظار ورم
لذت گرایی
درک انگیزش
تحقیقات در مورد انگیزش
اهداف،ریسک و نااطمینانی
دشواری های اهداف
سلسله مراتب اهداف
سلسله مراتب اهداف برای خرید خودرو دست دوم
سلسله مراتب اهداف خرید خودرو دست دوم(طرح عملی)
طرح خریدار بی تجربه
ریسک و نااطمینانی
انواع ریسک
تصمیم گیری های شهودی
ناراحتی های پس از خرید
عکس العمل مردم در برابر نارضایتی
اقدامات مشتریان ناراضی
عوامل موثر در شکایت
شخصیت و خودپنداری
شاخص برکز و مایر
سبک زندگی
خودپنداری
ویژگی های خود پنداری
عناصر خود پنداری
ادراک
نقشه ادراکی
فرایند ادراک
ادراک زیر آستانه
یادگیری
مواردی که یادگیری نیستند
رویکرد محرک-پاسخ
نظریه یادگیری کلاسیکی
نظم شرطی سازی
شرطی سازی عاملی
یادگیری شناختی
جنبه های یادگیری شناختی
عوامل میانجی در فرایند یادگیری شناختی
عناصر یادگیری شناختی
نیاز به دانش
دانش محصول
دانش برند
دانش خرید
دانش از نحوه استفاده از محصول
دانش از روش های ترغیب
دانش از خود
منابع دانش مصرف کننده
شکل گیری نگرش
ویژگی های نگرش
ابعاد نگرش
شکل گیری نگرش
اندازه گیری نگرش
نورومارکتینگ
مبانی نورومارکتینگ
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 