فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF
توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF2 ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF :
توضیحات:
مقاله ترجمه شده با عنوان نظریه های مدیریت دولتی- توسعه هایی در نظریه مدیریت دولتی، در قالب فایل word و در حجم ۶ صفحه، بهمراه فایل pdf اصل مقاله انگلیسی.
عنوان انگلیسی مقاله:
Theories of Public Management – Developments in Public Management Theory
بخشی از اصل مقاله:
Traditional Management Theory Thrust Forward Taylor’s The Principles of Scientific Management (1911) was based on measurements of work processes and outcomes. The application of his principles would lead managers and workers to the best conditions under which to create and nurture business. The concepts were adapted to fit government and were used to test, promote, create position descriptions, record employee evaluations, etc. In 1937 Gulick proposed his own framework of applying scientific management to government and created the acronym POSDCORB (Planning, Organizing, Staffing, Directing, Coordinating, Reporting, Budgeting) to reflect the seven major functions of management (Gulick, 1937 in Frederickson et al, 2012) which served as the standard through the late 1950’s.
In 1938 Chester Barnard identified and set forth the acceptance theory of authority which discussed that authority is more about those that accept the authority of another over others than it is in naming an authoritative person and hence the attention given. He described the power present at the bottom of the hierarchical model, and promoted the functions of the executive having less to do with administration and more to do with securing cooperative efforts from employees through feedback, a traditional
communications model (Frederickson et al, 2012).
بخشی از ترجمه مقاله:
اصول مدیریت علمی Taylor مبنی بر سنجش های پروسه ها و نتایج کاری بود. کاربرد این اصول مدیران و کارگران را به سمت بهترین شرایط سوق می دهد که تحت آن تجارت را تغذیه کرده و آن را ایجاد می کنند.
مفاهیمی برای تناسب با دولت به کار سازگار شدند و برای تست، ارتقا، ایجاد شرح موقعیت، ثبت ارزیابی های کارمند و غیره استفاده شدند. در سال ۱۹۷۳ Gulick چارچوب کاری خود که اعمال مدیریت علمی در دولت بود را پیشنهاد کرده و این اختصار POSDCROB (برنامه ریزی planning، سازماندهی Organizing، کارکنان Staffing، جهت دهی Directing، همکاری coordinating، گزارشگری Reporting، بودجه بندی Budgeting) را برای بازتاب هفت عملکرد اصلی مدیریت ایجاد کرد (Gulick، ۱۹۷۳ در Frederickson و همکاران، ۲۰۱۲) که به عنوان استاندارد در اواخر دهه ۱۹۵۰ به کار گرفته می شد.
در سال ۱۹۳۸ Chester Barnard نظریه پذیرش اختیار را شناسایی کرده و مطرح کرد که بحث می کرد که اختیار به جای نامگذاری یک فرد معتبر و از اینرو توجهی که به او شده، بیشتر راجع به پذیرش اختیار دیگری نسبت به دیگران است. او قدرت را در انتهای مدل سلسله مراتی توصیف کرد و عملکردهای اجرایی که با اداره کار نداشته و بیشتر با تامین تلاش های مشارکتی از کارمندان از طریق بازخورد، مدل ارتباطات سنتی کار داشته را ارتقا داد (Frederickson و همکاران، ۲۰۱۲).
اصلاح دیگری از طریق مطالعات Hawthorn به دست آمد که اینطور فکر می شود که بهره وری کارگر به جای توجه ناظر، از اختیار می آید (Frederickson و همکاران، ۲۰۱۲). درحالیکه این قضیه ساده است، اما منجر به بررسی رفتار کارگر تحت تاثیر اصول ارتباطی شد و از اینرو تغییری مهم از مدیریت علمی به رفتار انسانی مربوط به فرضیه ها را نشان می داد و مجددا برای ثبت یافته ها به صورتی علمی تر، در مقابل یافته های روایتی با فرضیات ایجاد شده، چالش آغاز شد. تنازع شناسایی با علم “واقعی” در اینجا آغاز می شود.
فایل پی دی اف کامل نظریههای مدیریت دولتی و توسعههای نوین در این حوزه؛ بررسی مبانی نظری، رویکردهای اجرایی و پیامدهای اجتماعی PDF
فهرست مطالب:
مقدمه
تکامل نظریه مدیریت
رهبریت به عنوان مدیریت دولتی
مدیریت توسط قرارداد
مسئولیت در شفافیت
ریسک ها و بازده های NPM
جهت دانلود اصل مقاله انگلیسی، اینجا کلیک کنید.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
یزد دانلود |
دانلود فایل علمی 