فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
فایل فشرده
20870
2 بازدید
۹۹,۰۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین دارای ۱۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین :

توضیحات:
پاورپوینت کامل کتاب تولید و کاربرد مواد آموزشی رشت کودک یاری در قالب ۱۲۶ اسلاید به صورت کامل همراه با تصاویر و منابع آن.

بخشی از متن:
انتخاب و کاربرد رسانه هاى آموزشى در تدریس از میان رسانه هاى آموزشى متعدد و مختلف (دست ساز و ساده، صنعتى و ماشینى ) باید آن هایى را براى تدریس انتخاب کرد که ویژگى هاى مناسب و متناسب با طرح برنامه ى سازمان یافته را داشته باشند . این که از چه وسیله اى براى برقرارى ارتباط خوب استفاده کنیم باید معیارها و عوامل موثر و آن را مورد مطالعه قرار دهیم و رسانه اى را که براى رسیدن به هدف هاى درس مورد نظر مناسب تر است برگزینیم.

ملاک هاى انتخاب یک رسانه ى یادگیرى
براى انتخاب و کاربرد یک رسانه ى آموزشى هشت ویژگى یا ملاک در نظر گرفته مى شود.
۱ هم خوانى باهدف ها، محتواى درس و شیوه هاى تدریس: هر فرآیند ارتباطى آموزشى، به منظور شکل دهى یا به ثمر رسیدن، هدف هاى یادگیرى ویژه اى را دنبال مى کند. این هدف ها در کل جریان ارتباطى آموزش، مانند محتوا، روش ها، شیوه هاى تدریس و انتخاب رسانه ى مناسب یادگیرى عامل تعیین کننده اند. بنابراین، رسانه اى در درجه ى اول مناسب است که با هدف هاى آموزشى درس، محتوا و فعالیت هاى آموزشى انتخاب شده منطبق و سازگار باشد. مثلاً اگر هدف آموزشى، دست یابى به یک مهارت عملى معین باشد رسانه هایى نظیر اشیاى واقعى، مدل و فیلم مناسب ترین رسانه هاخواهند بود .
۲ توانایى انتقال پیام مورد نظر : یکى از شرایط ضرورى انتخاب هر رسانه ى آموزشى مناسب، توانایى آن رسانه در ارائه و انتقال یا القاى پیام مورد نظر است. به عبارت دیگر وسیله یا رسانه اى که نتواند منظور ما را به خوبى به مخاطبان یا یادگیرندگان منتقل کند، هر چند که از لحاظ کیفیت فنى و سایر جنبه ها عالى باشد، نباید در آن موقعیت آموزشى خاص مورد استفاده قرار گیرد…

فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین
فهرست مطالب:
مقدمه
بخش اول : کلیات
فصل یکم ارتباط انسانى
فصل دوم یادگیرى و نقش حواس پنج گانه
فصل سوم اصول ، فنون و مراحل طراحى و تولید رسانه هاى آموزشى
بخش دوم : طبقه بندى ، شناخت ، تولید و کاربرد رسانه هاى یادگیرى
فصل چهارم رسانه هاى دیدارى
فصل پنجم رسانه هاى شنیدارى
فصل ششم رسانه هاى دیدارى شنیدارى
فصل هفتم رسانه هاى چند حسى
فایل کامل مطالعه تولید و کاربرد مواد آموزشی در رشته کودک‌یاری؛ بررسی اصول تربیتی، روش‌های آموزشی و ابزارهای نوین
فهرست منابع

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.